pawelu

ursus 1014 i ursus 1014 de lux

Polecane posty

pawelu    5

prosiłbym o opinie na temat tych dwóch niby takich samych a róznych ciagników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Ursus 1014 de lux jest lepiej wyposażony. Była to wersja eksportowa bogata w różne rzeczy. Dokładnie to nie wiem czym się jeszcze różnią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

de luxe są lepiej wykonane. ale produkowano je jako takie do początku lat 90tych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

a wszystkie ursusy de lux mają lepsze wykonczenie od innych ??? czy czymś jeszcze sie róznia ??? bo pare razy widziałem ursusy modele jakieś tam i napis de lux


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

te ciągniki miały wszystko to w wyposażeniu co było jako "na żądanie" czyli dla 1014 będzie to mniej więcej tak:

- wygłuszenia i tapicerka

- gruby dach

- hydrauliczna blokada przedniego mostu

- hydrostatyczny układ kierowniczy

- dodatkowy rozdzielacz hydrauliczny RBS

- koła tylne 38"

- radioodbiornik wiraż 7 :)

- jednostka wyważająca

- dla ciągników bez przedniego napędu przednie koła 11,5 - 15

- reflektory robocze na dachu w ilości 4 (krajowe były od 0 do 3)

i inne drobne szczegóły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Te wyrównywanie pracy silnika daje to że silnik trudniej zagłuszyć? Sorry ale się nie znam więc tylko pytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473
Jaka korzyść z tego płynie? Mniej pali?

tak na swój chłopski rozum to chodzi o to, że silnik wytważa mniejsze wibracje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelu    5

a czy częsci z 1014 są takie same co w 1014 de lux czy sie czyms róznia ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
mechanizm wyrównujący pracę silnika

 

jak rozumiem zwykle 1014 go nie miały??

a da się to założyć do zwyklego 1014??


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    473
jak rozumiem zwykle 1014 go nie miały??

a da się to założyć do zwyklego 1014??

do polskiej wersjii 1014 można było sobie zamówić ten mechanizm za dopłatą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41
Ma lepsze wyposażenie i parametry (TUZ, pręd. max.) no i cene ^_^

nie każde miały szybką skrzynię 35.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janis12    0

de luxe nie mają obciążników chyba że jakies wyjątki ale wzamian jest super wyposażenie jak na możliwości ursusa w tamtych czasach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Mam wersję cofniętą z eksportu do Hiszpanii TYP U-1004 . Fakt wyposażenie może i większe, ale nie do przesady:

-dwa siłowniki wspomagania podnośnika (zwykły 1 lub brak)

-rozdzielacz siłowników dwustronnego działania (zwykły brak lub dopłata)

-komplet obciążników

-wspomaganie kierownicy orbitroll

 

A tłumik drgań to jest chyba przy każdym silniku (mechanizm wyrównujący pracę silnika) nie spotkałem się żeby tego nie było, ale może było brane za dopłatą tego to już nie wiem.

 

I żadnego grubego dachu, wygłuszonej kabiny, reflektorów roboczych 1 jak w standardzie, brak ogrzewania i blokady mostu przedniego oraz pneumatyki powietrza tylko sprężarka.

 

Sąsiad też ma wersję cofniętą z eksportu i wiele się nie różni od tych krajowych.

 

Bizon za granicę robił kombajny z bogatym wyposarzeniem tj. hydrostatyk, hydrauliczny napęd motowideł, inne rozwiązanie zmiany obrotów bębna (czy lepsze nie wiem) i wałki strat oraz wiele dziwnych czujników i wszystko zakończone mini komputerem pokładowym.

A mówią że Polak nie potrafi !!!!!!!!!!!!


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

De Luxe sa extra, pdobają mi sie, a roznica to w Ursusie De luxe komfort jest a w zwyklym nistety niema, w de luxe kabina jest wyciszona, lepsze ogrzewanie


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj