jasiu7745

jak ustawia się zawory w zetorze 7245

Polecane posty

jasiu7745    2

Witam wszystkich prosze was o pomoc w ustawieniu zawrów w zetku 7245. Musiałem oddać głowice do regeneracji bo lała się woda z tych tulejek gdzie jest osadzony wtryskiwacz a przy okazji wstawiłem wszystko nowe i zrobiłem planowanie głowic całkowity koszt wyniusł mnie 388zł do tego komplet wszystkich uszczelek za 180zł Teraz mam taki problem że niewiem jak ustawia się zawory prosze o podanie wszystkich procedur od A do Z przy tym ustawianiu bo patrzyłem do instrukcji ale tam nic nie piszą tylko jest podany jaki ma być luz na zimnym silniku licze na waszą pomoc bo niewiem jak się za to zabrać z góry dziękuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian2132    0

ustaw tlok ktory regulujesz pod koniec suwu sprezania to jest jak tlok podchodzi do gory i obydwie dzwigienki sa luzne i wtedy ustawiaj przerwe na dane wartosci i jak ustawisz to obruc walem i sprawdz ustawienia. mozna tez pzrez okieko w komorze sprzegłowej według znakow na kole zamachowym ale w zetorze to nie wiem bo nie ustawialem jeszcze. ale ta pierwsza metoda jest dobra bo juz tak kilka razy ustawialem w bardzo wielu silnikach bo czesto pomagam mechanikowi wujowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

,


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

a jak sprawdzić kiedy jest suw sprężania?? bo słyszałem taką zecz że można to sprawdzić wykręcając przewody wys ciśnienia dać gaz na max i obrucić wałem o 180 stopni i wtedy jak wyjdzie paliwo z danej sekcji do jest suw spreżania ale jak to jest z tyn na prawde to tego niewiem :) bardzo dziękuje za pomoc jak by coś wam trzeba bło pomóc to piszcie jak bede mugł to pomoge pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2079

Chyba najprościej zrobić to właśnie tak jak piszesz.Sam w ten sposób robiłem to w 60.Po prostu odkręcasz przwód wysokiego ciśnienia przy samej pompie(chyba że masz nakręcany ucięty przewód wysokiego ciśnienia z przeźroczystą rurką-wtedy jeszcze lepiej widać) kręcisz wałem i patrzysz kiedy w tej dziurce przy pompie gdzie wcześniej był przykręcony przewód wysokiego ciśnienia drgnie paliwo(najlepiej paliwo które znajduje się wcześniej w tej dziurce wydmuchać wtedy będzie elegancko widać kiedy jego poziom się podniesie.Jak paliwo drgnie to wtedy wiesz że jest suw sprężania.Wtryski pewnie masz wykręcone więc najlepiej przez otwór po wtryskiwaczu włożyć np śrubokręt i kręcąc dalej wałem ustawiasz tłok w Górnym zwrotnym położeniu.

 

W ten sposób masz ustawiony tłok podczas suwu sprężania w jego górnym zwrotnym położeniu.Wtedy regulujesz ustawienie luzu na zaworze ssącym i wydechowym i przechodzisz do następnego cylindra powtarzając operacje.

 

Jeśli coś źle napisałem to Koledzy proszę mnie poprawićwink.gifsmile.gif

 

Edit

 

Na stronie piątej w tym temacie http://www.agrofoto.pl/forum/topic/8858-w-c-355c-360-woda-dostaje-sie-mi-do-oleju/page__st__80 jest trochę o zaworach w prawdzie w c-360 ale zasada jest taka samawink.gif


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

"i wtedy jak wyjdzie paliwo z danej sekcji do jest suw spreżania "

 

To jest koniec suwu sprężania i tłok znajduje się w GMP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

a ha już coś załapałem jutro jeszcze craz to przeczytan wszystko żebym był pewien i żebym nie zrobył jakiejś głupoty slicznie wam chłopaki dziękuje za pomoc agrofoto jet THE BEST :) jak ustawię to napisze jeszcze raz diękuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Po co przewody odkręcać... nie rozumiem. Jak pierwszy cylinder ma mijanke ustawiasz czwarty, jak drygi ustawiasz trzeci jak trzeci ustawiasz drugi i jak czwarty ustawiasz pierwszy. Wystarczy znać kolejność zapłonów i zasadą działania silnika.

Poza tym to jest książkowa metoda opisana w instrukcji napraw zetora.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mi tego tłumaczyć nie musisz. Cztery linijki tekstu i wszystko wiadomo. Myślę że pogubili się w twojej wypowiedzi.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu7745    2

Witam wszystkich zaworki już są ustawione jutro pozakręcam przewody i miske olejową bo kapał mi olej a ja tego nie lubię i odpale go jutro

mariusz(ZDUN) ty też czytaj dobrze nie musiałem odkręcać wtryski bo i tak były wyciągnięte i przewody odkręcone bo jak ktoś czytał były głowice w regeneracji

seweryn20 ja mam tylko instr użytkowania i tyle :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No Jasiu domyślam się bo inaczej tematu by nie było.

Poszukaj są na necie książki... warto szybciej robota idzie gdy poznaje się ciągnik.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj