Polecane posty

lukano    0

Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Wewnątrz miski powinna być kreska, która wyznacza poziom oleju w misce, jeśli nie przelałeś to może być też że bierze olej przez tłoki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Własnie ze nie ma takiej kreski jak by była to bym wiedział ile nalac filtr ale to nie wina filtru powietrza bo na chwile go waz łaczacy filtr z kolektorem powietrza i go zapaliłem i nadal kopcił ??? ale on nie kopci n czarno tylko na biławo i to przy gwałtownym dodaniu gazu silnik docierał sie przez 50 mtg i teraz po dotarciu to zauwazyłem przegzany nie był bo mam nowa chłodnce i sprwany czujnik temperatury i ani razu nie wszedł na zielone pole


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

A jak według ciebie powinien sie prawidłowo docierac przez 50 mtg stał nie ruszany ale chyba jak by brał olej to by kopcił na czarno a nie na biało????


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

No dobre pytanie ciagnik był robiony przez mechanika a głowice były niby dobre czy nieszczelene zawory moga byc przyczyna kopcenia ????? Jutro jeszcze wezme i sprawdze wtryskiwacze w zakładzie regeneracyjno naprawczym a jak sprawdzic szczelnosc głowic??

 

Okazało sie ze to wtryskiwacz dzis zaniosłem wszystkie do sasiada i jeden lał bo 2 były nowe a dwa stare


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Qrcze ja mam taki problem z kopceniem.Wiec jak jechałem na 4 biegu pieknie ładnie.Dodałem gazu,wycisnołem sprzegło i 5.Za chwile usłyszałem taki głos jak by traktor c-330 sie zrobił.Zaczoł strasznie kopcic a do tego słabo wchodzi w obroty co to za przyczyna???Jeszcze wymienili mi rozpylacze na nowe bo lały.Ale założyłem nowe i to samo???Pomocy !!!!!!!!!!!!!!!!

 

Zapomniałem dodać że to C-360 a no i jak stoi na malutkich obrotach to nie zgasnie super chodzi a jak raptownie dodam gazu to noromalnie dusi sie spalinami ;) i kopci że hoho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8
Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???

 

a wody z chłodnicy ci nie ubywa

 

kopci na czarno- przeciąrzony silnik, albo za duża dawka paliwa

kopci na niebiesko- bierze olej

kopci na biało- dostaje się woda do komory spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
a wody z chłodnicy ci nie ubywa

 

kopci na czarno- przeciąrzony silnik, albo za duża dawka paliwa

kopci na niebiesko- bierze olej

kopci na biało- dostaje się woda do komory spalania

Albo przechłodzony silnik brak termostatu

umnie kopci bo jest wieksza dawka paliwa ustawiona na pompie ;)


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

jak na biało kopoci to ma ustawiony zawczesny zapłon a jak na czarno i ogniem wali to jest zapuźny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukash0    2

mi też sie tak robiło po remoncie kopcił biało i sie okazało że pierścienie byly do kitu i dopiero trzeci komplet załatwil sprawe nawt orginalne z Agromy przepuszczału olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Przy okazji takiego tematu może przedstawię swoją sytuację.

Otóż mój C 360 również lubi zakopcić na czarno. Jeżeli się jedzie ze stałymi obrotami i nie ma za dużego obciążenia to wszystko jest ok, ale jak dodam mu mocno gazu to z tułu zostaje chmurka czarnego dymu. Szczególnie widać to na piątce. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

to jest przeciez typowe ze ciagnik przy ostrym kopnieciu w gaz zakopci-gdzies na tym forum pisali ze pompa nie daje rady spalic szybko takiej ilosci i musi zakopcic-gdyby ci kopcil caly czas na stalych obrotach to moglbys sie martwic a tak to wszystko jest dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Mam tą sześćdziesiątke od roku i wydaje mi się że na początku tak mocno nie kopciła. Wydaje mi się, że zaczeła kopcić mocniej po czyszczeniu i wymianie oleju w filtrze powietrza. Czy może być to spowodowane tym, że wlałem zbyt dużo oleju do filtra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldekps2    2

Jak wlałeś za dużo oleju to filtr jest mniej drożny a silnik może przez to dostawać mniej powietrza i mieszanka gorzej sie wtedy spala. W efekcie może więcej dymić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Chyba sprawdze stan oleju w filtrze. A jeśli to nie wina oleju to czy zmniejszenie dawki paliwa na pompie coś by zmieniło oprócz spadku mocy silnika?

 

Ponawiam moje pytanie. Czy zmniejszenie dawki paliwa na pompie sprawi że będzie mniej kopcił? Jeżeli tak to którą śrubką się to reguluje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mam problem z c360 strasznie kopci na wolnych obrotach wali niebieskim dymem a pod obciąrzeniem czarnym ale już do przesady jak z parowozu. Może ktoś coś doradzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie bo może być, że olej bierze to wtedy silnik do roboty, Aha pilnuj poziomu oleju jeżeli to to będzie bo ci się zatrze


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

Gdyby na niebiesko dymił pod obciążeniem to mozna by było twierdzic ze bierze olej i silnik jest do remontu. Na poczatku sprawdz wtryski, rozrząd, zawory. A tak wogule to bierze olej czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

silnik jest po kapitałce głowice też, w tym roku wymienilem rozrząd pompa wtryskowa też po regeneracji a wtryskiwacze wporządku i nic niepomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj