Zaloguj się, aby obserwować  
zetor1111

TUZ z WOM do zetora X340

Polecane posty

zetor1111    2

Witam zamiaruje kupić tuza do Zetora i mam kilka pytań o tuż czy 6340 nie będzie miał za mało mocy do kosiarki czołowej i jaką byście polecali do jego mocy. Problem tkwi w tym że nigdzie nie mogę znaleźć do niego tuza z wom-em bo tych zwyczajnych to jest dużo i nawet samemu można go zrobić tylko ten wom najgorszy jest :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

oj nie wiem czy z womem załorzysz czy nie jest jakoś inaczej wiem ze jak był zetor z serii horal to miał inną chłodnice ze względu na to że wałek szedł pod chłodnicą a tu to nie wiem nie spotkałem się jeszze z womem przy tej serii zetorów z przednin tuzem tak ale bez wom. ciekawe czy też ta się rade załorzyć do zwykłego czy też nie wychodziły z fabryki z jakimiś przeróbkami. trzeba się będzie liczyć z kosztem pewnie koło 12000 do nawet 15000zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

trzeba jakoś kombinować i powinno się udać, jak nie kupisz ogyginalnego od innego zetora to może od innego ciagnika będzie pasowało :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

no własnie od innego ciągnika to nie idzie przypasować bo by wyszedł za nisko a zetor ma przód i tak niski a jak wyżej bym chcial go obsadzić to strasznie wysunięty bedzie a nie wiecie czy jest jakiś producent nowych tuz-ów z wom-em do zetorów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Na pewno w serwisie Zetora czy w jakiej Agromie kupisz oryginalny TUZ z WOM, pytanie za ile ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

mam pytanie otóż czy w Zetorach pompa hydrauliczna znajduje się tylko z przodu ciągnika pod chłodnica czy jeszcze gdzieś jest bo w moim jest dorabiana i ktoś mi mówił że ona jest dodatkowa bo jak kupilem ten ciągnik to on chodzil z turem więc może ktos chciał większo wydajność oleju otrzymac i tak to zmodyfikował i teraz ona mi przeszkadza przy zamontowaniu tuza. Gdzie znajduje się ta druga pompa i czy poprzedni właściciel mogł ją jakoś zaślepić czy nie musiał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Pompa w zetorze fabrycznie znajduje sie w tylnym moscie, w dolnej czesci (dojscie przez okrągłą pokrywę od spodu). Moim zdaniem nie mial za bardzo jak jej zaslepic, musisz popatrzec jak ta wieksza jest podlaczona, skad pobiera olej i gdzie to pcha. Prawdopodobnie ona bedzie tylko od tura, podnosnik pewnie pracuje na oryginalnej pompie.

Fabrycznie z przodu (wogole na zewnatrz ciagnika) nie bylo pompy oleju (no pomijajac ta od wspomagania, ale ona ma wlasny obieg oleju).


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

maks - mylisz się, u mnie w 6341 właśnie pompa podnośnika jest na zewnątrz przy silniku tuż pod tą od wspomagania, a w moście już nie ma.

Z tego co wiem to takie rozwiązanie maja chyba też seria XX40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

No wlasnie zauwaz ze Ty masz xx41, a to juz nowsza seria.

Poprosilem o wypowiedz kolege ktory ma 5340.

 

Moze w nowszej wersji troche pomysleli zeby nie trzeba grzebac w skrzyni za pompą.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

Zależy kiedy był wyprodukowany ten Zetor Ja posiadam Zetora 5340 z 1998r. i posiada on pompę w tylnym moście a mój znajomy ma taki sam model Zetora z 2003r(nowsza maska) i on już posiada pompę przy silniku ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

mam też 6340 no i właśnie tam pompa jest przy silniku z lewej strony. maks@ to jak podnośnik to pewnie i hydraulika zewnętrzna jest do tej pompy wewnetrznej zamonotwana ? Jak bede miał czas to odłącze ta pompę z przodu i zobacze co bedzie działac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

zetor1111 - a ty możesz tą pompę wyłączyć bo u mnie nie ma takiej możliwości co mnie denerwuje bo np. w transporcie niepotrzebnie pracuje. Mógłbyś zrobić zdjęcie jak to u ciebie wygląda ?

edit. już wiem wcześniej wstawiłeś zdjęcie, to u mnie jest całkiem inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3046

wersje zetora na europe zachodnia mialy pompy oleju pod chlodnica-nie z boku jak nowsze modele,teoretycznie mozna ja odlaczyc bo ma rozlaczalne sprzeglo[inaczej nie mozna by wymienic paska]ale to wymaga duzo wprawy i troche czasu a jak bys potrzebowal na chwile podnosnik to co wtedy, najwazniejsza sprawa jak ta pompa padnie to juz takich nie produkuja i nie wiadomo co by zamiast niej zalozyc,


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

W 6340 nie mam rozłączanej pompy i nawet nie szkoduje bo i tak on ciągle chodzi z turem ale widziałem w instrukcji że jest coś takiego jak wyłaczanie tej pompy. A co do pompy w 7245 to on jest dorobiona na 100% bo jest tak ulepiona że szok z jakiś kolanek od wody i wogule jeszce jakkiś filtr samorubka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

zetor1111 - a z ktorego roku masz tego zetora? Bo jak jest tak jak MgrLukash pisze, i Ty masz nowszego to pewnie w srodku mostu pompy nie bedziesz mial wiec na tej pompie wszystko bedzie.

A i jeszcze pytanko - jak masz wajchę od WOM w kabinie, ona tylko WOM obsluguje? Bo w starych zetorach tez pompe (jest to na piktogramach), a jak u Ciebie?

 

MgrLukash - a nie wiesz, w tym nowszym co ma pompe z przodu jest mozliwosc zalozenia standardowej (tzn jak stare) pompy w moscie? Wiadomo ze ona miala naped z walka, wiec jak walek idzie to moze i jest miejsce na pompe?


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor1111    2

89 rok ale coś mi sie zdaje że rocznik 2 lata może przestawiony być a wajcha od włączania wom jest tylko do wlączania wom no i przestawiania żeby wom działał np kiedy ciągnik jedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maks    84

Rocznik ciagnika to 89? To juz je produkowali?

 

No to raczej masz tylko ta pompe z przodu, wiec pod nia wszystko bedzie podlaczone.


Zapraszam również do odwiedzenia mojego profilu: www.youtube.com/user/maksikk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mpfd    0

a ja mam zetora 6340 z 96 roku ma pompe hydrauliki pod silnikiem (obecnie pompa z forterry, zeby ładowacz lepiej smigal)w moscie pompy juz nie ma,z przodu ma tuza i fabryczny wom załączany pneumatycznie,ciagnik przyjechał ze szwajcarii wiec ma wszystko co tylko bylo dostepne:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez torq1906
      Witam, posiadam Zetora 7211 i zastanawiam się nad dołożeniem mu przedniego napędu, to że się da to zrobić za mniejsze czy większe pieniądze to jasne tylko nurtuje mnie kwestie formalno-prawne a mianowicie jak to zrobić w taki sposób, żeby wszystko było zgodnie z literą prawa, żeby bez stresu można było się przemieszczać po drogach publicznych?
      Na chłopski rozum wydaje mi się, że żeby dało się tak zrobić to trzeba zastosować most i części z modelu 7245, czy mam rację?
      Czy może przejdzie też na częściach od innych ciągników czy np. samochodów jak Robur czy inne wynalazki?
      Czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność mogłaby kosztować robiona przez fachowca, z całą papierologią itp.? 
      Zaznaczam, że sprzedaż tego i kupno 7245 nie wchodzi w grę bo szansa, że znajdę go w takim stanie jak ten który posiadam jest jak trafienie w totka. 
       
    • Przez Mateusz_105
      Dorabiał ktoś przedni napęd do Zetora 7211 jak to cenowo i gdzie można dostać orginalny napęd do Zetora, tylko dlatego chcę dorobić bo mam sprawdzony sprzęt a jak sprzedam tego i kupię coś z przodem to nie wiadomo co kupię.
    • Przez materrol
      Cześć,
      Planuje założyć przedni napęd do zetora 7211, jednakże zastanawiam się jaki. 
      1opcja:
      oryginalny używany napęd z zetora 7245
      2 opcja:
      cały napęd robiony przez z mostu ZiŁ, Robur itp. po generalnym remoncie.
      Która opcja byłaby lepsza? I jeszcze jedno, jak dobrać przystawkę i rozmiar przednich kół? Czy ktoś posiada przelicznik? Z tego co wiem to były montowane bodajże 4 rodzaje skrzyń. Posiada ktoś taki katalog gdzie to jest wszystko rozpisane?
      Dzięki za każdą radę!
       
    • Przez Staszek0509
      Witam. Szukam wałka atakującego wraz z kołem do przedniego napędu . Nr. na kole 4472 353 357 ZP 13:36. Nr katalogowy AL55434. Jeśli ktoś miałby taki używany proszę o kontakt. 
    • Przez Rafal_Zgierz
      Witam
      Mam taki problem z zetorem 7221, przy skręcie w lewo do oporu przy samym końcu zaczyna przeskakiwać i targać kołami przednimi ( w drugą stronę jest wszystko OK) co to może być proszę o jakąś podpowiedz. Dodam ze mam serwomechanizm.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj