Skocz do zawartości
Dawid132

Blarus 1222.3 co o nim sadzice??

Polecane posty

Dawid132    0

Witam wszystkich serdecznie

jestem w trakcie zakupu traktora zastanawiam sie nad belarusem 1222.3 posiada on konfortowa kabine itd ma 130 km

obecnie posiadam belarusa 952.3 z którego jestem bardzo zadowolony .

Czy moze ma ktos z Was takiego balerusa jesli tak prosze napiszcie co o nim sądzice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Jest to dosc ciekawy ciągnik z EHR i nawet nieźle wykonaną kabiną...

skrzynia 24/12 z PS to już coś znacznie więcej niż w 1221.3

 

 

a nie zastanawiałeś się nad 1222.4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

belarus1025    0

ja posiadam 1025.2 Jestem zadowolony. świetnie umiejscowiona kabina daje ogromny komfort jazdy ( dobra widoczność i świetne oświetlenie). Cóż czuje się te 105 koni pod maską :huh: lecz mówią że 1 koń w belarusie to 1+ konia w innym traktorze :lol: ( napasione koniki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

Masz racje są bardzo silne i wytrzymale na swoją moc a ze niema jakis zabawek ja np;deutz fahr to wiesz ;p;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

sklada sie tak ze mam belarusa 952.3 w wersji z rewersem chodzi mi o ta alektryke itd ;p nie krytykuje go ale komu potrzeby taki ciagnik na 20-30 ha jest to przefinansowanie gospodarstwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

te komputerki itd. to do czasu aż nie pójdą w pole i nie nalazie kurzu. tu włączysz wajchą i masz pewność ze jest włączone. mechanik mówił że silniki są nie do zajeżdzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

Moj kolega mial 820 i zatarł go na polu poczekal az silnik odpocznie wlał oleju i jezdził dalej ;p;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarus1025    0

kolego ktoś ci głupot nagadał. gdy silnik się zatrze to wlanie oleju nic nie da bo nawet zatartego nie można odpalić i wszystko jest przepalone (przegrzane)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Masz racje są bardzo silne i wytrzymale na swoją moc a ze niema jakis zabawek ja np;deutz fahr to wiesz ;p;p

Zabawki? o co ci konkretnie chodz?

 

te komputerki itd. to do czasu aż nie pójdą w pole i nie nalazie kurzu. tu włączysz wajchą i masz pewność ze jest włączone. mechanik mówił że silniki są nie do zajeżdzenia

 

Widocznie nie masz pojęcia o jakim modelu jest tu mowa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    196

Ogólnie to brał bym te ~130km bez tego EHR'u bo wiadomo jaka tam może być ta elektryka. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

Dzieki wielkie kolego za filmik :lol:

 

Nie za ma co ;)

Chodziło mi o to aby niektórzy zobaczyli co to za sprzęt i przestali porównywac do mniejszych Belarusów które mają znacznie uboższe wyposażenie...

Tu już jest odrobina Elektroniki ;)

 

Siedziałem kiedyś w 1523.3 i musze przyznac że ta kabina to już troche inna bajka niż ta kwadratowa... bo w niej jest jakoś wszystko bardziej podręką...

Tylko że w tym w którym ja siedziałem były dwie normalne dźwignie (jak 1221.3)a przełączniki od PowerShiftu Były na gałce dźwigni od zmiany biegów a tu patrze że troche inaczej już jest :)

 

znalazłem jeszcze takie coś :lol:

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid132    0

ten filmik widzialem . a jelsli w nim siedziales to wiesz napewno , czy jest w nim wmiare cicho ?? bo niewiem czego siespodzieweac ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

W tej kwestii to ci nie pomogę ponieważ siedziałem na Targach :P

Proponuje Ci zadac to pytanie w temacie o Pronarze 1523 ponieważ jest to identyczna kabina jak w tych Belarusach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×