Polecane posty

balcerek1    92

Ja bym zmienił bo silnik nie ma mocy i się grzeje ale jak będziesz miał odkręconą miskę olejową to rozbierz do rozrząd i sprawdź wałek rozrządu.Może mieć już wyrobione krzywki i taż kopci jak lokomotywa.Zmieniałem właśnie w mf 255 gościowi bo nic nie pomagało a tłoki miał płaskie i silnik ma po remoncie koło 4000 motogodzin ale z czasem robił się słabszy i kopcił a nie pobierał oleju.Zmiana wałka pomogła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Mój silnik moc ma normalną tylko że dymi. Silnik był robiony w Zwoleniu jest jeszcze na gwarancji byłserwisant powiedział że są zakładane tłoki angielskie które mają inną komore spalania i dlatego dymią. Powiedział ze mogą zmienić na polskie tłoki które są mnij trwałe ale kopcenie się skończy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dziwne że angielskie tłoki są z czubkami no chyba że teraz bo oryginał w silniku mf są proste bez czubka.Te silniki które robię mają wstawiane tuleje surowe szlifowane i tłoki z THM i chodzą bez zarzutów i ten silnik w którym zmieniałem też jest na tłokach THM i ponad 4000 motogodzin i chodzi ale teraz i THM ma tłoki z czubkami i zakładałem te http://allegro.pl/tlok-silnika-lucas-mf-3-235-255-ursus-2812-3514-i4056140291.html do dwóch silników i chodzą jak przeciąg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Więc jakie radzisz tłoki założyć ? A te tłoki thm to są polskie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tłoki bez czubka a THM to jest tylko firma dla której produkują tłoki i nie tylko ale jak mają polskie na 100% to niech zmienia tylko bez czubka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr62    0

A moze prosciej stoczyc zame czubki? Moj silnik 3p po remoncie w zwoleniu rowniez troche kopci szczegolnie na duzych obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

A kiedy robili ci silnik i jakie tłoki założyli? A można czubki stoczyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Mi dzisiaj powiedzieli w Zwoleniu żeby przywieźć silnik to wymienią tłoki tylko pytanie na jakie wymienić jeżeli nie na angielskie co polecacie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr62    0

Z tym staczaniem to byl moj prywatny pomysl,pewnie nierealny.Czekamy na rezultat wymiany tlokow w twoim silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Nie rozumie jakie proponujesz założyć?

Podałem ci link wcześniej jakie zakładałem http://allegro.pl/tlok-silnika-lucas-mf-3-235-255-ursus-2812-3514-i4056140291.html i jest gitara.W oryginalnych zestawach MACHLE były tłoki indyjskie ale jak ci pisałem że nigdy do tych silników nie zakładałem tulei wymiarowych tylko surowe i były szlifowane pod wymiar i tłoki niegdyś THM i chodzą do dzisiaj ale teraz THM ma z czubkami tłoki wiec zakładałem te które podałem ci i jest git beż czubka.Trochę dziwi mnie że Zwoleń zakłada co popadnie a nie trzyma się technologi tego silnika.Tak jak w silnikach od c 330 zawsze jadę i mierzę komorę spalania że starym tłokiem z czasów komunistycznych oryginał ursus i musi grać jak zegarek.Nie chodzi mi tak dokładnie o 0,1 mm ale nie które mają różnicę 2 mm czyli każda firma robi jak im pasuję a nie trzyma się wymiarów i robią się jaja z silnikami brak mocy albo kopcą jak lokomotywa więcej palą niż przed remontem więc poco ten remont. :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Czy te tłoki są polskie? Polecasz je na 100 %? Ale oni na pewno mają gotowe zzestawy i co tu wybrać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Ale ciebie interesują tłoki a nie zestawy a druga sprawa jak spierdzielili robotę to niech zrobią jak ma być i silnik sami powinni zdemontować i założyć do ciągnika skoro nie mogą zrobić tego na miejscu.Co do tych tłoków to je tylko polecam a one nie są polskie jak sama nazwa lukas.Polski tłok gorzycki kosztuję koło 160 zł sztuka a więc wątpię żeby takie tłoki mieli i zakładali. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Zdecydowałem że wiozę silnik do reklamacji tylko doradzcie jakie wybrać zestawy naprawcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zestawów to oni ci nie założą jak nie będą wydarte tylko same tłoki ci wymienią i pierścienie a tuleje zostaną te same a pisałem że mają założyć tłoki bez czubka tak ci ciężko to pojąć. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Umówiliśmy się na wymianę całych zestawów tylko nie wiem jakie teraz założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mechaniq    0

Może rozwiązałeś już problem ale napisze dla potomności ;) , jeśli chodzi o tłoki to w oryginale w polsce były montowane tłoki wsk gorzyce bez żadnego czubka w środku, teraz jest to niemiecka firma fm gorzyce, tłoki nadal są produkowane ale niestety w zwykłym sklepie ciężko je dostać, polecam zamówić przez internet na farmexpert, jeśli remont ma być zrobiony raz a dobrze to polecam zamontować gorzyckie 160zł sztuka do tego pierscionki prima i surowe tuleje wytaczane po umieszczeniu w bloku, zestaw thm odradzam, lipne są, jeśli już miałby być gotowy zestaw to z tuleją mahle z krotoszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Jeszcze się nie zdecydowałem nie wiem co robić wiezć silnik do reklamacji czy tak jeździć . Samo wyjęcie silnika zawiezienie póżniejsze docieranie to spory koszt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ja mam tłoki z czubkiem w komorze i wcale nie dymi. Chodzi na nich jak zegarek ale wcześniej tez były z czubkami i tak nie było więc to chyba kwestia przypadku jakie się trafi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawik20    0

witam. czy mógł by mi ktoś udzielić informacje na temat ustawienia dawki paliwa w c 360. pompa po regeneracji plus wymiana wtrysków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest bardzo proste. Montujesz pompę na stole, podłączasz przewody do menzurek i ustawiasz dawkę zgodnie z danymi katalogowymi. A żeby uprzedzić następne pytania typu: "nie wiem jaka powinna być dawka" oraz "skąd wziąć taki stół, od razu odpowiadam: ktoś kto chce zająć się regulacją pompy musi mieć odpowiedni sprzęt i wiedzę. Jeżeli nie ma, to należy zlecić to komuś kto to wszystko posiada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj