Polecane posty

Dawid18    2

Ja bym szukał przyczyny w pierścieniach bo może się żle ułożył lub przestawił ja tak miałem i olej puszczał w kolektor walił równo przez 2 dni i się uspokoiło.


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

3 dni temu odpaliłem traktor bez kolektora wydechowego przyłożyłem tekturę na trzeciej głowicy wydobywały się duże ilości oleju było właśnie widać na papierze . Zdjęliśmy głowice wymieniliśmy uszczelkę pod głowica ponieważ okazało się że ja wydmuchało . pewnie głowica nie była odpowiednio dokręcona. Od pale go jutro i chwile pojeżdżę zobaczę czy coś ustało z wywalaniem oleju czy dalej nic to nie pomogło. Jeżeli nic to teraz jestem w 100 % pewny że to będą pierścienie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2
Napisano (edytowany)

No wydmuchnięka uszczelka też mogła być przyczyną. A nie zauwarzyłeś spadku mocy, i jak miał wydmuchniętą uszczelkę pod głowicą to powinien troszeczke inaczej chodzić? Nie zauwarzyłeś tego?

Edytowano przez Dawid18

Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

nie nic normalnie chodził tylko coraz bardziej kopcił , a przy zimnym rozruchu np z rana jak się gdzieś jedzie czy ogólnie to wtedy najwięcej wywalało tego oleju a potem jak troche pochodzi to tak sie unormuje ale dalej wywalało olej no tylko ze tak jak by mniej.. ;)

 

Dlatego też że nie stracił na mocy to żeśmy nie ściągali tłoków bo jak nie stracił na mocy to pierścienie raczej są w porządku, ale to tylko raczej.. NO ale wymieniliśmy uszczelki pod każda głowica no i zobaczymy co teraz się dzieje..:)

Jeżeli dalej będzie wywalało to pewne jest to że pierścienie są uszkodzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

No zobacz co teraz zrobi po tej wymianie tych uszczelek. Ale jak nic się nie zmieni to tylko pozostają pierścienie ;)


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Witajcie

Moja c360 ma małą dziurkę w kolanku kolektora wydechowego, kapie z niej czarny przepalony olej. Zobaczyłem ze spod uszczelki(kolektora wydechowego) jednego z cylindrów równiez są zacieki czarnego oleju. Co jest tego przyczyną?. Pierscienie na tym jednym z cilindrów mogły sie zapiec i ciągnie olej? Acha i kopci feste na biało. Prosze was o wyjasnienie.

pozdr :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus1991    10

albo pompa, u nas kiedyś poszedł uszczelniacz w pompie wtryskowej, i ropa szła do oleju, a olej na tłoki, i kopcił biało. Na początku myśleliśmy, że to pierścienie, ale mechanik powiedział, żeby wyregenerować pompę, i pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djthomas    1

Bardzo często się zdarza że pompa jest źle wyregulowana i ciągnik dymi i jest mułowaty itp. U mnie też dymił na biało trochę ale mechanik przyszedł i powiedział że pompa jest dobrze wyregulowana i mówił że przyczyną dymienia może być brak termostatu lub jego uszkodzenie. Kupiłem termostat i wcale nie dymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Bo termostat otwiera obieg chłodzący dopiero wtedy gdy silnik osiągnie optymalna temperaturę do dalszej pracy. A jak termostatu nie ma to silnik od razu jest chłodzony i trzeba trochę czekać aż się odpowiednio rozgrzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zgadza się. 60-ka póki zimna lubi kopcić. Po rozgrzaniu jak jest z silnikiem wszystko w porządku ustępuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

C-330 jak jest zimny to też kopci.Tylko 3P i MF nie kopcą jak są zimne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraVco    0

Bardzo często się zdarza że pompa jest źle wyregulowana i ciągnik dymi i jest mułowaty itp. U mnie też dymił na biało trochę ale mechanik przyszedł i powiedział że pompa jest dobrze wyregulowana i mówił że przyczyną dymienia może być brak termostatu lub jego uszkodzenie. Kupiłem termostat i wcale nie dymi

mam to samo... może ktoś podpowiedzieć???


nigdy nie będzie tak samo
www.grupalubelska.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z c 360 otóz cały czas kopci na niebiesko ale to już do przesady wali takim niebieskim dymem że az strach. Pompa po regenracji,rozrząd nowy dobrze ustawiony,filtry czyste,olej bierze ale bardzo mało. Wcześniej tez brał ale nie było żadnego dymu a teraz kopci w każdym zakresie obrotów cały czas na niebiesko na rozgrzanym troche mniej ale cały czas wali dymem. Prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Albo olej albo zły kąt wtrysku paliwa. Ustaw go na znaki na kole. Wtryski robiłeś? Bo nic o tym nie wspominasz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wykrec jeden to zobaczysz

ale jest tak jw. pisali


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz te końcówki. Ogólnie według zasad niebieski dym to olej w połaczeniu z charakterystycznym zapachem lub zle ustawiony kąt wtrysku paliwaale silnik lubi płatać figle dla tego zobacz jeszcze wtryskiwacze. Czy są do wymiany czy tylko do ustawienia powie ci pompiarz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

wg. zasad tak jak seweryn mówi prawda, niby niebieski dym to spalany olej , ale ja miałem ostatnio sporo roboty przy pompach w sprawie wadliwego paliwa tzn. to nie 100% ON tylko jakieś dziadostwo co miało więcej w sobie oleju roślinnego który smażył się we wtryskach, w pompach wtryskowych(za zwyczaj rotorowych) niszcząc je , sprawdź to możliwe że to tylko paliwo, ale skutki już pozostaną niestety


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubik6745    0

Witam:)

Jak myślicie, jeśli kopci mi na niebiesko na małych obrotach to co może mu być?

Nadmienię, że przy silniku nie było robione nic od nowości, poza wymianą sprzęgła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
joghas    0

Witam. ostatnio zrobiłem remoncik mojego 47-letniego ciapka kapitalka regenaracja głowicy, wału, wałku rozrządu po odpaleniu dymi na czarno i jest słaby kąt wtrysku ustawiałem według koła zamachowego i znaków i wyszło prawie na przy końcu możliwości regulacji później dla sprawdzenia czy dymi przez zły kąt na oko przestawiłem na kole zębatym od pompy o o jakieś 5mm przestał dymić na czarno przybyło mu mocy ale przy odejmowaniu gazu dymi na biało czy znaczy to że wtrysk następuje jeszcze po GMP?

 

Znalazłem problem źle ustawiałem kąt wtrysku na GMP hehe

Edytowano przez joghas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj