S-Piotr

tak dociążyłem przód w 820

Polecane posty

kobra89    71

No kurde jestem pelen podziwu, super pomysly i wykonanie

bardzo mi sie przydadza te fartuchy i przewod do badania ropy bo to fakt ze wskaznik oszukuje. Raz zajechalem na pole na wkazniku pol zbiornika i sie zapowietrzyl bo brak tanku bylo/.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

No jak komuś nie jest potrzebne tyle obciążenia to nie ma sensu ładować bo tylko opony się szybciej ścierają ale tak jak Piotr ma taki pług to jest już kawałek wagi i długości tak więc bez takiego obciążenia się nie obejdzie.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

prawda, chociaz uwazam ze kazdemu z nas przydaloby sie pare kilo wiecej do niektorych prac.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

S-piotr mam takie pytanie na marginesie..nie wiesz moze ile twój lemken waży??jak coś to podaj na forum ok........ :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

most wytrzyma gorzej z przednią ramą (co w niej zamocowany jest most) tam gdzie jest więcej niż 200 kg to i jest wzmocnienie jej.

A ty S-Piotrze tego nie masz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58
most wytrzyma gorzej z przednią ramą (co w niej zamocowany jest most) tam gdzie jest więcej niż 200 kg to i jest wzmocnienie jej.

A ty S-Piotrze tego nie masz

Szkoda że niedokładnie oglądałeś moje fotki ale specjalnie dla Ciebie zapodaje tą fotke 151165c149a3252am.jpg

A co do wagi Lemkena to rama110 i 4 skiby ciężko było mu dźwigać, ale po wymianie siłownika na C110 uzdrowił się temat podnoszenia.Dokładnej wagi jego nie zmam ale tak liczę na 700-800kg.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

nawet 800kg to i tak dość lekki :) ...do takiego "jumza" to jest troche cięzki bo widać na zdjęciu jak przysiadł...ale daje rade...a nie masz problemów z obrotem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Z obracaniem i orką spokojnie daje rade. :)


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

S-Piotrze właśnie z tego co widziałem to nie masz wzmocnienia takiego jak trzeba twoje się kończy przed tym ceownikiem i właśnie w tym miejscu sa pęknięcia. A przy ponad 200 kg obciążeniach płaskownik idzie od samego przodu aż na koniec ceownika może nawet trochę zachodzi na obudowę sprzęgła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

tak ale takie wzmocnienie potrzebne jet przy ładowaczu czołowym i gdy często stawiasz ciągnik "dęba"np. zrywka drzewa. :)

 

No kurde jestem pelen podziwu, super pomysly i wykonanie

bardzo mi sie przydadza te fartuchy i przewod do badania ropy bo to fakt ze wskaznik oszukuje. Raz zajechalem na pole na kamuszniku pol zbiornika i sie zapowietrzyl bo brak tanku bylo/.

Jak już założysz to zapodaj fotki .

 

Nie cytuj poprzedniego posta, i nie pisz posta pod postem - używaj opcji EDIT!

Edytowano przez krolikNH
Cytowanie & łączenie postów

Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Czy to normalne jak ruchem joystika do przodu unosi sie ładowacz do góryunsure.gif czy to nie jest odwrotne podłączenie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    138

To nie jest normalne powinno się ruchem do tyłu podnosić przynajmniej tak się spotykałem w różnych koparkach.




 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj