Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
balcerek1    92

Tak miałem ustawiane i u mnie ruch paliwa jest na pierwszej kresce.

to daj na drugą.Przy takiej kompresji to musi przy zerowych od strzała zapalić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Przestawię i zobaczę. Co do tych pierścieni to jeżeli nie ma na nich znaku ani napisu to obojętnie jak się założy? Czy jednak jest jeszcze jakaś zależność?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jeśli by pękły to kompresja by chyba słaba była a jest dobra. Sam nie wiem, na tych pierścieniach tylko na tych uszczelniających znaki były, na pozostałych nic. Może faktycznie są źle zamontowane. Ogólnie przez te 46 mth dolałem ok 0.6 l oleju, nie wiem czy to dużo czy nie ?

 

Z tego co pamiętam to tylko na jednym pierścieniu nie ma oznaczenia, na pozostałych jest TOP.

Olejowe napisem TOP mają być do góry, jak założysz odwrotnie to nie będą zgarnywać oleju tylko będą pchać do komory spalania.

Trochę dużo tego oleju.Ja w zeszłą zimę też założyłem takie zestawy przejeździłem cały sezon na 10ha i nie dolewałem wogóle oleju.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

No właśnie teraz to już sam nie wiem, poczekam do 70 mth i zobaczę co będzie, jak nie ustąpi kopcenie i branie oleju to wyciągam tłoki i sprawdzę pierścienie. Pompę przestawiłem i od razu lepiej odpala, jutro zobaczę jeszcze jak odpali. Na razie dzięki za wszystkie odpowiedzi, odezwę się po tych 70 mth.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po tych po 50 mth powinno być dobrze bo prawidłowo 100 mth jest dla wału aby się ułożył   dotarły panewki jak trzeba a układ tłokowy  50 mth potrzebuje, no ale niech dobije do tych 70 i zobaczysz.Przy dotarciu ma prawo wziać tylko nie wime ile dokładnie,  po dotarciu nic nie powinien brać

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Do 200 motogodzin nie ma się co martwić zależy jak pierścienie się układają i jak jest docierany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mtz co 250 motogodzin a jedna nalicza k**ewsko długo. Jeśli kiedyś dla superolu czy luxa było 200 mth to przy dzisiejszych olejach i 300 by mnie nie zdziwiło.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Witam, odkręciłem dzisiaj jeszcze raz kolektor wydechowy i zostawiłem na pół godziny i z pierwszych trzech cylindrów wali olej i dym, na czwartym sucho. Rozebrałem wszystko i tłoki jak i tuleja z jednej strony są okopcone. Pół tłoka do pierwszego pierścienia i tuleja na takiej samej wysokości. Pierścienie zgarniające są napisem top do góry, na reszcie brak znaków. Jak można poznać czy pierścień jest odwrotnie założony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A zakładałeś pierścienie mijanką zamkami nie wszystkie w jednym miejscu i jeszcze jedno to okopcenie jest w z dłuż silnika czy w poprzek.Jak w poprzek to wygląda na złą selekcje tłoka a w z dłuż źle zrobione korbowody o ile robiłeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

W właśnie to okopcenie jest po skosie bardziej, ani w poprzek ani wzdłuż. Korbowody nie były robione. Jeśli to ich wina to może się coś stać gdyby tak zostało?

Edytowano przez coiramc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

co miałeś robione w tych głowicach ? wymienione  zawory  i prowadnice  ?

tu może być fuszerka bo szczelność jest na zaworze a na prowadnicy (jak stara)  lipa i ciągnie olej  

 

 

Edytowano przez marko-kolo

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Prowadnice, zawory, gniazda, tulejki wtrysków i planowanie. Robione były cztery więc raczej wątpię. Wydaje mi się że za bardzo panikuję teraz, ale jak zobaczyłem ten olej to mnie szlak trafił. Założyłem nowy komplet pierścieni primy, tamten nie wiem jaki był i zobaczymy, narazie po odpaleniu widać różnicę w dymie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marko-kolo    709

 to że jest tam mokro to nie koniecznie olej

 wtryski założyłeś jak trzeba bo wygląda że i tu może być problem 

nie masz innych przecieków tego oleju gdzieś na  wale ?

Edytowano przez marko-kolo

wszystkie RYŚKI to fajne chłopaki , chwała im za to 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

No właśnie nie ma wycieków, z wtrysku też nie bo to tłuste i pachnie jak olej. Na razie chodzi na nowym komplecie pierścieni i zobaczę co będzie się działo. Z odmy olejem nie rzuca, dymu nie widać tylko lekko dmucha, z bagnetu rzuca olejem jeszcze.

 

Wstawiam zdjęcie tłoka i widoczne okopcenie. Wcześniej źle napisałem okopcenie jest bardziej po skosie niż w poprzek.

post-167739-0-21622000-1453404398_thumb.jpg

Edytowano przez coiramc355

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Miałem pisać że jak prawidłowo dotarty oraz głowica pierścienie założone jak trzeba to w końcu mogą być lipne pierścienie mówisz że różnica jest już na nowych pierścieniach?

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

A korbowody są założone w odpowiedni sposób nie obkręciłeś ich o 180 stopni ?? i wtryski na znaki ustawione ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Korbowody dobrze są założone, końcówki też są ustawione kreska w kreskę. To napewno nie problem z układem wtryskowym ponieważ czuć olej w spalinach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Pierścienie założyłem nowe, zawory nie mają luzu na prowadnicach więc narazie docieram pierścienie. Jak postoi na 800 obr, to po pewnym czasie daje olejem w kolektor ale jak się jeździ to jest dobrze. Nie mam narazie nic do roboty tym ciągnikiem więc się jeździ, przy łuparce trochę ale tu na tych 800-900 obrotach, tak więc jak dostanie cięższej roboty i nic się nie poprawi to będę się martwił a narazie nic więcej nie dotykam. Te tłoki tylko mnie zastanawiają dlaczego tak były okopcone i to wszystkie jednakowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Na 800 obrotów to nie docieranie.Zakryj chłodnice i rura 1800 obrotów tylko żebyś nie przegrzał musisz pilnować temperatury.15 godzin i w pole z nim tylko bieg niżej nie przekraczać 1800 obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Wiem że 800 obr to nie docieranie ale akurat mam robotę na łuparkę a tam nie mogę dać więcej dlatego na 800-900 obr chodzi ale to nie cały czas. Staram się jeździć jak najwięcej mogę. Zacznie się robota w polu to dostanie większego obciążenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamek1942    6

Od czasu do czasu przegazówa żeby się to jako układało, jakie ciśnienie na wolnych obrotach a jakie na wysokich??? oleju oczywiście,  co z ciśnieniem panującym w układzie korbowo tłokowym, a mianowicie jak odma czy ten korek od wlewu oleju ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coiramc355    0

Jak rozgrzany to na 600 obr 3,6 bar, maks 4,5 bar na ciepłym i zimnym. Z odmy dmucha powietrzem, nie jakoś mocno ale czuć jak się rękę przyłoży, dymu nie widać, olejem nie rzuca z odmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj