Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

faktycznie olej spala się na niebiesko. mi facet wcisnął końcówki.miały być dobre.pół roku i ciągnik zaczyna dymić. przy orce po żniwach to masakra już była i zaczął palić jak czołg. okazało się że końcówki były chińskie.są po prosu miękkie i po jakimś czasie pracy gubią nastawione ciśnienie. jeśli takie masz to daję 90% że to one.a tłoki pływające w ropie potwierdzają to. jesteś chyba milionową osobą która przekonała się że chińskie jest do bani.śmiało wymieniaj na lepsze.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam.Mój ursus C360-3P po wymianie wału korbowego(stary pękł)strasznie kopci na biało na wolnych obrotach.Praca ciągnika jest nie równa(aż cały się trzęsie).Im wyższe obroty tym dymienie ustaje.Według mnie nie stracił na mocy.Po rozgrzaniu silnika dym jest lekko niebieski.Przed wymianą wału ciągnik chodził idealnie,nawet dymka nie puścił dopiero po wymianie coś mu się stało.Wał jest oryginalny z rozbiórki innego silnika.Co mogło być przyczyną tego dymienia?Proszę pomóżcie.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

no to będzie tak jak kolega pisze, rozrząd - a dokładniej pompa wtryskowa :D


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Więc jeżeli rozrząd się przestawił to co trzeba zrobić aby było wszystko ok?Czy należy rozjeżdżać przodkiem i zdejmować pokrywę z przodu silnika?I jak należy ustawić rozrząd,bo wszystko było zakładane na znaki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jak wszystko było na znaki to powinno być dobrze

a wał to z jakiego perkinsa wyciągany ?? młodszy starszy znaki na zębatce były w tym samym miejscu co na starym

 

pompa paliwowa była odkręcana??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

ja to bym jeszcze sprawdził wtryski :D kolega pisał, że na high rpm ma niebieski dym. dużo paliwa może zmywać film olejowy na tulei i być wypluwanym w tłumik lub też spalanym :) co do trzpania, to możesz też sprawdzić przeciwwagę wału.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

To nie 60 ,przeciwwaga jest na stałe.Pewnie rozrzad jest przestawiony.Najlepiej jest samemu zaznaczyc samemu rozrzad bo nieraz po znakach nie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal26    12

Kolego szczewko 3p ma przykręcane przeciwwagi,a co do przyczyny to pewnie rozrząd, sprawdź go jeszcze raz dokładnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

a sprawdź świece żarową bo ja miałem podobnie że na wolnych kopcił na piało bo świeca nie zamykała paliwa i lało się nią cały czas a jak nie świeca to wtryski albo pomp. Jak możesz to nagraj filmik i pokarz jak on chodzi i jak kopci. Pewnie kopci tak nierówno na wolnych obrotach puszcza tak jak by oddzielne dymki ??


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wał pochodzi od starszego silnika,jest w dobrym stanie.Mechanik mówił że wał zakładał według znaków.Może tylko tak mówił.A co do wtrysków to są właśnie sprawdzane.Świeca żarowa nie leje bo była sprawdzana i jest ok.Mam zamiar jeszcze sprawdzić pompę wtryskową.Jeżeli będzie możiwość to nagram filmik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

miałem identyczne objawy okazało się że pompa wtryskowa miała za słabe ciśnienie i musiałem ją zregenerować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

O ile dobrze pamiętam to 3P ma świece płomieniową, a nie żarową.

Wg instrukcji napraw od mf255 (silnik AD3.152 UR) przyczyną może być:

1.niewłaściwy kąt wtrysku paliwa

2.niewłaściwy luz zaworów

3.niski stopień sprężania

4.nieszczelność uszczelki głowicy

5.zużyte gładzie cylindrowe

6.złamane, zużyte lub zakleszczone pierścienie tłokowe

7.zużyte trzonki i prowadnice zaworów

8.zatarcie (zakleszczenie tłoka)

jeszcze gatunek oleju w silniku, w filtrze powietrza oraz poziom cieczy chłodzącej. Oczywiście też usterki układu paliwowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Pagani dziwię się że powierzyłeś naprawę silnka osobie która niema zielonego pojęcia o naprawach,jak pękł wał to była jakaś przyczyna prawdopodobnie przegrzanie należało sprawdzić współośowość bloku może być tak że za dwa miesiące będziesz wymieniał następny wał,rorząd sam się nie przestawi prawdopodobnie mechanior źle ustawił jak wcześniej było w porządku to i teraz powinno być tak samo proponuję zmienić fachowca bo jeszcze więcej narobi strat

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prezesmax    4

ale w tych cilnikach tak jest że pękają wały i to od stony rozrządu ja miałem nowego fegusona 235 i miał 80mh i pęk przyjechali wymienili silnik i jest ok ale napewno jest to coś z półow=siowością bo w zeszłym roku sąsiadowi robiłem silnik bo mu pęk wał w 2 miejscach


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tak samo a nawet częściej pękają w zwykłej 60, w ciągu ostatniego roku robiliśmy 2 60 z pękniętym wałem, a 3p żadnego, nasz 3p ma ponad 9500mth i wal jest oryginalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mechanik jest sprawdzony bo nieraz mi coś robił przy ciągniku tylko ta wymiana wału mu nie wyszła.Wał był po drugim szlifie.Pękł w dwóch miejscach nic nie uszkadzając.Ciągnik kupiłem w 2000 roku i dopiero teraz poważna awaria się zdarzyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może na tym nowym wale jest przestawiony rowek pod klin koła zębatego, już kiedyś z takim czymś się spotkałem przy c360.


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

miałem coś podobnego w c-330 jak zakładałem nowy wał, tez dymił i na dodatek laski popychaczy wyginało i właśnie była wadliwa partia wału i musiałem o jeden ząbek cofnąć na wale, teraz stoi na jeden ząb przed znakiem i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Otóż to, skoro do momentu awarii ciągnik pracował normalnie a teraz coś sie dzieje to raczej pewne jest złe ustawienie rozrządu. Mechanik nie koniecznie zawinił, może być tak jak piszą poprzednicy. Osiowość bloku można było sprawdzić dla spokojności jak ktoś wspominał, a jak Ci drugi raz pęknie to już będziesz wiedział czemu :D

 

Aha, ale jesteś pewien że nic poza wałem nie zostało uszkodzone, np. skrzywione laski popychaczy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Tak to się dzieje jak nabijają swoje znaki później druga osoba dokładnie niepopatrzy i są takie efekty fabryczne znaki są tak czytelne nie potrzeba znaczyć po swojemu należy zdjąć koło pośrednie i złożyć wg.znaków fabrycznych nie jest prawdą że fabryczne znaki mogą być źle nabite

takie usterki są wychfytywane na hamowni


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

chyba że ktoś już grzebał w silniku i powiedzmy zmieniał któreś kolo rozrządu i na nim były znaki przestawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

koledzy teraz te części robią jak chca i znaki nabijają jak chcą!! Kilka dni temu robiłem dla jednego kolesia 30-stke wstawiałem nowe zestawy naprawcze i nowy wałek bo mu na wpuście rozbiło, dałem nowy wałek(stare jego zapasy) i nowe koło bo tez było rozbite i zamiast znaku nabitego z przodu w nowym kole to był nabity z tyłu. I taka robota jak teraz robią to jakaś paranoja, ustawiłem wg starego koła nabiłem znak i jest ok, ale jak bedzie kto inny rozbierał to już nie wiem czy ustawi jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Ja czegoś tu nie rozumiem albo jestem nie teraźnieszy jak coś kupuję i stwierdzam że jest wadliwe to nie poprawiam tylko reklamuję przestancie kupować podruby miesiąc temu rolnik ugnał się na nowy tani blok do MF za tysiąc zł tylko blok był bez stopek myśląc że założy stare stopy,nie bujmy się reklamacji jak nic nie będziemy mówić to będą dalej sprowadzać buble odpady żeby zarobić na czyjejś naiwności,dwa lata temu była w podlaskim z olejami kto kupił olej bez faktury poniósł straty ,kobieta która miała faktuę wygrała sprawę i odzyskała straty

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

tylko że na reklamację się czeka niestety, pamiętam jak oddawaliśmy blok od 3p na reklamacji to na 2 trzeba było prawie miesiąc czekać bo cała partia przyszła takich samych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj