Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    582

Sama końcówka wadliwa, źle osadzona w kolbie, źle w gnieździe choć pisał że zamieniał a objaw dalej pozostał na tym cylindrze. To ogranicza do samej pompy , głowicy, osadzenia w niej wtryskiwacza, tłoka z pierścieniami i tuleja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    83

Panowie toż kolega napisał że zamieniał wtryskiwacze 1 z 2 i było tak samo czyli raczej końcówka odpada, najszybciej to słaba kompresja może być spowodowane nieszczelnością zaworów lub jak pompa po remoncie sekcja coś szwankuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Tak,jak wcześniej pisałem zamieniałem wtryski 1 i 2 , końcówki założone zgodnie ze znakami ,sprawdzałem przy zamianie. W pompie założone są nowe sekcje,końcówki też były nowe. Wtryski i pompę raczej bym wyeliminował bo gość który to robił zjadł na tym zęby i wątpię by zrobił co nie tak tym bardziej że po zamianie wtrysków żadnej poprawy. Dodam jeszcze ze gdy przyłożyłem rękę do wylotu spalin na wszystkich trzech cylindrach wylatywały gorące spaliny i zaraz musiałem zabrać a na tym jednym spaliny były takie jakby letnie mogłem trzymać i nic nie parzyło. Głowice są trochę zużyte ,słychać klepanie zaworów.

 

Dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Jeśli jesteś pewny i wyeliminujemy pompę, wtryskiwacze to pozostaje samo osadzenie wtryskiwacza, tłok, tuleja, głowica. 

Jeśli cylinder nie spala paliwa jak należy to i spaliny będą miały inną temp. A sprawdź też wznios krzywek wałka czy jest wszędzie równo. 

Ogólnie najlepiej było by chyba kompresje sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

A co sądzisz na temat podkładek pod wtryskami powinny być czy nie bo ile ludzi tyle opinii. Jak sprawdzić wznios ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    2

uszczelki pod głowicą nie wydmuchało ??  a odkręć z drugiej strony ssący i zobacz czy wywala dym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    150

ten kąt to jak sprawdzany? Może gdzieś klina ścina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

W 60-ce zawsze były podkładki. Sprawdzić tylko trzeba czy czasem nie ma dwóch. Wznios sprawdzisz mierząc po prostu skok na klawiaturze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Jak go kupiłem i wyciągałem wtryski do roboty to podkładek nie było,przy monarzu założyłem nowe. Kąt sprawdzany tak jak to być powinno czyli tłoczenie na pierwszej sekcji że znakiem na kole zamachowym i znakami na obudowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0
Napisano (edytowany)

Dziś odkręciłem ssący ,wszystko ok ssie jak ta lala :D nie zauważyłem niczego podejrzanego. Dodam jeszcze że kopcenie jest tylko na zimnym ,jak wyjadę z garażu i chwile pochodzi to jest ok.

 

Jak sądzicie zmienić głowice bo mam dwie dobre???tylko uszczelki bym musiał kupić i zaworki dotrzeć.

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    865

Gdybyś znał trochę lepiej ten silniki a urok dokłądnie to byś niektórych zdań nie wymieniał.Bo przy silniku s-4003 kiedy jest zimny kopcić ma prawo na szaro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    582

Możliwe że kręcąc silnikiem nie odpala ten jeden cylinder i zbiera się paliwo w  komorze sprężania.  Potem kopci aż je wypali.  Kompresje zmierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0
Napisano (edytowany)

Jako że nie daje mi spokoju postanowiłem dziś zajrzeć ponownie do kąta wtrysku i tak.
Gdy wkladalem pompę po regeneracji ustawiłem ja tak jak była zgodnie ze znakiem na obudowie. Dziś wyczyscilem całe okienko szczotką w poszukiwaniu może innych znaków i co??? okazało się że fabryczne znaki są o 1,5 cm niżej:-o co znaczy zbyt wczesny wtrysk.Niestety pompa jest już maksymalnie od silnika więc regulacji brak:-(. Albo  coś jest przestawione na rozrządzie albo coś nie halo ze sprzęgiełkiem pompy.

 

post-206687-0-34059700-1485970857_thumb.jpg

 

 

Czarnym mazakiem zaznaczyłem gdzie był ustawiony kąt a poniżej zaznaczone znaki fabryczne. Jest możliwość jakoś to skorygować bez zaglądania do rozrządu??? Kurka ktoś  tu coś poznaczył nie wiadomo co nie wiadomo po co ;[ i bądź tu mądry.

 

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Pewno że da rade tylko pompę odsuń od silnika to opóźnisz wtrysk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Wyciągnij pompę i wytnij w sprzęgle jeden ząbek i przesuniesz sprzęgło o ząbek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0
Napisano (edytowany)

Który ząbek należy wyciąć  A czy B ???  Dzięki za pomoc

post-206687-0-24230500-1486109950.jpg

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    221
Napisano (edytowany)

tnij pierwszy z brzegu  a nie drugi

zawsze wycinam na tej rewie co idzie na wierzch  ten podwójny frez  przesuwam o jeden ząbek na pompie 

Edytowano przez marko-kolo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Chłopy powiedzcie proszę co mam wypilowac i w czym bo chciałbym się dzisiaj tym zająć,który ząb mam zpilowac by opóźnić zapłon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    126

Te znaki wskazują np. poprawnie GMP ? Bo chyba od tego trzeba zacząć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zydor    7

...kiedyś ktoś mi mówił że właściwy znak jest na wysokości środka śruby na społowieniu skrzynia/silnik, u mnie w zetorze i c360 się sprawdziło więc może i tobie pomoże.

pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
×