Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
norbert3P    0

Ale jak by dmuchneło uszczelke pod głowicą to chyba logiczne że poszła by woda do oleju...Chyba że się mylę. A czy filter paliwa, wtryski, pompa wtryskowa i przewody paliwowe mogą mieć wpływ na to że nie chodzi na jeden gar i z filtra powietrze tak powietrzem dmucha???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Kolego norbert 3p nie zawsze jak dmuchnie uszczelke pod głowicą idzie woda do oleju.Jeżeli przepali uszczelkę tylko miedzy cylindrami to właśnie w fitrze powietrza słychac takie "buch buch " ta samo miałem w mf 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Objawy które ja zaobserwowałem przy walniętej uszczelce pod glowicą w MF 255 to: wyrzucanie płynu chłodzącego, przegrzewanie się, trudny rozruch, wysokie ubytki oleju, charakterystyczne cmokanie i jeszcze kiedyś dawno dawno ogień z tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbert3P    0

No to cóż po niedzieli rozbieramy silnik i zmiana uszczelki i palnowanie głowicy ( jaki jest koszt planowania głowicy) robota pompy wtryskowej wtrysków i powinien chodzić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Nie będe zakładał nowego tematu i zapytam tutaj, co jest nie tak jeśli kapie paliwo rurką przelewową z pompy wtryskowej. Najczęściej dzieje się to na rozgrzanym silniku na małych obrotach i na zgaszonym przez pare minut ale już mniej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Powody mogą być dwa.

Zużyte sekcje puszczają paliwo do oleju pod pompą albo zużyta pompka zasilająca, efekt ten sam.

Wymień pierwsze pompkę zasilającą (jedyna rzecz z tych dwóch którą zrobisz samemu) jak nie przejdzie to pompa do pompiarza. To wszystko.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Możesz dokładniej powiedziec jaki wplyw na to moze miec pompka? I jeszcze jedno jak zmieniałem olej w tamtym roku to nalałem prawie pełno do pompy oleju (bo tak mi ktos poradził) i może tam jakies uszczelniacze poszły i dlatego jest jak jest..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

uściślając kapie ci tą rurka co wychodzi z tyłu pompy?

Kapie ci ropa ,czy olej-jeśli było wlane oleju pod korek to prędzej czy puźniej musiało zaczać kapać -jesli ciągnik pracuje normalnie i wyżuca w małych ilościach to nie ma tragedji z większości pomp wyżuca olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Tak z z rurki przelewowej z tyłu. Olej oczywiście spuściłem i jest tyle ile powinno i dalej kapie. Ja się nie spotkałem żeby u kogoś tak sie działo i ilości wcale nie takie mało bo to dosyć intensywnie kapie na ciepłym silnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tandam    4

pasiu66 wierz mi, że może wydostawać się tą rurką całkiem sporo! Swego czasu jak pracowałem w sadzie jako kierowca ciągnika to jeździłem 60-tką, która w ciągu 8 godzin wyrzucała 1,5 litrową butelkę od napoju (bo miała podwieszoną), ale mimo tego to POWER miała niesamowity, ale w końcu pompa doczekała się regeneracji ;[

Jeśli po upuszczeniu oleju do optymalnego poziomu nadal wyrzuca ci rurką przelewową to jedynie możesz zrobić tak jak napisał seweryn20 czyli zmienić pompkę zasilającą a jak to nie pomorze to wymiana sekcji. A starą masz tą pompę? Bo jeśli "wiekowa" to ma prawo ;) Chociaż wiek nie zawsze ma znaczenie, ponieważ kiedyś przy C-360 miałem pompę paliwową po regeneracji i już po roku paliwo się sączyło!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

No właśnie stara to ona nie jest była zmieniana razem z silnikiem w 1994 roku a od tej pory zrobił 1500 mtg ale chciałem wiedzieć co ma do tego pompka bo nie bardzo rozumiem?Za dużo paliwa pobiera??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tłoczek pompki zasilającej jest wprawiany przez krzywkę na wałku pompy wtryskowej. Jeśli on puszcza paliwo to wlewa się ono do dolnej części pompy wtryskowej. Ot cała filozofia. Wymień pompkę. Ona ciągnie największy syf bo jest przed filtrem paliwa i może się zużyć a raczej zużywa się szybciej niż pompa wtryskowa. Szczególnie współczesnej produkcji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Witam:)

Ubiegłego roku robiłem remont silnika. Zostały wymienione głowice, tłoki, tuleje, pierścienie, wał nie był robiony gdyż nie było potrzeby tylko wymieniłem panewki.Po odpaleniu ciśnienie oleju ok wszystko super. Po remoncie docierałem go ok 60 mtg. Potem wymieniłem olej, i ustawiliśmy znów zawory, pracowałem cały sezon jak to na gospodarstwie koszenie, orka itp. lecz nigdy go nie przegrzałem , wszystko spisywało się idealnie. Puźną jesienią zaczął mi kopić na biało a teraz wyrzuca mi duże ilości oleju przez wydech.. Nie wiem co tego jest przyczyną.

Jeżeli możecie się wypowiedzieć co to może być to bardzo bym prosił o poradę :)

Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ostro17    6

Moim zdaniem to jest wina głowic puszczja olej i dlatego tak sie dzieje albo pierscieni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1014    45

Witam jeżeli ciągnik kopci na biało to winne mogą wtryski paliwa tzn mogą po prostu "lać" a nie robią mgiełki. Sprawdz też stan filtra powietrza czy aby napewno dobrze czyści powietrze czy nie jest gdzieś uszkodzony. U nas jak robiliśmy remont c-330 i nie zrobiliśmy szlifu wału to pochodził ledwo 1 rok i musieliśmy od nowa robić generalkę. Sprawdż wtryski i fitr powietrza bo jeżeli ciągnie brudne powietrze i może być tam ciało obce to mogły uszkodzić się pierścienie i dlatego wyrzuca olej. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Jezeli przez wydech ci pryska olejem to masz wydmuchana uszczelke pod głowica i ci przepala olej i z tego biały dym a jakby wtryski to by był raczej ciemny dym o ile sie niemyle :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Końcówki Ostatnio sprawdzałem na maszynie u kolegi i wszystko jest ok . dobrze rozpylają. Podczas remontu był czyszczony Filtr i zmieniany w nim olej ale skontroluję to w Poniedziałek . Jeżeli tak jak mówisz pociągnęło do tłoków brud jakieś ciało inne to uszkodziły się pierścienie, i rozbieranie i wyciąganie tłoków jednak mnie nie ominie :) A jeszcze pytam jak mam sprawdzić czy głowica mi nie puszcza oleju? chodź są nowe nie powinny ale również trzeba to sprawdzić:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

Brat w mf 255 miał dwa lata po remoncie i mu uszczelke przepaliło miedzy cylindrami i pluł olejem powymianie uszcelki jest ok B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

biały powodem jest przedostawania się płynu do komory spalania

niebieski powód to spalanie oleju silnikowego

czarny powód problem z układem paliwowym [wtryskowym]

tak w skrócie ;)


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

a zawory w głowicy robiłeś? Miałem podobny problem w dwóch ciągnikach .Po generalnym ,ale bez wymiany prowadnic i zaworów, wywalał olej tłumikiem . Łatwo to sprawdzić bo leje jak silnik chodzi bez większych obciążeń , natomiast przy większych obciążeniach problem znikał. Inna kwestia to jakość obecnie produkowanych części do 60-tki. Może upłynął ich czas działania .


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

uszczelka pod którąś głowicą jest walnieta, zdejmnij cały kolektor wydechowy i odpal traktor na wolnych obrotach zauważysz wtedy z którego cyli9ndra Ci leje i dopiero wtedy zdejmnij głowice z tego cylindra i posprawdzaj wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Osalek    1

Zawory były wymieniane razem z głowicami i były dotarte. Czy w pracy czy na wolnych obrotach i tak sadzi olej w wydech . Jutro zacznę rozbierać to coś bd widział co się dzieje . ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj