Polecane posty

Godlech912    1

Można by spróbować! Nie aż tak duże pieniądze a słyszałem już od pewnego rolnika, że miał 60-tkę na wykończeniu zalał tym ceramizerem i cały czas nią jeszcze jeździ. A jeśli chodzi o skuteczność to było kiedyś o tym na tvn turbo i sam to widziałem.... Mówili, że można temu wynalazkowi zaufać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

a gdzie to sie wlewa? bo na tych zdęciach jest chyba pokazane że na tłoki leje, ale do oleju też powinno się go chyba dolać tylko nie wiadomo czemu dawka jest uzależniona od ilości oleju w wspomaganiu a nie w silniku :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukiteam    1

Miałem to wlane do Golfa II bo brał dożo oleju po zastosowaniu tego specyfiku zmniejszyło się pobieranie oleju . Skutków ubocznych nie było .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Ja do swojego samochodu zaaplikowałem takie coś http://www.ceramizer.pl/ moja Astra ma mały przebieg, więc różnicy nie odczułem, oleju nie bierze ani grama. Mój kolega, który polecił mi ceramizer ma Skodę Octavię 1,9 TDI z prawie 350tyś km przebiegiem i leje ceramizer i jest bardzo zadowolony, silnik chodzi jak igła, co mogę sam potwierdzić. Działanie tego specyfiku można sprawdzić. Zmierz ciśnienie sprężania przed aplikacją i po procesie ceramizacji. I nie jest tak, że jak zastosujesz ceramizer to masz nagle nowy silnik. Warto spróbować.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARQ    0

Przyłączam się do pytania. Czy daje ten środek jakąś wyraźną poprawę w eksploatacji po wlaniu go do skrzyni biegów? Podobno też można, niby eliminuje zgrzyty i wycisza pracę skrzyni. Czy zda to egzamin np. w JD, gdzie jest olej hydrauliczno-przekładniowy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2795x    1

Bardzo ciekawy produkt, tylko ciekawy mnie czy ta warstwa metalowo-ceramiczna która tworzy się w trakcie pracy jednostki nie zaklei lub nie uszkodzi innych części silnika (np: końcówek wtrysków)


Sprzedam przyczepkę gospodarczą. Proszę pisać na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

@ARQ na stronie, którą podałem w moim poprzednim poście jak poszukasz to znajdziesz różne rodzaje ceramizerów, min. do skrzyni biegów. Czy nada się on do oleju hydrauliczno - przekładniowego nie mam pojęcia. Zapytaj producenta.

@Teddy nie mam niestety opakowania, bo jest na nim napisane ile ceramizera na ilość oleju w silniku. W jednym opakowaniu masz strzykawkę, której całą zawartość aplikuje się do silnika. Ja mam 4 litry oleju więc do ciągnika to tak ze dwa ceramizery na pewno trzeba będzie wlać. Porozmawiam z kolegą, który ten temat bardziej zagłębił i napiszę tutaj.

@dawid2795 mój kolega stosuje już od ładnych tysięcy kilometrów i zero problemów. Skodzinka lepiej pali mu na mrozie, ciszej i równiej pracuje, czyli widać działa. Wiadomo jeżeli silnik jest mocno zużyty i bierze 2 litry oleju między wymianami to po zastosowaniu ceraizera nie będzie jak nowy.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bardzo ciekawy produkt, tylko ciekawy mnie czy ta warstwa metalowo-ceramiczna która tworzy się w trakcie pracy jednostki nie zaklei lub nie uszkodzi innych części silnika (np: końcówek wtrysków)

Nie wiem skąd ta popularność wyrażenia "końcówka wtryskiwacza". Prawidłowa nazwa to rozpylacz.

Budowa wtryskiwacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelJD    17

Ja osobiście polecam. Użyłem jeden dozownik do bmw seri e36 silnik 1,7 diesel. Silnik nie chciał zapalać w ujemnej temperaturze. Problem zniknął, czyli zwiększyło się ciśnienie kompresji, autko ma prawie 400tyś przebiegu więc nie bałem się "skutków ubocznych". :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

paweljd, to ze u Ciebie auto zaczelo lepiej palic przy ujemnych temperaturach, to raczej efekt tworzenia sie powloki na metalicznych czesciach silnika, stad mniejsze tarcie.

 

Z kumplem i bratem zalalismy to do 4 aut.

1. audi A8 4.2 300KM 250 000km - ceramizer do silnika, skrzyni i wspomagania.

2. audi 100 2.3 136KM 190 000km - ceramizer do silnika i wspomagania.

3. citroen XM 2.0 120KM ok 330 000km - ceramizer do silnika, skrzyni, i układu hydraulicznego (hamulce, zawieszenie, wspomaganie ukł kier.)

4. volvo 460 1.7 105KM ok 300 000km - ceramizer do silnika.

 

- wszystkie auta są na LPG.

- citroen i volvo najbardzej wyeksploatowane - tam najwieksze efekty.

- we wszystkich poprawilo sie palenie przy duzym mrozie. Teraz przy -20 i wiecej, rozruszniki kręcą jak przy -5.

- w obu audi nie stwierdzilismy lepszej kultury pracy, jedynie ciut ciszej.

- w citroenie znaczny spadek spalania lpg z min 15, do 12, silnik ciszej chodzi, wieksza dynamika, zawieszenie nie wariuje (uszczelnione), kierownica duzo lzejsza, pompa hydrauliczna przestala 'rzęzić'.

- w volvo znaczna poprawa dynamiki i elstyczności przy niskich obrotach, lepsza kultura pracy, ciszej.

 

planuje na wiosne przy wymianie oleju, wlać ceramizer do 7211 (silnik+wspomaganie).


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek1977    1308

Widziałem kiedyś takie doświadczenie na TVN Turbo ,jak po zalaniu silnika ceramizerem i ponownym spuszczeniu oleju samochód przejechał na sucho chyba 85km ,choć producent pisze że powinien przejechać 300km.Nigdy tego nie stosowałem ,ale coś musi w tym być,osobiście jestem otwarty na każde nowinki!.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

"Na sucho", tylko jakoś kontrolka od ciśnienia oleju nawet im nie błysnęła :P Zwróćcie jeszcze uwagę w czym zabrudzona jest podpora panewek głównych oraz co się na nich znajduje tuż po demontażu po teście :D Poza tym łożyska ślizgowe mają coś takiego jak luz konstrukcyjny, na coś takiego co się nazywa środkiem smarowym, w przypadku jego braku nie obędzie się bez oznak tegoż...

 

Tym bardziej nie robi to na mnie wrażenia, gdyż jakiś rok temu przyjechało do mnie auto na wymianę oleum w silniku, z którego miski gdzie normalnie zalewa się 3,3 litra, spłynęło ok. 0,8 <_< a ceramizera nie miał :)

 

Nie dajcie się nabierać na te ściemy z jazdą bez oleju. Jeśli chodzi o działanie zapobiegawcze czy naprawcze tego środka, to nie wnikałem za bardzo ale zapewne opiera się ono na adsorpcji fizycznej i chemisorpcji składników produktu do warstwy metalu w węzłach tarcia. Nie jest to nic nadzwyczajnego gdyż wszelakie dodatki przeciwtarciowe czy przeciwzużyciowe w olejach działają w podobny sposób. Idąc tym tropem zastanawiam się dlaczego taki ceramizer nie jest dodawany do olejów już podczas ich blendowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj