Polecane posty

ursus55    11

No właśnie nie do końca, największy problem z osadzeniem wtryskiwaczy jest właśnie w nowych głowicach z ursusa chełmno, i innych nawet niby markowych, poprostu koszmar, nowe i do poprawki, nie spotkalem się z tym problemem w głowicach zetora, wszystko zawsze pasowało.

A co myślisz o głowicach firmy KORURS?

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Ja w zimie założyłem te głowice, wtryski włożyłem podkładając pod nie po jednej podkładce dla uszczelnienia, a nie ustawienia ile maja wystawać, bo nie wiedziałem, że coś trzeba ustawiać.

 

Ciągnik na wolnych obrotach puszcza bardzo delikatny dymek, na większych nie widać prawie nic, jedynie przy dodawaniu gazu zadymi na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

@ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs znam jedynie głównie z części do skrzyni biegów, i były z nimi jazdy bo tryby nie pasują na oryginalne wałki, a wałki z tej firmy na na oryginalne tryby, co do głowic napisałem, jedynie zetor, z resztą dobra regeneracja głowicy kosztuje 160zł/szt, a nowa zetorowska 250/280 gdzie są zawory o szerszej średnicy, dla mnie jest nieopłacalna regeneracja.

Nie powiem bo dwaj moi znajomi tylko z tej firmy biorą części i chwalą, ale ja w tym temacie juz nie siedze tak jak dawniej.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Zetor ma inaczej otwory na kolektor.

 

@ursus, firmę korus czy jak piszesz korusurs

 

Firma nazywa się KORURS Warszawa a nie KORUS czy korusurs. Faktycznie były już przypadki że tryby nie pasowały na wałki ale na głowice nie mieliśmy zbytnio narzekań. Jest to firma Polska która produkuje części w Sokołowie ale też ściągają części statkiem czyli od made in.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

panowie pomóżcie bo już ręce opadają :/ w c-360 wtryski sprawdzone sa ok, pompa po regeneracji rownież byla sprawdzana drugi raz i jest dobra, glowice dopiero co wrocily z regeneracji a ciagnik jak kopcil tak kopci nadal! Bialy dym z komina :/ co robic? próbowalem pompa regulowac zaplon ale nic nie dalo, raz wiecej kopcil raz mniej :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A w jakim stanie jest silnik? i czy grzebaliście kiedyś przy rozrządzie, np. wymienialiście koła na nowe?


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

silnik jest po generalnym remoncie robionym dwa lata temu, od tamtej pory tak dymi. Ale z tego co pamietam koła rozrządu nie były wymieniane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jak dymi od remontu, to dla mnie jedyna opcją jest że pomieszane jest coś w rozrządzie, może tylko na sprzęgiełku pompy, tam szukajcie odpowiedzi.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojcik1207    16

w tej sprawie juz jechalem do mechanika zeby to sprawdzil i twierdzi ze niemozliwe zeby cos bylo zle w rozrzadzie. Ja naprawde juz mam dość :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niech wypowie się @seweryn, @mat912 i inni jakie siuchy są z rozrządem w c360, nawet najlepsi co zjadli na tym zęby się mylą czasami, rutyna zapędza w kozi róg w tym starym silniku, trzeba porównywać koła zawsze, każde nowe koło, każde nowe sprzęgiełko pompy, a nawet spotkałem się z piastkami pompy innymi, niby stopien dwa czy pięć, ale już nie chodzi i dymi.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Może ktoś założył sprzęgiełko na pompę od dużego ursusa od TURBO.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeżeli kąt wtrysku da się ustawic na znaki to rozrząd wał-pompa wtr. będzie dobrze pytanie tylko jak ma się to do zaworów. Spodkałem się z tym że znaki były jakoś na trybach pokracznie nabite i silnik nie chodził jak trzeba. ja osobiście bym tam zajrzał jak to wyglada. Inaczej nie ma możliwości tego sprawdzić. Sprawdz jeszcze czystość i drożność filtra powietrza i dolotu. Zobacz jak chodzi po odłączeniu filtra powietrza. Nawet kolektor wydechowy bym odkręcił żeby wiedzieć czy wszystkie cylindry tak fiksują czy tylko nie które. To by pomniejszyło trochę liste opcji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

Mój kolega ma problem z c-360 co może byc przyczyną kopcenia na jasno po generalnym remoncie silnika po dotarciu?


Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A ile motogodzin ma po tym dotarciu no i czy był pod jakimś obciążeniem na dotarciu :( No i czy sprawdzał wtryski i pompę paliwa przy remoncie :) Pozdrawiam

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

kcówki wtryskiwaczy nowe i ustawiane pompa robiona u pompiarza, 35mtg po remoncie, jasno kopci i nie raz pusci iskre z komina jak w nocy kolega patrzył

Edytowano przez milanreal1
orty

Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Po mojemu to bierze olej, coś nie tak jest z kompletem naprawczym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

Komplet naprawczy był kupowany firmy mahle kolega mi mówił ,a może byc wina zle ustawionego zapłonu?

Edytowano przez milanreal1
orty

Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może. Książkowo to oznaka zbyt późnego kąta wtrysku paliwa. Ale w praktyce przy tak starych ciągnikach może to być kilka rzeczy na raz. Trzeba lecieć od początku po ustawieniach.

Edytowano przez milanreal1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mich18    89

I od czasu do czasu puśći iskre kolega mówił

Edytowano przez mich18

Sprzedam ciągnik ursus c-360.pisac nr gg 33108236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

A u mnie też trochę dymił i po odkręceniu kolektora dolotowego okazało się że w 1/3 jest zarośnięty syfem z kurzu i oleju , wyczyściłem do gołej blachy i się polepszyło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek11    0

Panowie problem, sami zobaczcie...

 

 

Jeszcze nic nie sprawdzałem i nie wymieniałem. Kopci jak oszalały przy dodawaniu gazu i na wolnych obrotach nie ma mocy takiej jaka powinna być. Przy ponad 800obr/min jest ok nawet nie dymi. Skąd olej w chłodnicy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Chodzi jak by na 3 tłoki .Głowice żle splanowana albo pęknięta takie moje zdanie.

Bez rozbierania silnika się nie obejdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj