Zaloguj się, aby obserwować  
azifelek115622

zestaw naprawczy zetor 7011

Polecane posty

witam. Mam w planie w grudniu zrobić kapitalkę silnika mojemu 7011 no i sie nadziałem na problem , bo kupuję już powoli części i patrzę , że wał z ursusa c360 jest taki sam jak z zetora 7011, ale zestaw naprawczy z c360 różni się od zestawu naprawczego z ZETORA 7211 i teraz jestem w kropce, czy kupować z c 360 czy z 7211 ?? proszę pomóżcie , bo mnie nerwuje te klekotanie w nim, przedmuchy i nierówne obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Od 5011 do 7211 pasują takie same zestawy - na pewno. 60-tka ma mniejsze średnice tłoków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

Na twoim miejscu kupił bym orginały zetorowskie co do zesdtawu naprawczego to vjak chcesz to mogę jutro zadzwonić do agromy TYCZYN i napisze ci czy są zestawy naprawcze do 7011 jeśli chcesz to napisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

ja mam zetora 7011 i jak wymienialem tuleje to okazalo sie ze maja one srednice 100mm ale gosc mowil ze 102 mm tez moge zalozyc bedzie mial wtedy 4 km mocy wiecej i kupuj tylko oryginalne czeskie sa lepsze jakosciowo od polskich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Przecież 5011 ma 3 gary, chyba że mówimy o średnicy dziury :)

Kupujesz komplety naprawcze na sztuki, mowa była o pasowaniu rozmiarowo, a nie ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasiu7745 jeżeli nie stwarza ci to problemu to możesz zadzwonić i się spytać

znalazłem oryginał na allegro http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-zetor-5011-7245-oryginal-5211-i1307349892.html za 190 zł

a u nas w sklepie przeważnie są ceny o pare zł niższe , a tez są to oryginalne części. Czy wystarczy mi 2000zł? (zest. naprawcze-800zł, uszczelki i zimmeringi- około 200zł, głowica jedna bo cieknie płyn - około 200zł, wał mam już nówka - 0zł, panewki - jeszcze nie wiem ile kosztują, ale 150zł liczę, olej i filtry mam no i jeszcze pompa wtryskowa do regeneracji - 350zł )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj