Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Nikita_Bennet

promień skrętu w MTZ 952.3

Polecane posty

Nikita_Bennet    101

Witam

 

Tak więc po obu stronach silnika są osłony plastikowe, u mnie po jakimś czasie błotniki od kół przednich zaczęły sie odginać do góry i dotykać tych osłon. Odgiąłem je do stanu jak powinny być zgodnie z zaleceniem serwisu ale w trakcie żniw znów się odgięły i spowodowały pęknięcia bocznych osłon.

Serwis trochę sie wypiera i wbija mi że chciał niby zmienić promień skrętu ale ja pamiętam co mi mówili.

Ogólnie osłony chyba wymienią (raczej napewno pytanie czy z dobrej woli czy po sprawie sądowej) natomiast zastanawiam się czy jedynym rozwiązaniem jest zmniejszenie skrętu który i tak w MTZcie jest dość mały.

 

Ktoś spotkał się z takim zjawiskiem?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    101

@Dawid132 - Mi przycierały do czasu orki i bronowania, po ostatnich bronowaniach przez bruzdy pojawiły się pęknięcia.

 

 

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik. Nawet dealer o takiej nie słyszał. W euro1 plastik jest za dopłatą ale euro2 widziałem tylko w plastiku.

Sprawdź najpierw a nie się mądrzysz (podzwoń a nie patrz po ofertach na allegro bo w ogłoszeniu jest jedno a jak przyjdzie co do czego to jest inaczej).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseik1    6
Napisano (edytowany)

Hej byłem u dilera belarusy z silnikiem Euro2 są dostepne tylko w wesji plastikowej niestety...

Edytowano przez caseik1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

@Jacek1025

a co Twoja wypowiedź wnosi do tematu? Poza tym że nabijasz sobie posty?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek1025    0

@belarus1025 - A widziałeś wersje belarusa z silnikiem Euro2 w metalu? Bo ja nie a szukałem ale jak dochodziło do szczegółów to przy euro2 wyłaziło jednak że jest tylko plastik.........po przeczytaniu tego to myślałem że belarus 1025.2 ma silnik euro 2. ale się myliłem , sprawdziłem na allegro jednak euro 2 ma belarus 1025,3. czyli mój mtz 1025,2 ma euro 1. sorki nie wiedziałem :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    101

jak sąsiad ma 920 w plastiku to też już troche popękały z tyłu błotniki i maska, ale to chyba ze swojej winy a z przodu miał metalowe błotniki bo na stożku to nie wiem, chyba nie przycierały mu

No ja na przeglądzie przy 50mth pokazywałem serwisantowi o co chodzi (rysy na masce) to powiedział żebym "sobie podgiał błotniki". Ciekaw jestem jak rozpatrzą moją reklamację w takiej sytuacji.

Zastanwiam się też jak uniknąć tego w przyszłości bo serwis jeżeli wymieni boki to i tak pewnie nie rozwiąże problemu ich pękania (duża firma ale serwis ma średni).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielek24    2

a propo tematu "promień skrętu w MTZ 952.3"-jaka jest różica w promieniu skrętu,średnicy zawracania mostu krzyżakowego a stożka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez rbit
      Wczoraj po powrocie z pracy zauważyłem na feldze prawego przedniego koła olej. Nie było go dużo a ten wyciek z tej szczeliny pomiędzy piastą a korpusem zwolnicy. Co może być przyczyną i czy to poważne? Ciągnik jest nowy ledwo co dotarty. Pytam bo jeszcze do maja następnego roku ma gwarancję tak że jakby co to na drugi przegląd podam usterki i niech robią serwisanci. A nie działający wskaźnik paliwa to może być skopany sam czujnik?
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
×