Polecane posty

balcerek1    92

@mariuszd93 tylko jest małe ale dostań do c360 nad wymiarowy tłok.Kiedyś była selekcja tłoka i tulei a teraz idzie wszystko na jeden wymiar :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Panowie podstawa dziś to sprawdzić na własne oczy jakość kupowanych kompletów gdyż nagminne jest sprzedawanie chińczyka pod znana marką (gnące sie pierscienie, za wysokie tłoki czy tuleje z mikroubytkami).

Jak widać powyzej teoretyków to u nas dostatek. Nie wiem w jakim celu pisać posta jeżeli sie nie ma do powiedzenia nic sensownego czym można by pomóc- technika honowania w tym wypadku to jakby opisać sposób czyszczenia komina.

 

POL1 pierścienie się przyjmą no chyba ze oszukujesz co do oleju lub jakis pękł i porysował tuleję więc na zapas części nie kupuj.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Stopień zużycia cylindra sprawdz. Nie ma sensy zakładać nowych pierścieni jeśli od razu będą miały duży luz na zamku. Ogólnie to raczej marna próba ratowania silnika. Honowanie to obróbka mechaniczna końcowa pod żądany wymiar i nadanie powierzchni rys pod odpowiednim kątem poprawiających smarowanie pracujących ze soba powierzchni. jak chcecie toczyć starą tuleję cylindrową gdzie różnica między jednym wymiaram a drugim wynosi 1mm? Czyli 0,5 na strone. W starej tuleji ta wartość jest mniejsza. Tego na tokarce się nie robi. Tylko szlifierka.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

@ locke przepisałeś słowo w słowo wypowiedz z innego forum http://www.google.pl...jV0vCMA&cad=rja

a sam zaprzeczasz temu co napisałeś ".. jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra..." c360 ma tuleje cylindra i @ sipma ma rację że można zastosować ten zabieg który tak naprawdę polega na wygładzeniu powierzchni i nadaniu jej specyficznego wzorku tzw. JODEŁKI

 

Przepisałem bo najpierw sam pisałem ale zamknąłem przeglądarkę nie dodając posta.

 

Z tymi tulejami to każdy może inaczej zinterpretować,bo niektórzy mówią że jest tuleja cylindra ta którą wkładasz do silnika,a drudzy mówią tuleja cylindrowa tam gdzie nie ma tulei.Zależy w jakim środowisku przebywasz...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Tuleja cylindra to precyzyjne określenie konkretnej części nie jest to kwestia interpretacji @locke to fachowa ogólnie przyjęta nazwa http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=tuleja%20cylindra%20c360&source=web&cd=2&ved=0CFoQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.sklep-grene.pl%2Fproduct_info.php%2Fproducts_id%2F14136&ei=k8ndT5qWM83Isgb5mcHIDQ&usg=AFQjCNFayxFPwPIIIy2DFg9euC3YmDS9zQ&cad=rja

Wiadomo że w praktyce prawie nikt tego nie robi [honowania] w traktorach .

Ta definicja którą przepisał @ locke nie jest zbyt trafna w odniesieniu do remontów traktorów odnosi się ona raczej do procesów w trakcie produkcji tulei.

A potocznie nazywa się tak wygładzenie i nadanie wzorku JODEŁKI powierzchni tulei. I nie robi się tego tokarką tylko gładzikiem czyli specjalną głowicą z tzw pilnikami[ osełkami ] na obwodzie która wykonuje ruch obrotowy i posuwisto zwrotny potoczni nazywa się to urządzenie honownicą.

Ten zabieg nie zmienia znacząco wymiaru tulei @balcerek i nie ma potrzeby stosować nadwymiarowych tłoków


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Prócz zwykłej honownicy jest jeszcze honownica z osełkami diamentowymi, którą właśnie obrabia się cylindry już kiedyś pracujące ale trzymające wymiar (nie zbiera materiału), po to by wytworzyć jodełkę dzięki której olej będzie utrzymywał stały film i również po to by nowe pierścienie odpowiednio się dotarły. Ale w Polszy to chyba tylko kilka warsztatów ma taką...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

@mariuszd93 tylko jest małe ale dostań do c360 nad wymiarowy tłok.Kiedyś była selekcja tłoka i tulei a teraz idzie wszystko na jeden wymiar :) Pozdrawiam

W sprzedaży nadal są zestawy gdzie występują tuleje i tłoki selekcji A i B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Dziękuje Panowie za porady.Tak zrobie jak mówicie , rozbiorę a potem podejmę decyzje po pomiarach .Wału nie będę ruszał założę tylko panewki na korbowody BIMETU nominalne bo takie są a ciśnienie ma dobre.Ciekaw jestem jaki jest stan głowic.Najwyżej dam do regeneracji.Wszystko zależy w jakim stopniu są zawory zuzyte , na pewno mają luz na prowadnicy i są już zapadniętę w gniazdo. Panowie patrzcie tutaj niby po remoncie a kopci jakby opony palił

http://www.youtube.com/watch?v=8KxbZoG3Sk8&lc=RQyxibYF4d4RY3Zsi8tS1QLWEqmSu1shIQdHTd2wY44&lch=email_reply&feature=em-comment_reply_received

a mój tak kopci jak ten 3P

tylko ja mam C-360. Edytowano przez POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Grupa selekcyjna a zestaw naprawczy to dwie różne rzeczy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SipmaZ224    81

Panowie dlaczego z filtra powietrza po założeniu nowych głowic wydostaję się dźwięk, taki sam jakbym włączył sprężarkę?

Słychać to na tym pierwszym filmiku od POL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jeśli ma się tuleje A to nie powinno się zakładać tłoku B i na odwrót, a tłoki i tuleje z osobna z selekcjami A i B też można dostać.

Jeśli chodzi o odgłos z filtra to może być za duży luz na zaworze ssącym w ten sposób może powypalać zawory.

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jeśli jest za duży luz na zaworach ssących to zaciąga więcej powietrza filtrem z z czego takie pufanie dochodzące z filtra jeśli już.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeśli jest za duży luz to zawory otwierają się z opóźnieniem[to jak ma zassać więcej powietrza?]

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli luz na zaworach ssących jest za duży to otwierają się mniej niż powinny. W jaki niby sposób ma wtedy zaciągać za dużo powietrza? Poza tym co to za głupie stwierdzenie? To jest logicznie i technicznie nie możliwe w silniku wolnossącym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Kurcze pomieszało mi się także cofam to co napisałem. :wacko: A o co chodzi z tym co to za głupie stwierdzenie?

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

"Zaciąga więcej powietrza filtrem" To co ci się pomyliło. :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Mam problem z moją c355. Przy sprężynowaniu zaczeło być jej dziwnie ciężko, czarnym dymem waliła i usłyszałem metaliczne tarcie i ciągnik zgasł. Myślałem, że woda uciekła ale sprawdziłem była ok. Przy wymianie oleju na magnesie znalazłem kawałek spinki od wału i teraz pytanie- czy mogła podejść pod tłok i zatrzymać silnik i porysować cylinder, dodam, że po odkręceniu korka od wlewu oleju zaczyna dawać powietrzem i teraz pytanie nr.2- czy w niedługim czasie przewidywany będzie remont?

Edytowano przez Michalc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

jak dmucha to uszczelka pod glowica ;D

bardzo mozliwe ze zatrzymala tlok.

a probowales ja odpalic? jesli nie to lepiej nie probuj bo jesli tlok stanol to zwiekszysz kiszty naprawy ;D

remont konieczny...


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
simson2812    423

nieciekawie to wygłda chyba trzeba rozebrec silnik


W razie jakich kolwiek pytań pisać na PW. Jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pod tłok to tam raczej nie wejdzie. Mały kawałek może mógł wejść do pompy oleju (chociaz ciężko) ale dalej już raczej nie. Odkręć miske oleju i tak to musisz zrobić jak silnik siężko się obraca popuszczaj po jednej panewce a znajdziesz to co stawia opór. Zobacz też czy pompa oleju chodzi lekko.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalc355    104

Zapalałem ją bo orać trzeba było zapaliła już normalnie i chodzi dobrze dodam, że kiedyś woda mi uciekła i silnik zagrzałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fergusonki    37

no to trzeba bylo tak od razu... tlok ci spochnol wtedy od garaczki. ciesz sie ze walu nie rozwaliles...;)ja bym proponowal nowe pirscienie i tloki ;)


Massey Ferguson podbija swiat :D

Moje Stado Ferdków : Massey Ferguson 6480, Massey Ferguson 5475, Massey Ferguson 3125...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj