Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Możliwe że jeden z wtryskiwaczy leje, źle rozpyla i na zimnym silniku ten cylinder zaczyna odpalać jak trochę się rozgrzeje od temp. sprężonego powietrza. 

Biały dym może być niespalonym tylko odparowanym paliwem śmierdzi wtedy charakterystycznie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Mechanik mowił mi że jak dymi na czarno to coś jest z pompą, biały ze wtrysk się zawiesza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

Zmień mechanika. Czarny dym oznacza nadmiar paliwa, zazwyczaj lejące końcówki lub zbyt wysoka dawka paliwa (ale to przy przegazówce i pod obciążeniem).

Biały dym oznacza nie spalone paliwo - zbyt niska kompresja , na przykład wypalone zawory, odwieszone, zabite nagarem, uszkodzona uszczelka pod głowicą.

Nie mylic z dymkiem koloru niebieskiego - to kolor spalanego oleju silnikowego.

U mojego ojca w 3p po zapaleniu przez kilka minut teraz jest biało, jak za lokomotywą, ale lata robią swoje, remont potrzebny, aż płakać, ale - kręci się, nie będę ruszał :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Dawki paliwa nie zmienisz wykrecajac śrubę lub wkręcając i możesz tylko rozregulowac i zwiększyć dymienie nawet przy zmniejszeniu. Jak jest plomba to nie tykaj.
Nie wiem czy moja pompa razem siada z wtryskami i nie wiem czy wystarczy tylko regeneracja wtyskiwaczy ,bo jak sie okaże ze trzeba je wymienić i wymienie i nic to nieda do będą pieniądze zmarnowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak zawieziesz na sprawdzenie a będą lały lub małe ciśnienie to zawsze pomoże.Siedząc i pisząc głupoty na forum na pewno nie pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

@jahooo To u mnie taki dym i dość  spora chmura biały z niebieskim aż musiałem dolać oleju z rana :lol: :lol: :lol: bo poziom na minimum,ale aby do maja  to sie wezme za dziada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Koszt regulacji wtryskiwaczy niewielki, roboty mało a koszt wraca się  w mniejszym spalaniu. Same  końcówki  z racji warunków w jakich pracują siadają o wiele szybciej niż sama pompa. 

Wykręcaj wtryskiwacze i zawoź do regulacji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

C-330: 13 + 5 MPa

To są wtryskiwacze czopikowe, więc ciśnienie wtrysku niższe, ja bym nie ustawał więcej niż 140bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak zmieniasz wtryskiwacze w c-330 To kupo Boshowskie  299 A tylko oryginały kup ustaw 140 mniejsze zadymenie szybciej się wkręca,szkoda że do 60-tki nie ma lepszych zamienników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Ale bosch 299a chyba są na inne większe pompy bo kolega z agrofoto powiedział ze sprzedaje je i musiał oryginalne kupić niewiem czy to prawda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To zobacz sobie filmiki na YT jak chodzi na tych końcówkach  nie trzeba żadnej większej pompy bzdury opowiada.Spytaj Kolegę o nicku tutaj Roki212 On zakładał do swojej i sam byłem pod wrażeniem tego efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A ja wiem,zależy jak się trafi Bosha oryginalne powinny więcej wytrzymać niż taki WZM które potrafią pójść po roku czasu lub służą latami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

dziwne to z trwałością, ja też mam pojazd z silnikiem deutz f2l z 1975roku i chodzi codziennie i nic nie dymi wtryski bez problemów i nie będę się martwił że padną

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

A skąd mam to wiedzieć ja mam szklaną kulę? Powiedziałem coś wyżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jahooo    9205

Każdej firmy można trafic na lepszą lub gorszą serię. Kiedyś ojciec kupił Bosch do C-360 i tylko jedna prawidłowo pracowała, reszta to był złom. A kosztowały wówczas ciężkie pieniądze. Ludzie sobie chwalą WZM-y w MTZ-tach - lepsze niz orginał.

Jeśli stare końcówki pylą odpowiednio i da się ustawić ciśnienie, to po co wymieniać ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Dowiedziałem się że biorą jacyś za regulację 50zl jednego pompowrtysku a za ile zwykły wtrysk kosztuje ,?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Witam po przerwie. Mam w ursusie c-360 taki problem, że gdy postoi on kilka dni to po odpaleniu, przez wydech wydobywa się olej. Na początku dość duże ilości ale już po kilku chwilach pracy olej znika i pracuje normalnie bez wylewu. Pierwsze odpalenie po jakimś czasie zawsze wiążę się również z tym, że przez kilka sekund jest bardzo wolna reakcja na gaz, oraz dymi dość na biało. Po dłuższej pracy objawy znikają i nie wykrywam jakiegoś dużego spadku moc jednak czy macie pomysł z czym może być problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A czy to na pewno olej a nie np. płyn z układu chłodzenia wymieszany z sadzami lub paliwo?

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Płynu chłodniczego nie ubywa to raczej nie to, przyjrzę się dokładnie czy możliwe że to paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Możliwe. Jeśli wtryskiwacz leje przy zapalaniu paliwo się nie spala tylko gromadzi w komorze sprężania. Dopiero gdy cylinder wewnątrz rozgrzeje się od sprężonego powietrza zaczyna odpalać. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

No rzeczywiście możesz mieć rację, zwłaszcza że głowice były zdejmowane ale nie były planowane ani dokręcane kluczem dynamometrycznym. Pompa po regenracji wtryskiwacze też, być może zbyt mała kompresja przez te głowice i początki trudne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj