Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
seweryn20    825

Olej raczej niebieski z charakterystycznym zapachem. Biało woda w cylindrach, paliwo, zły kąt wtrysku.

A z racji tego że ciągniki wiekowe może to być cała kolekcja niedomagań nie zawsze z objawami zgodnymi z ustalonymi do nich awariami.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak woda albo płyn na tłokach to już lokomotywa a nie kopcenie.Kąt wtrysku wtryski lejące i olej na niebiesko.Jak kąt to charakterystyczny twardy stukot w silniku przy dodaniu gazu wtryski to chmura dymu przy dodaniu gazu i brak pełnej mocy i ostre kopcenie a olej normalna praca bo go olej uszczelnia i specyficzny zapach.Jak nie wciąga oleju to wtryski do sprawdzenia a potem kąt wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przy złym kącie wtrysku stuka tylko przy za wczesnym. I to też nie zawsze zależy ile przecholowane. Raczej biały czy szary dym jest oznaką złego kata i to nie zawsze. Niebieski praktycznie tylko spalany olej.

Tak czy siak trzeba ustawić żeby wyeliminować najłatwiejszą przyczynę.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Kolega pisał na biało ale to może oznaczać że dymi na niebiesko

 

pyzatym powinien coś sprecyzować

Edytowano przez GoRAL1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuje za dotychczasowe odpowiedzi . dymi na biało ale bez przesady, moje przypusczenie to kąt wtrysku lub niedogrzany silnik poniważ osiąga poniżej 70*c. dlatego skierowałem do was pytanie o pomoc

Ps. Jeżeli była by to wina kata początku wtrysku to oznacza to że jest za wcześny czy za późny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnik nie pracuje twardo, chyba

 

koledzy, to pompę wtryskową oddalić od silnika czy przybliżyć do silnika ?

Edytowano przez --U--R--S--U--S--

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tfunia    0

jak do silnika to przyspieszasz a od silnika o pużniasz zależy co chcesz zrobić ale ruszając pompą trzeba wyczuć kiedy najlepiej pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Cofnij górą od silnika.Jak opóźnisz za dużo to będzie słabsza i kopcić na czarno to dasz trochę do silnika..Poczytaj w instrukcji o ustawianiu konta wtrysku albo chyba w tym temacie było opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylweks44    1

witam jestem posiadaczem ursusa c-355 i od niepamiętych czasów mam problem ponieważ żaden ciągnik na wsi nie kopci tak jak mój i nawet została zrobiona kapitalka w grudniu 2013 roku i nawet to nic nie dało i nie mam pojęcia czemu tak się dzieje jeśli wiecie co jest nie tak i jak bym mógł to zmienić to proszę piszcie

 

z góry dziękuję o pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wszystkim którzy udzielili odpowiedzi na moje pytanie dotyczące kopcenia na biało

początek wtrysku opóźnie tak jak piszecie powyżej, jak będzie źle to wróce z powrotem na forum .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Tak. Lub lejące wtryski albo przedmuchy pod tłoki. A to już nie jest zdrowe.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

wtryski najpierw do zrobienia jesli nie pomoze trzeba z pompa patrzec . albo zapłonik albo regeneracjia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

to jak oni ci ja zregenerowali ? dawke zmieniali ? tacy fachowcy jak widac chyba ze sam sie dlubałes

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

No to wkręcaj po ćwierć obrotu w prawo żeby zmniejszyć dawkę.Może grzebał albo nie grzebał tak dzisiaj fachowcy ustawiają dawkę paliwa.Jak zawożę do swojego znajomego pompę to nigdy nie ma problemów ale jak ludziom się nie podoba i zawożą do swoich bo oni lepiej robią zakładasz odpalasz a tu lipa.Albo sam ciągnik bidę ma się uciągnąć albo wali z komina jak lokomotywa.Jedną pompę kiedyś założyłem i odpaliłem to w garażu nic nie było widać.Zdemontowałem i podskoczyłem do kumpla a tam dawka jak stara 200.Z reguły pytam się gościa czy mam ustawić po swojemu czy zawozi jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Zakład gdzie ja zawsze zawsze sie pyta jak ma byc zrobiona czy na spokojna jazdę czy na góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jan23    1

Witam, panowie czy może ktoś podpowiedzieć w którą stronę należy obrócić pompę wtryskową w ursusie 914 aby przyspieszyć zapłon a w którą aby opóźnić zapłon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafael103    0

koledzy mam problem z c360 podczas dodawania gazu oraz jak silnik chodzi na wysokich obrotach to wali w nim cos na jednym cylindrze , moze to byc lejacy wtrysk? czy raczej luz na sworzniu lub panewce?, dodam ze te objawy sa coraz glosniejsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarak    15

Właśnie sprawdzone końcówki są ok jednak wina tłoków czy można tak jeździć czy wymieniać tłoki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj