Polecane posty

seweryn20    825

Ciekawe....... Czyli jak by nie patrzyć nie pozostaje nic jak odszukać GMP i nanieść resztę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0
Napisano (edytowany)

Czujnik zegarowy posiadam tylko nie wiem czy sięgnie mi do tłoka ,a gdyby zmierzyć w innej np 60tce odległość między GMP a kątem wtrysku??

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nic to nie da. Odległość tych znaków w każdej 60-ce jest taka sama a różnie może być nabita krecha na obudowie z tego wynika.

Jeśli masz czujnik to wmontuj go w otwór po wtryskiwaczy, znajdź GMP i sprawdz czy ta pojedyncza kreska na kole jest na przeciw tej na obudowie. Jeśli  nie to masz winowajcę. Warto się pobawić bo to ci nie zginie i zostanie na lata.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Szprycha rowerowa ma gwint idealnie pasujący w końcówkę czujnika;) Do tego potrzebny ci sztywne mocowanie czujnika w miejscu wtrysku. W 60 jak i zetorze jest jeszcze jedna zapomniana rzecz mianowicie popychacze zaworowe. Zwykle nikt im przy remoncie się  nie przygląda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Popychacze  w sensie jakim? Wiadomo ma być prosty, po remoncie same luzy zaworowe trzeba sprawdzać co jakiś czas. Zdarza się że do szklanki wpadnie śmietek, na nim oprze się popychacz. W czasie pracy go wytłucze i już  masz większy luz. Spotkałem się z tym. Zakuwki mają być osadzone sztywno dodam jeszcze. 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Założyłem że chodzi ci o laskę popychacza.  Silnik 60-ki jest niezbyt obciążony, temperatur strasznych nie osiąga, luzy są obliczone do tego silnika, jego warunków pracy, materiałów z jakich jest wykonany i ty bym się raczej feleru nie doszukiwał. Prawdopodobnie to typowe mechaniczne niedomaganie typu przedmuchy na pierścieniach, zużycie np. krzywki wałka,  pomyłka przy montażu  czy regulacja. Trzeba to wyczaić. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951

no ba - nawet uszczelka jak siądzie zmieni się luz. Te ciśnienie zmierzone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na razie z tego co widzę zamknęła się na oglądaniu znaków i pisaniu postów  :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0
Napisano (edytowany)

DTaras mówisz o kompresji ??Nie mierzyłem bo nie mam czym.

Edytowano przez Pavlo4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przypuszczam choć podstawowy problem to mega kopcący jeden cylinder. Obejrzyj sobie film na wcześniejszej stronie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pęknięty pierścień zgarniający nad sworzniem tłokowym innej opcji nie ma.Miska wek wywalić głowice i tłok i będzie wiadomo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Ogólnie filozofii nie ma wiadomo kiedy i który cylinder. Trzeba się za to zabrać robota na 8 godzin góra.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Wezmę się za to ale najpierw muszę dojść do ładu z tym zapłonem. Myślę jednak nad zawaleniem wszystkich głowic bo mam dwie nowe w których wystarczy tylko zawory dotrzeć a dwie może dam do regeneracji. Warto by może przy okazji zajrzeć do pozostałych pierścieni w jakim są stanie ewentualnie wymienić jak micha będzie w dole i głowice zdjęte. W bloku silnika są także zerwane dwa gwinty od od miski olejowej z przodu silnika i też by wypadało coś z tym zrobić jak micha będzie w dole. Wiec chyba troszkę dłużej zejdzie niż 8 godzin. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Jeśli się nie mylę trzy z przodu i trzy z tyłu są wkręcone do aluminiowych pokryw. Łatwo wyrwać gwinty ten stop metalu jest okropnie lichy.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

W czym by to nie było sprężynka załatwi sprawę, jak nie masz zestawu i ie chcesz kupować oddaj komuś ja za gwint biorę 10zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Warto. Bez demontażu, nowych uszczelek a sam gwint lepszy niż ten w amelinium  :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Dokładnie, ja mam jakiś tani zestaw a i tak daje radę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Tak dokładnie o czymś takim, jakość wiertła i gwintownika nie powala ale za te pieniądze lepiej nie będzie. Sprężynki można dokupić osobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavlo4011    0

Normalnie udusić.....

40-ka ma 20 a 60-ka 24 stopnie. Zmierz na kole odległość od dwóch krańcowych kresek, podziel przez 5, nanieś dodatkowy punkt i po robocie.

 seweryn20 przybliżysz temat???  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Napisano (edytowany)

W jakim sensie? Wszystko napisane.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj