Zaloguj się, aby obserwować  
Nikita_Bennet

promień skrętu w MTZ 952.3

Polecane posty

Nikita_Bennet    315

Witam

 

Tak więc po obu stronach silnika są osłony plastikowe, u mnie po jakimś czasie błotniki od kół przednich zaczęły sie odginać do góry i dotykać tych osłon. Odgiąłem je do stanu jak powinny być zgodnie z zaleceniem serwisu ale w trakcie żniw znów się odgięły i spowodowały pęknięcia bocznych osłon.

Serwis trochę sie wypiera i wbija mi że chciał niby zmienić promień skrętu ale ja pamiętam co mi mówili.

Ogólnie osłony chyba wymienią (raczej napewno pytanie czy z dobrej woli czy po sprawie sądowej) natomiast zastanawiam się czy jedynym rozwiązaniem jest zmniejszenie skrętu który i tak w MTZcie jest dość mały.

 

Ktoś spotkał się z takim zjawiskiem?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

@Dawid132 - Mi przycierały do czasu orki i bronowania, po ostatnich bronowaniach przez bruzdy pojawiły się pęknięcia.

 

 

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik. Nawet dealer o takiej nie słyszał. W euro1 plastik jest za dopłatą ale euro2 widziałem tylko w plastiku.

Sprawdź najpierw a nie się mądrzysz (podzwoń a nie patrz po ofertach na allegro bo w ogłoszeniu jest jedno a jak przyjdzie co do czego to jest inaczej).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseik1    6
Napisano (edytowany)

Hej byłem u dilera belarusy z silnikiem Euro2 są dostepne tylko w wesji plastikowej niestety...

Edytowano przez caseik1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

@Jacek1025

a co Twoja wypowiedź wnosi do tematu? Poza tym że nabijasz sobie posty?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek1025    0

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik.........po przeczytaniu tego to myślałem że belarus 1025.2 ma silnik euro 2. ale się myliłem , sprawdziłem na allegro jednak euro 2 ma belarus 1025,3. czyli mój mtz 1025,2 ma euro 1. sorki nie wiedziałem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu

No ja na przeglądzie przy 50mth pokazywałem serwisantowi o co chodzi (rysy na masce) to powiedział żebym "sobie podgiał błotniki". Ciekaw jestem jak rozpatrzą moją reklamację w takiej sytuacji.

Zastanwiam się też jak uniknąć tego w przyszłości bo serwis jeżeli wymieni boki to i tak pewnie nie rozwiąże problemu ich pękania (duża firma ale serwis ma średni).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    30

a propo tematu "promień skrętu w MTZ 952.3"-jaka jest różica w promieniu skrętu,średnicy zawracania mostu krzyżakowego a stożka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj