Polecane posty

Arek    218

Zając - żółw i zając , wzmacniacz momentu.

Jeśli wzmacniacz momentu i wom działają to może masz zerwaną linkę lub uszkodzony rozdzielacz lub uszczelnienia na sprzęgle przedniego napędu albo zużyte tarczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

wałek chodzi ale tylko jedna predkosc. I jeszcze sprzeglo sie slizga ale czy to ma cos wspolnego z tym? Dokąd ta linka idzie? do czego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Zajrzyj pod kabinę tam gdzie wał przedniego napędu wychodzi ze skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axjon    0

Nie wiem czy będę pomocny ale mam ursusa takiego, wydaje mi się że to jest niemal to samo, mianowicie miałem ten sam problem, podniesie troszkę i od razu opada, ale jeśli kilka razy ruszam wajchą w górę i w dół to załapie, i już potem podnosi dobrze, ale trzeba było z 5 minut wajchować, i tam koło wajchy jeszcze takie pokrętło jest od regulacji siły podnoszenia i im trochę ruszyłem i już jet dobrze.

PS. mój to ursus więc nie wiem czy zetor nie ma tego inaczej rozwiązanego więc proszę ograniczyć krytykę jeśli pisze bzdury:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

@tomek73 z zetorze 12145 jest 1 filtr na takim zabezpieczeniu z pręta obudowa aluminiowa i drugi obok to razem dwa i do tego jest śruba specjalnie wytoczona na której znajdują się magnesy

a nie jak napisałeś ze jeden filtr mają nowsze z lat 80-tych zetory i magnesy tylko 2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

Zajrzyj pod kabinę tam gdzie wał przedniego napędu wychodzi ze skrzyni biegów.

i tylko to jest odpowiedzialne za wlaczanie napedu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

A to mało tam jest sprzęgło i to chyba powinno wystarczyć, zasadę działania opisał kolega @Arek.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimonx    0

wracając do tematu, może ktoś odpowie mi na moje pytanie, mam 12045 i zmieniłem w nim pompę na wydajniejszą specjalnie pod pług 4 obracana z agromaszu, i teraz na tej nowej pompie bardzo duże jest ciśnienie i trochę rzuca ciągnikiem podczas obrotu, czy jest może jakaś regulacja siły przypływu oleju na podnośnik żeby wolniej podnosił i na wywrot żeby wolniej można było obracać nim? Czy nowsze ciągniki miały coś takiego i czy można ewentualnie to założyć?

z góry dzięki za odp

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj