Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
azifelek115622

zestaw naprawczy zetor 7011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor

witam. Mam w planie w grudniu zrobić kapitalkę silnika mojemu 7011 no i sie nadziałem na problem , bo kupuję już powoli części i patrzę , że wał z ursusa c360 jest taki sam jak z zetora 7011, ale zestaw naprawczy z c360 różni się od zestawu naprawczego z ZETORA 7211 i teraz jestem w kropce, czy kupować z c 360 czy z 7211 ?? proszę pomóżcie , bo mnie nerwuje te klekotanie w nim, przedmuchy i nierówne obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl



zorzyk2    50

Od 5011 do 7211 pasują takie same zestawy - na pewno. 60-tka ma mniejsze średnice tłoków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



jasiu7745    1

Na twoim miejscu kupił bym orginały zetorowskie co do zesdtawu naprawczego to vjak chcesz to mogę jutro zadzwonić do agromy TYCZYN i napisze ci czy są zestawy naprawcze do 7011 jeśli chcesz to napisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lukaszjarm    4

ja mam zetora 7011 i jak wymienialem tuleje to okazalo sie ze maja one srednice 100mm ale gosc mowil ze 102 mm tez moge zalozyc bedzie mial wtedy 4 km mocy wiecej i kupuj tylko oryginalne czeskie sa lepsze jakosciowo od polskich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zorzyk2    50

Przecież 5011 ma 3 gary, chyba że mówimy o średnicy dziury :)

Kupujesz komplety naprawcze na sztuki, mowa była o pasowaniu rozmiarowo, a nie ilości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jasiu7745 jeżeli nie stwarza ci to problemu to możesz zadzwonić i się spytać

znalazłem oryginał na allegro http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy-zetor-5011-7245-oryginal-5211-i1307349892.html za 190 zł

a u nas w sklepie przeważnie są ceny o pare zł niższe , a tez są to oryginalne części. Czy wystarczy mi 2000zł? (zest. naprawcze-800zł, uszczelki i zimmeringi- około 200zł, głowica jedna bo cieknie płyn - około 200zł, wał mam już nówka - 0zł, panewki - jeszcze nie wiem ile kosztują, ale 150zł liczę, olej i filtry mam no i jeszcze pompa wtryskowa do regeneracji - 350zł )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez Mateusz_320
      Panowie ostatnio zawiozłem ciagnik do mechanika czyli w piatek bo na innym temacie pisałem ze strasznie ciezko pali i kopci. Zawory sa ustawione wtryski patrzylismy wczoraj maja 170-175 a ciagnik dalej tak samo. Pompiarz mówił zeby pompy nie ruszac bo moze byc okej z nia. Co radzicie na co patrzec jeszcze? Oleju odziwo nie bierze z odmy nic nie wydostaje sie. Jak odpali to dziwne obroty na poczatku ma tak jakby zaraz chciał zgasnac. Pozdrawiam
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez leszczu19901
      Panowie, nie wiem czy to problem, czy nie, ale ostatnio ustawiałem zawory w Zetroze i teraz na jałowych obrotach słychac z obudowy fitra powietrza takie buczenie. Przed ustawieniem zaworów tego buczenia nie było. Dodam, równiez że na 3 cylindrze na zaworze ssącym nie było żadnego luzu.
    • Przez Mateusz_320
      Witam. Mam trudna sparwe ale mianowicie mam zetora 5211 91r 4810mtg i w lecie palił do strzału a teraz przy 5-10 stopniach ma problemy z odpaleniem. Po odpaleniu za 2 3 razem kopci jak szalony ciagle gdy sie przygrzeje to nic ale na zimnym tak ma. Dodam oleju nie bierze zawory były nie dawno ustawione Olej jest równo z maxem. Chce to naprawic przed zima bo w zimie nie ruszy pewnie. Pozdrawiam 
×