tvt

Serwis John Deere

Polecane posty

hubert9595    4

koledzy a ja mam takie pytanie czy po zakończeniu gwarancji sami robicie w swoich jelonkach przeglądy( olej filtry itd...), czy może jednak zostawiacie to fachowcom. Skończyła mi się gwarancja i w najbliższym czasie muszę zrobić przegląd serwis kosztuje i stąd to pytanie??? Pozdrawiam;)

Edytowano przez hubert9595

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

To zależy czy ma się dwie lewe czy tez prawe łapki :D -co tam jest takiego skomplikowanego w tej wymianie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    56

dobrze by było jakby to robił serwisant,ale taki luksus niestety kosztuje,więc trzeba samemu zakasać rękawy i do pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    142

JA w swoim Jeleniu sam wymieniam oleje ;), chyba że trzeba robić przegląd zaworów to ściągam serwis.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To nawet nie zależy od kończyn a raczej od głowy. Wbrew pozorom wymiana filtrów wymaga choćby odrobiny sprawności mechanicznej, czystości, wiedzy. Czytałem na tym forum rózne przypadki dla mnie błache a ludzie cuda robili a potem dlaczego nie działa po wymianie oleju itd?

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubert9595    4

dzięki koledzy nie powinno być problemu z rękami i głową bo samochody i inne sprzęty sam przeglądy robie a widziałem jak z serwisu robili więc będzie ok:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Koledzy mam do was pytanie kupilem ciagnik 6910 i trzeba wymienic wszystkie oleje i filtry jak to robi sie przy kazdym uzywanym i nowo zakupionym sprzecie i teraz pytanie zamowic serwis zeby to zrobil czy probowac zrobic to samemu? Jaki bylby koszt serwisu chodzi mi tylko o robocizne+oleje+filtry+pasek i rolki? Jeszcze jedno gdybym zdecydowal sie na serwis to jest 2 mozliwosci Małolepszy z Radomska albo Gravit z lublina ktory lepszy i tanszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6899

Myślę że oleje to i sam wymienisz, bo to nie jest takie trudne ale jeśli chcesz mieć wpis w książce serwisowej to możesz zawołać serwis. Nie wiem w jakich odległościach są od Ciebie ci dilerzy ale ja zawołałbym serwis, który jest bliżej bo za dojazd też kasują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

wszyscy sa w granicach 100km jest jeden blizej ale nie wiem czy oni prowadza serwis pogwarancyjny. A nie wiesz jaki moze byc koszt takiego przegladu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

No kolego jak zadzwonie to bede wiedzial ale chcialbym wiedziec ile tak orientacyjnie inni uzytkownicy placili za taki serwis wtedy kazdy mialby porownanie ile kasy przycinaja za robocizne bo nie chce mi sie wierzyc ze kazdy serwis bierze tyle samo za usluge

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jakie rolki jaki pasek? Lepiej zawołaj serwis bo widac bladego pojęcia nie masz o tym co chcesz wymieniać. Może myśłisz, że tam apsek rozrządu jest? Pompe wody też będziesz zmieniał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

tak i od razu pol ciagnika wymienie jak przyjedzie serwis jak jestes najmadrzejszy to nie udzielaj sie wogole zlote mysl zachowaj dla siebie pompe sprezarke kolo zamachowe wszystko chodzi na rajstopach o napina je guma od majtek. ty chyba ty nie masz bladego pojecia co piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Piszesz o rolkach i paskach to znaczy nie masz o tym bladeo pojecia. Gdybyś mial wymienił byś co trzeba i nie zadawał dziwnych pytań. Kupiłeś ciągnik uzywany więc stan paska klinowego trzeba ocenić, rolek najprawdopodobniej tam nie ma. Pasek naciąga się przy pomocy alternatora lub kompresora klimy. Nawet gdyby była rolka wprawny mechanik też oceni jej stan. Taki nie mający bladego pojęcia napewno nie. Więc nie rozumiem dlaczego się jeżysz. Powinienś wdzięczny być, że ktoś odradza ci zrobienie rzeczy o której nic nie wiesz.

O ile olej i filtr do silnika kupisz gdzies w grene czy na jakiejś stacji. O tyle z olejem do skrzyni i filtrem może być gorzej. Zamontowanie byle jakiego zamiennika i wlanie byle jakiego oleju może się źle skończyć. Wymiana oleju w skrzyni i silniku do tego filtry, bedzie kosztowac koło 2 tys. Dziwie się ludziom, że kupują sprzęt za kilkadziesiąt tys. Potem szkodują kilka stów na fachową obsługe nie mając pojęcia o rzeczy. Na końcu lepią wszystko używając przysłowiowej gumy od majtek bo taniej. A na końcu pytają na forach dlacego nie działa jak wcześniej. I jeszcze jak napiszesz, że pojęcia nie ma jeden z drugim co widac w pytaniu to się jeżą.

Jeśli masz daleko do serwisu poszukaj jakiegoś dobrego warsztatu naprawiającego ciągniki. Napewno będą wiedzieli więcej niż ty. Poza tym oleje i inne materiały będą dość drogie. Więc za ich wymianę dużo nie skasują. Argument w serwisie, że ktos tyle zapłacił za przegląd będzie śmiesznie brzmiał to raz. Dwa to przegląd każdego ciągnika ma inną cenę w zależności od zużytych materiałów.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Po pierwsze to sie nie jeze tylko grzecznie pytalem a ty jakbys zjadl wszystkie rozumy na swiecie piszesz mi ze nie mam o niczym bladego pojecia. Nie znasz mnie wiec nie oceniaj. Gdbym nie widzial stanu paska i tego ze rolka napinacza skrzypi to nie pisalbym o jej wymianie tak samo jak rolka kierujaca jak wymienic to wszystko razem i nie jestem taki tepy zebym robil wszystko to co wymienia sie zmieniajac pasek rozrzadu w samochodzie bo to dwie inne bajki. Ty tez wszechwiedzacy nie jestes wiec jak o cos pytasz inni grzecznie ci odpowiadaja. Po drugie nie mam zamiaru lac jakiegos gowna ani do silnika ani hydrauliki tylko taki olej i filtry jak zaleca producent czyli wszystko orgyginal John deere'a bo na zamienniki mnie nie stac i w zadnym poscie nie pisalem ze chce lac zamienniki a ty ni z gruszki ni z pietruszki piszesz o jakichs olejach kij wie skad i ze pozniej ludzie sie dziwia ze cos nie dziala ja do takich nie naleze. Dla twojej wiadomosci to moglbym wymienic sobie sam oleje i filtry ale jesli przyjedzie serwis to sa tam ludzie kompetentni do tego i wiedza co i jak bardziej ode mnie. A propo warsztatu nie ma nic takiego w mojej okolicy a serwis to jest serwis wiec jesli wiesz ile takie cos moze kosztowac to powiedz i sie nie wymadrzaj a takim argumentem ze w innym serwisie ktos tam zaplacil mniej nawet nie mialbym zamiaru sie wspierac to ma byc tylko do mojej czystej wiadomosci i nie tylko mojej bo wszystkich napewno to interesuje jesli wymienia wszystkie oleje i filtry a serwis fakture ci wystawia za co ile zaplaciles tak wiec wiesz wszystko i mnie przedewszystkim interesuje rbocizna serwisu bo ceny fltrow i olei sie zmieniaja ale orientacyjnie ktos moglby to powiedziec.

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

hubertuss pojecia to Ty nie masz. Ot tyle w temacie, gdzie glupszy chce doradzic madrzejszemu.

 

 

Znajac realia z innych branz to koszt serwisu to 80-120zl za h plus dojazd 2zl/km


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Juz teraz wogóle nie rozumiem po co te pytania. Skoro chcesz przegląd i ma to byc wykwalifikowany serwis. To szukasz kontaktu z najblizszymi serwisami jd. Dzwonisz mówisz o co ci chodzi, jaki masz ciągnik i pytasz o ceny poszczególnych części, robocizny, dojazdu. Ewentualnie prosisz ich, aby wysłali ci e mailem kosztorys poszczególnych wymian i części. Wtedy możesz zdecydować, porównać itd. Sprawa prosta jak cep.

xsc każdy pisze na co go stać. Niestety twój post zbyt górnolotny nie jest. Szczególnie wróżba dotycząca cen dojazdu, robocizny. Widać jakie ty masz pojęcie i może wywróżysz nam ceny filtrów, olejów, rolek. Widać po tym jak pierwsza sentencja twego postu sprawdza się doskonale w stosunku do ciebie. Jak to mówią powiedzial co wiedział.

Co do cen robocizny i dojazdów. Mogą byc upusty, rabaty w zależności od kosztów i zakresu napraw. Poza tym każdy serwis może mieć inny cennik. Więc tak i tak pozostaje dzwonienie do serwisu a nie pytanie na forum niewiadomo o co. Zresztą ktos wyżej już napisał aby zadzwonić.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2258

hubertuss pojecia to Ty nie masz. Ot tyle w temacie, gdzie glupszy chce doradzic madrzejszemu.

 

 

Znajac realia z innych branz to koszt serwisu to 80-120zl za h plus dojazd 2zl/km

 

Poproszę o kontakt do tego dilera bo i z połowy Polski opłaci mi się wziąść nawet przy tych 2zł za km :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Niestety musze cię zmartwić on ta cene wzioł z sufitu bo chciał błysnąć mądrą sentencją i się dowartościować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Panowie przestanmy juz sobie docinac. Hubertuss robiles takie przeglady to po postu powiedz co wymieniales ile zaplaciles jaki byl koszt dojazdu i tyle po problemie. a zadzwonic i zapytac to nie zaden problem tylko nie tylko ja jestem ciekaw ile takie cos kosztuje. A jak bedzie taka informacja na forum to kazdy skorzysta i nie bedzie pisal kolejnych tematow badz postow zasmiecajac forum

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Leobone
      Kontrolka włącza się jak ciągnik się zagrzeje jak jest zimny nie swieci. Czujnik wymieniony na nowy. 
      Znajomy sugeruje zwarcie w wiązce przewodów. 
      Macie jakieś doświadczenia…?

    • Przez olo1104
      Witam, pomóżcie jak to uszczelnić? Te 2 przewody wychodzą ze skrzyni do pompy,pod pedałem hamulca,z jednego leci olej,model to john deere 1020,traktor może i stary,ale wierny,bez papiera i pewnie będzie do sprzedania ,

    • Przez BartoszK
      Posiada ktoś może instrukcję obsługi do John deere 6820? Najlepiej w pdf
    • Przez ENDRIUROL
      Witam
      Pacjent John Deere 66 20
      Bezpieczniki za siedzeniem
      Znikły mi plusy na radio radio nie działa który bezpiecznik jest od plusa radia.
      Czy ma ktoś schemat bezpieczników od 20 wersji będę wdzięczny
    • Przez Kasa997
      Witam mam taki problem wyskakuje mi błąd d1A co z tym zrobić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj