maher

Ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku C-330.

Polecane posty

bobytempelton    161

Smiać mi się chce z was , ustawialiście kiedyś początek wtrysku gdzie był nowy dekiel obudowy rozrządu, nowa piasta pompy i nowe koło rozrządu napędzające pompe po znakach jak na nowych częściach znaków nie ma???? :blink: :blink: :blink: robicie z siebie błaznów!!!pewnie ustawiacię tak jak napisał roki212 w poście #6 na słuch :lol: ręce opadują szok , wiecie co to jest tolerancja, czy błędy wykonania części??? ursusy są wykonane w 8-14 klasie dokładności w skali 14 stopniowej, tylko kapilarnie da się to ustawić, a najlepiej z wykorzystaniem zewnętrznej pompy ręcznej paliwa wiecie wg o co chodzi???@zonk28 niestety praktyka cię w tej chwili utopiła nie wiesz jak to sie ustawia a masz dużo do gadania, paranoja :lol: :lol: :lol: :lol:


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

tak kolego ręce opadają z tego co piszesz... zaraz dowiemy sie może ze trzyba pod komputer nasze 30-stki jeszcze podłaczyć aby ustawić zapłon lub zawory :lol: :lol:

po twoim pisaniu to jak ustawisz sobie zapłon kapilarnie i podczas dodawaniu gazu bedzie stukał metaliczne i tak samo pod obciążeniem (za wczesny zapłon) to tak napewno zostawisz bo w koncu jak kapilarnie ustawiłeś to kapilara nie kłamie i jest ustawiony najdokładniej pod słoncem...

I to jest właśnie ustawianie na słuch po pracy silnika jakbyś nie zrozumiał :lol:

Ps. jak na twoich częściach znaków nie ma to gdzie ty sie w nie zaopatrujesz w chinach??

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Niechce mi się z tobą dyskutować zrobiłem w życiu wiecej silników niż ty ich na oczy widziałeś, jesteś w błędzie nie potrafisz się do tego przyznać, oraz bardziej niechcesz niż nierozumiesz jak powinno się to wykonywać.Twoje posty tylko świadczą o tobie i poziomie twojej wiedzy.

ps idź do sklepu poproś o np, dekiel rozrządu i znajdź mi tam znak kreseczkę do ustawienia poziomu pompy, poproś dalej piastę pompy wtrysowej i znajdź kreseczkę, zdjęcia przyślij chodzi mi tylko o polskie części


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Dobra kolego idz lepiej juz spać bo dobranocka dawno temu juz była... i na oczy to ty chyba mało widzisz lub mało widziałeś :P

nie musze sie do niczego przyznawać bo zawsze tak robie jak napisałem i zawsze jest ok ;) a twoja wiedza ksiązkowa jak to sie powinno robić, a praktyka to co innego...

chcesz cos udowaodnic z deklem i piastą sam niewiesz co i usiłujesz mnie do tego przekonać. Juz napisałem chcesz se ustawiac na kapilare ustawiaj niech ci stuka i wypala gniazda twoja sprawa ;)

a co do znaków jak ich nie ma to przykładam starą częśc i przenosze znak na nowa, słyszałeś o takim czyms

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seebbel    0

WItam szukajć informacji na temat regulacji pomy paliwa znalazłem taki wpis

 

: Ustawiasz pierwszy tłok 24* przed GMP(pierwszy otwór w kole zamachowym). Odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia 1 cylindra, montujesz kapilarę. luzujesz 3 śruby na kole zębatym pompy i kręcisz delikatnie jej wałkiem w prawo lub lewo, aż do chwili drgnięcia paliwa w kapilarze. Zakręcasz śruby, wyciągasz kołek obracasz wałem o 360*. W jednoczesnym momencie wpadnięcia kołka w 1 otwór ma drgnąc paliwo w kapilarze. GAZ OCZYWIŚCIE MA BYC WCIŚNIĘTY DO SPODU.

 

Jednak nie wszystko jest dla mnie do końca zrozumiałe mam parę pytań co do tego: obracamy wałem korbowym zgodnie z pracą silnika? Skąd wiadomo który otwór jest pierwszy?

Jeśli już ustawimy w na pierwszym otworze (30*) kręcimy kółkiem pompy przeciwnie do pracy silnika aż pojawi się paliwo?

Edytowano przez seebbel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Steffy    0

Ustawienie początku wtrysku c330. Na podstawie instrukcji użytkownika.

 

Potrzebne:

 

- kluczyk 10

- kluczyk 13

- śrubokręt

- korba

 

Początek tłoczenia paliwa ustawiamy każdorazowo przy zakładaniu pompy wtryskowej na silnik. Pompę wtryskową należy ustawić tak aby ząbek na kołnierzu pompy pokrywał się z rysą na obudowie rozrządu, do której jest mocowana pompa. Koło zębate pompy wraz z piastą umocować na wałku pompy tak, aby znak "0" na wieńcu koła zębatego pośredniego. Początek wtrysku paliwa powinien nastąpić przed GMP podczas suwu sprężania. Początek wtrysku paliwa ustawiamy tylko dla 1 cylindra patrząc od przodu silnika. W tym celu odłączamy od pompy przewód wysokiego ciśnienia 1 sekcji pompy i w jej miejsce wkręcić przeźroczystą rurkę. Następnie włączamy odprężnik, odpowietrzamy układ do pompy wtryskowej włącznie i ustawiamy pompę wtryskową na podanie dawki rozruchowej. Następnie wykręcamy kołek ustalający, znajdujący się z prawej strony obudowy koła zamachowego. Następnie wkładamy kołek ustalający nienagwintowanym końcem w otwór, z którego go wykręciliśmy. Następnie kręcimy wałem korbowym (za pomocą korby), aż do ukazania się paliwa w rurce (kapilarze) i dociskając kołek do koła zamachowego kręcimy dalej, aż wpadnie w pierwszy z otworów na kole zamachowym. Jeżeli chcemy upewnić się, że kołek tkwi w pierwszym, a nie drugim, musimy go wysunąć z otworu i obracać dalej w prawo wałem korbowym. Po niewielkim obrocie kołek powinien utkwić w drugim otworze oznaczającym GMP tłoka 1 cylindra. Po wykonaniu tych czynności wyjmujemy kołek, obracamy wałem korbowym w lewo aby trafił w otwór oznaczający początek wtrysku paliwa dla 1 cylindra. Nie wyjmujemy kołka ustalającego z otworu w kole zamachowym luzujemy kluczem trzy śruby mocujące koło zębate napędu pompy wtryskowej do piasty i pokręcamy kluczem wałek pompy wtryskowej w prawo, aż do chwili drgnięcia poziomu paliwa w kapilarze. Następnie starając się nie poruszyć wałkiem pompy w tym położeniu dociągamy trzy śruby mocujące koło zębate napędu pompy do piasty koła (rysa ze znakiem "0" na piaście powinna znaleźć się w środku otworu w kole zębatym napędu pompy). Po wyjęciu kołka ustalającego z otworu w kole zamachowym, należy jeszcze raz sprawdzić czy początek wtrysku paliwa został ustawiony właściwie. Początek wtrysku paliwa jest ustawiony właściwie, jeżeli przy obracaniu wałem korbowym dociskany kołek wskoczy w pierwszy otwór na kole zamachowym przy jednoczesnym drgnięciu paliwa w kapilarze. Po wykonaniu tych wszystkich czynności należy wkręcić kołek ustalający w obudowę sprzęgła i koła zamachowego. Następnie zakładamy przewody paliwowe. Przy ustawianiu początku tłoczenia paliwa, drgnięcie paliwa można obserwować także w króćcu pompy wtryskowej bez użycia rurki kapilarnej, ale to wymaga wprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seebbel    0

Tak o tym wiem, tylko zobacz na opis:

Początek tłoczenia paliwa ustawiamy każdorazowo przy zakładaniu pompy wtryskowej na silnik. Pompę wtryskową należy ustawić tak aby ząbek na kołnierzu pompy pokrywał się z rysą na obudowie rozrządu, do której jest mocowana pompa. Koło zębate pompy wraz z piastą umocować na wałku pompy tak, aby znak "0" na wieńcu koła zębatego pośrednieg

 

Wystarczy ustawić tylko dwa koła zębate "0" względem siebie? Co z kółeczkiem pompy? jakie jest jej wejściowe ustawienie?

Pytam bo muszę założyć nową pompę i wszystko ustawiać od nowa, a nie mogę rozszyfrować tego opisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wszystko masz opisane. Jak tego nie rozumiesz, to i tak sobie nie poradzisz. Najpierw ustawiasz wstępnie na znaki, a następnie na kapilarę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seebbel    0

Jakie są objawy za bardzo przyspieszonego zapłonu i jakie opóźnionego?

Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Ustawiłem zapłon zgodnie z instrukcją czyt. na pierwszym otworze, traktor ładnie odpala jest silny ale hałasuje, z silnika wychodzi taki dźwięk jak by coś stukało, trzaskało, a nie dawno był robiony remont wszystko się już dotarło.

 

Pytałem fachowców w okolicy jeden zasugerował że to przez wypalony tłumik w środku, faktycznie tłumik nie jest już pierwszej młodości i z zewnątrz jest już zgrzany, inny z kolei powiedział że zapłon jest deczko za wczesny, wszystko się zmieniło z tego powodu że głowica była planowana itd.

Zapłon opóźniamy kręcąc pompą w kierunku zgodnym do pracy silnika czyt. w prawo?

Przyspieszamy kręcąc przeciwnie do pracy silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeżeli jest ustawiony zgodnie z instrukcją, to jest dobrze. Może być jeszcze tak, że druga sekcja ma inny kąt wyprzedzenia wtrysku. Ale tego sam nie sprawdzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

q

Edytowano przez romuald90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj