Skocz do zawartości
toof

NOWOŚCI OD MTZ

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zbigi123    4

No sory, ale nie mów mi, że nie widziałeś co kupujesz i nie jeździłes po placu. Co jest nie tak ze skrzynią?? Ja już kiedyś pisałem, że chyba trzeba mieć IQ Dody żeby nie zapmiętac rozmieszczenia biegów. A jeśli zdecydowałeś sie na Belarusa ze skrzynia 14/4 to trzeba było być przygotowanym ze bedzie duży przeskok z 2 na 3 i 3 na 4, to można wyczuć przy jeździe probnej. Ta skrzynia osobiscie mi sie nie podoba zdecydowanie lepsza 18/4, ale i tym da sie robic. Masz gwarancje to reklamuj że sie leje, moge sie założyć, że wystarczy dokręcić rurki, albo założyć uszczelke pod pokrywe zbiornika oleju. Każdy pisze że sie leje ale 90% tych co piszą nie maja pojęcia skąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szklana    0

NIe poto kupiłem nowy ciągnik żeby stac przynim i zaglądac zkąd płynie coś dokręcac i wogóle ma on zarabiac na siebie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Ale czasem trzeba zerknąc zeby było wiadomo co sie dzieje, a tu akurat widać wszystko z zewnątrz jak na dłoni. Niestety chyba bedziemy musieli sie przyzwyczjac do tandety. Coraz wiecej sie tego zdarza i to każdej firmie, widziałem już na pokazie cieknacego Claasa, a przy moim Landinim miałem wade fabryczną w postaci przepuszczającego rozdzielacza i cieknacych siłownikach wspomagających. A co do zetorów, to jak sie leje na pompie to niby jak mamy to zobaczyć, jak pompa jest w środku. Mtz-et ma taką konstrukcje, że hydraulika jest na zewnątrz, dlatego chcąc nie chcąc przeciek bedzie widac. Aha kolego i nadal nie wyjaśniłes nam co jest nie tak ze skrzynią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaro    163

@jaro a wiek zetora to skąd znasz :P tak szybko nie pójdzie próbowałem a wymiana oringów nie pomogła

 

@Szklanka goń do roboty tego co zakładał tura ;)

To wiek mojego Zetora :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

masakra 100 ha zetorem 8011 . ja tez bym radzil dolozyc troszke i kupic 1221

bo ja mam 50 ha i mam 1221A pronara i przydalo by sie cos 100 konnego do pomocy

a przy takim areale n ie myslisz o czyms bardziej komfortowym ? jakis jd nh case lub zetorze

 

Myśle że 1222 byłby dosc komfortowy. Nowa kabina, EHR :rolleyes: http://allegro.pl/belarus-mtz-1222-1222-3-130km-najlepsza-cena-i1402700957.html co mu brakuje? Szersze kapcie

 

Szklanka nawet w instrukcji jest napsiane żep o iluś MTH dokręcic tu i ówdzie :D

Edytowano przez UrsusCzesio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rino    1

NA to ze @szklana odpisze co jest nie tak ze skrzynia to bym nie liczył bo podejrzewam ze nie posiada nawet takiego ciagnika, bo to ze zaladowal 4 rozrzutniki i nie bylo oleju to poprostu nie wierze u mnie kiedys pekla głowna rurka od rozdzielacza to lało sie jak cholera ale pracowałem ciagnikiem mcaly dzien i oleju nie zbrakło, musiało by ci chyba calkiem tą rorke urwac w piz.. zeby tak było i olej sie leje z kazdej strony jeszcze mi powiedz ze i zprzodu i z tyłu i posrodku taaa jasne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1458

Heh w końcu w kazdym ciągniku trzeba po ilus mth np. dokręcic nakrętki głowicy - to norma ;) po za tym po okresie docierania warto dokręcic sruby , poswięcic dzien czasu , albo nawet odzałowac te kilka groszy i oddac mechanikowi by wszystko dokrecił i przejzał - mysę ze ciągnik napewno odwdzięczy się dłuższym okresem bezawaryjnosci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

NA to ze @szklana odpisze co jest nie tak ze skrzynia to bym nie liczył bo podejrzewam ze nie posiada nawet takiego ciagnika, bo to ze zaladowal 4 rozrzutniki i nie bylo oleju to poprostu nie wierze u mnie kiedys pekla głowna rurka od rozdzielacza to lało sie jak cholera ale pracowałem ciagnikiem mcaly dzien i oleju nie zbrakło, musiało by ci chyba calkiem tą rorke urwac w piz.. zeby tak było i olej sie leje z kazdej strony jeszcze mi powiedz ze i zprzodu i z tyłu i posrodku taaa jasne

 

Jak by sie tak lało to wątpie że by cokolwiek podniósł wogóle...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

Temat ma dotyczyc NOWOSCI OD MTZta, a to, ze sie leje to zadna nowosc;). Proponuje wrocic do rozmow na temat

Edytowano przez xsc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toof    5

Witam

Panowie nabyłem 11 maja stanął u mnie na podwórku belarus 820.2 na moście krzyżakowym. Nie korzystałem z prow gdyż nie wiele bym zyskał a może jeszcze więcej dołożył, no i te kontrole i zobowiązania na 5 lat, a jak sie ma krowy to już wogóle. Miałem kase-kupiłem. Teraz jeszcze nauczyć się tym sprzętem jeździć i powinno być ok. Dzięki za wszelką pomoc-pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biebrzak    1

Widziałem na stronie producenta belarusa ozanczono w ofercie PDF jako nowy ciągnik >> 826, czy ktoś słyszał o tym ciągniku? Bo chyba u nas w polsce jeszcze ich nie przywożą. Nie chodzi mi stare 826 tylko o nowe. To jak wygląda 826. To taki 820 chyba z lepszym podnosnikiem, skrzynia 18/4, 81KM, most przedni krzyżakowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1356

pozostal stary poczciwy MMZ wzbogacony o turbo

p.s maska mogla by byc inna te jakos mi nie podchodza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

mam pytanie ty masz mtz 923.3 to on ma silnik euro 3 i silnik mmz orginalny tak ?

 

 

Panowie

Podzwoniłem i popytałem zgodnie z tym co sugerowaliście i zaczerpnąłem u źródeł.

Belarusy przechodzą na prow bez problemu, ponieważ mają polską homologacje, a modele z 4 po kropce w oznaczeniu modelu spełniają euro III. ,,Mojego" 923.3 można bez większych problemów sprowadzić, ale jego cena w zależności od kursu oscyluje przy kwocie 115 tyś. za to można kupić trochę słabszego zetora, czy nawet new hollanda. Model 952.3 różni się w zasadzie tylko kabiną i kosztuje ok 84 tyś, czyli 31 taniej, a jak powiedział mi jeden ze sprzedawców ,,do kościoła pan nim jeździł nie będzie, a za 31 tyś to do końca życia będzie pana taksówka wozić"-tu przyznałem mu racje. Poza tym jest jest inny aspekt czysto ekonomiczny, a mianowicie:na pewno każdy kiedyś wybił szybę, a różnicy pomiędzy szybą do kabiny panoramicznej a zwykłą prostą szybo którą można zamówić u szklarza wyjaśniać nie trzeba. Jest jeszcze model 952.4 spełniający normę euro III za cenę ok 96 tyś. ma układ wtryskowy bosch i ,,deskę'' z trochę lepszego plastiku. Tutaj różnica wynosi 12 tyś. czy za trochę plastiku warto?. Podsumowując chyba zostaje przy 952.3, za pomoc puki co dziękuje i proszę o dalsze podpowiedzi-pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1356

923.3 ma norme euro II chyba ze cos sie zmienilo te z czworka po kropce maja euro III

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2
Napisano (edytowany)

a no mówisz prawdę bo oglądałem mtz 952.4 i ma silnik euro 3 mmz tylko fajny sprzęt ciekawe czy by można było se jak kupujesz czy maskę dało by taką co ma mtz 952.2 ta kwadratową bo one najbardziej sie podobają

Edytowano przez krzysiek16m
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1356

a tego to nie wiem czy mozna maski zamieniac musialbys z dealerem pogadac choc nie wiem czy on cos moze bo to na bialorusi je skladaja w tym MMZ euro 3 to juz chyba wtrysk boscha siedzi bo czy CR jest juz w tych ciagnikach to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesiek    20

Najpiękniejszą rzeczą w 923.3 jest ta symfonia dźwięków z silnika D-245.5S2. MMmmmmmmmm....

^^

^^

^^

^^

​Mruczy, gwiżdże, pufa i nie tylko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2
Napisano (edytowany)

wiem jak co ale dziadowo jest bo słyszałem że silniki euro 1 i 2 to chyba niemożna będzie zarejestrować tylko euro 3 bo to chodzi o emisje spalin 1,2 to nie przechodzi nie wiem dokładnie ile to prawdy ale jak nie będzie można to te ciągniki wykluczą z produkcji moim zdaniem tylko będą euro 3 nie wiem czy to prawda

Edytowano przez krzysiek16m
literówki + ortografia+ pisanie z Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

Masz rację tylko że to dotyczy nowych ciągników rejestrowanych po raz pierwszy. Nasi handlarze są sprytni i ciągniki rejestrują w państwach gdzie jeszcze Euro 1 można np. Litwa a następnie jest rejestrowany w PL jako używany, importowany z krajów UE. Jeden z użytkowników Belarusa miał nawet homologację z Cypru :lol: , ciekawe czy ten ciągnik chociaż jednym kołem dotknął tej wyspy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2
Napisano (edytowany)

może i masz racje że winnym państwie jeszcze euro 1

szkoda tych ciągników

bo ja tam nie wiem kiedy te przepisy wchodzą czy już są bo to wszystko o te emisje zasrane żeby nie kopciły w poradniku rolniczym czytałem i tylko euro 3

Edytowano przez krzysiek16m
literówki + ortografia+ pisanie z Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1356

polak jakos system obejdzie i bedzie mozna sciagac i rejestrowac napewno jeszcze przez jakis czas te euro1 i 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×