Skocz do zawartości
arni251

Alternator do 3P

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
arni251    5

Witam, jak podłączyc altka do 3P bo mam prądnice a chce zmienic i nie wiem jak podłączyć. Prosze o schemat albo porady. Altka mam gołego bez okablowania i widziałem w nim 2 szerokie wejścia na wsuwki i chyba 1 wąską. Najprawdopodobniej to jest altek od audi 80 i na jednym z forum czytałem ze te dwa szerokie musze podłączyc do rozrusznika do plusa z aku a ten wąskio pod kontrolkę, no ale co zrobic z tymi kablami od istniejącej prądnicy i istniejącego regulatora????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
myster    4

hej wiec tak. Od alternatora od audi idzie gruby przewod bodajrze na oczko M8 prowadzisz go do grubego przewodu rozrusznika na plus na otwor M10

.A cienki przewod od altka dajesz na kontrolke a na drugie wyjscie z kontrolki podciagasz plus po zaplonie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z istiejącej instalacji wykorzystujesz tylko jeden przewód ten który idzie na kontrolkę ( to jest ten podwójny przy regulatorze) pozostałe wymontuj jak również regulator napięcia.co do alternatora to te dwie szerokie wsówki na plus do rozrusznika a ta wąska na ten do kontrolki o którym pisałem wcześniej. najlepiej gdy byś miał orginalną kostkę łączącą, a alternator to chyba masz od mercedesa lub VW bo w audi to raczej było na śrubę jak pisał "myster"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wierzba1272    8

Podejrzewam, że jest to Alternator marki BOSCH montowany w audi. Zapewne ma 4 wyjścia:

dwa szerokie oznaczone jako B+

wąskie oznaczone jako D+

wąskie oznaczone jako +

Alternator podłączamy tak jak na schemacie. Przewó do rozrusznika wystarczy podłaczyć pod jedne wyjście oznaczone jako B+. wąskie wyjście oznaczone jako + pozostaje wolne.

 

64623081f30518f3m.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Stary regulator już jest Ci niepotrzebny, wymontuj go. Czasami jest jeszcze dodatkowe wyjście w tych alternatorach (oznaczone literką "w" jak dobrze pamiętam). Ale ono jest do obrotomierza w dieslach. Prądowy oraz kontrolkę masz w jednej kostce (w tej 2 + 1).

Regulator w tym alternatorze masz na szczotko trzymaczu. Jak posiadasz oryginalny to wystarczy że będziesz wymieniać w nim szczotki i będzie długo "śmigać".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×