Polecane posty

Cezary4514    65

Witam. Mam problem z podnosnikiem w 12045. Po kilku godzinach pracy z agregatem zjechałem do domu, podnośnik ładnie cacy podnosił na drugi dzien siadam, zapalam silnik chce podnieść agregat i nie podnosi. Gaz na full i drgneło jakies 2-3 cm, opusciłem, znów chce podniesc i dalej lekko drgnął. Dzwignie sa w porzatku. Co może być przyczyną? Nie rozbierałem jeszcze tyłu wiec nie wiem gdzie pompa itp. ale jak gore zdejme to pewnie sie dowiem tylko nie wiem za co sie brać czy tlok z tloczyskiem czy pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elemer    20

Pompa jest przy schodkach po lewej stronie. A jak odczepiłeś agregat podnosi na pusto?


Sprzedam Siarczan wapnia wraz z transportem. Najtańsza forma siarki i wapnia. Zapraszam chętnych do kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pytanie czy masz pompę wspomagająca czy nie.Bo jeśli jest to może na niej podniosło a nie na pompie głównej.Ale to wygląda że zapowietrzyła się pompa.A kiper działa.Ciągnik przygasa jak naciśniesz rączkę od kipru.

Jakby nie pompa to odkręć z tyłu śrubę z odprowadzenia oleju z siłownika pomocniczego włóż śrubokręta lub jakiś pręt i uderz w zawór.On sprężynuję to wyczujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebau1212    21

Morze rozdzielacz? Ja mam podobnie będę dopiero rozbierał ale u mnie to opada i rozdzielacz jest bo wymieniłem uszczelniacze i nic nie pomogło. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenekbizon    6

Morze to być rozdzielaczem pompa może raczej nie skoro na ciepłym oleju podnosił a filtr może jest brudny i gęsty zimny olej nie przepuści spróbuj go zagrzać dosyć porządnie zęby bez podnośnika się obyło i potem czy działać zacznę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

pompa wspomagająca to nie mam pojecia czy jest. Na pusto tez nie podnosi, moze zeczywiscie te filtry. Nic odpale i zobacze jak z tym kiprem ale raczej nie kipruje, a do pompy to normalnie od gory sie dostanie? czy jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pompa wspomagająca jest między pompą podnośnika a serwa.Z prawej strony pod rurkami od pompy serwa wchodzi rurka przykręcana na klucz 22[chyba] a wychodzi cienka rurka może o grubości 10 mm i idzie do tylnego podnośnika.

A pompa podnośnika jest z lewej strony przy sprzęgle.Musisz odkręcić dekiel [na 4 śrubki 8 mm.] z rączką do włączania pompy żeby ją wyjąć.I rurką lub wężem na środku.Ale najpierw sprawdź filtry bo mi się zdaję że się zapowietrzyła.

A z tego co czytam to jesteś zielony to idź do jakiegoś mechanika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

siekawe czy sie frezy na sprzęgiełku od pompy nie poszły... czasami tak jest ze chodzi do konca, a na drugi dzień juz nic... a to wtedy do wymiany trzeba wyjmować skrzynie pośrednią...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pompa ma już swój wiek a olej ne był wymieniany wtedy dochodzi do zapowietrzenia pompy. należy zatem wymontować wkład filtra oleju wymyć go dokładnie zamontować i uruchomić silnik jeżeli nie będzie podnosić to należy poluzować wyjście z pompy aż do pojawienia się oleju gdy pompa zacznie tłoczyć dokręcić wyjście i powinno być OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr od hydrauliki w nowym jak i starym typie jest zamykany takim drutem(agrafka) w nowym jest jeden filtr z metalowym wkładem stary typ dwa filtry stojące jeden obok drugiego wkład też metalowy (sitko mosiężne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

A może to tylko wina zaciętego zaworu, odkręć śrubkę gdzie masz podpięte przewody powrotu z siłowników wspomagających podnośnika, wsadź tam długi śrubokręt czy też jakiś pręt i lekko w niego stuknij młotkiem. Powinno pomóc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

a moze powie mi ktos co to za wajcha jest przy dekielku od pompy? jest z jednej strony Z i 0 co to sie przelacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/14249

ten filtr jest w tym miejscu gdzie są magnesiki które wyłapują opiłki z skrzyni

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/17351

ten jest to z tego samego miejsca co filtr wyżej ale lepszy bo bodajże czeski

 

a ten trzeci to jest filtr od hydrauliki który tez przychodzi koło tych magnesów ale moge sie mylic bo juz nie pamietam jak one wygladały bo jak sie zmienia to nie zwraca uwagi w detalach na kształt filtrów :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te które podałeś różnia się wymiarami więc raczej nie mogą być z tego samego miejsca.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

ty znawca widze ze ruznią sie wymierem ale ile masz filtrów z lewej strony pod kabiną przy włączniku pompy 2 ???????? czy ile u ciebie jest

a trzeci napisałem ze nie pamiętam gdzie idzie ale moze iść z prawej strony przy silniku koło zbiornika z olejem do serwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2: jedna obudowa zamykana na agrafkę, druga przykręcana.

Obok zbiornik do orbitrola jest filtr wkręcany (taki jak filtr oleju silnikowego w 60).


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Według mnie jest 4 rodzaje filtrów do hydrauliki tylnego podnośnika.Stare zetory miały po 2 sztuki,jak kolega napisał wyżej.Nowsze zetory miały jeden duży.A w latach 80 były w ursusach taki jeden dość niski z magnesami obok.

A filtr PP8.4 [z 360] przy zbiorniku od serwa- orbitrola jest do serwa.

I jeszcze jeden jest nad pompą podnośnika też PP8.4.Filtruję on olej z mikro pompy który idzie bez pośrednio na koło talerzowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cezary4514    65

Przedni naped wlacza sie po lewej pod siedzeniem tak? za taka linke? bo ciagne za to linke i nic, naped nie chodzi. Wie ktos co moze byc nie tak? jak ten mechanizm działa z tym wlączaniem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Ciągniesz za linkę - rozdzielacz puszcza olej na sprzęgło, ciśnienie oleju wypycha tłok, który ściska tarcze sprzęgła. Zając i wom działają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piter333
      Witam, mam Zetora 16245 niedawno kupionego i ostatnio zauważyłem że z przodu ma opony 14.9-28 a z tyłu 20.8-38. wszystko jest w porządku czy trzeba zmienić rozmiary, jak to wygląda?
    • Przez Arabs
      Witam mam problem z zetorem forterra 11441 a mianowicie ostatnio wymienialiśmy komplet sprzęgła czyli koło zamachowe docisk tarcze + łożysko oporowe było wymieniane 4 miesiące wstecz, i jest problem tego typu że sprzęgło się ślizg ale to tak że traktor na 4 biegu nie może się uciągnąć. Próbowaliśmy już zmieniać docisk na inny bo myśleliśmy że jest trefne kombinowaliśmy z rodzajem tarczy nawet przetoczylismy 0.6mm koło zamachowe z myślą że po przetoczeniu słoneczko bardziej wyjdzie i docisk będzie mocniejszy ale nic z tego po tym zabiegu jest w sumie jeszcze gorzej. Sprzęgło nie jest podparte bo mamy około 1cm luzu na wysprzegliku a właśnie tak się zachowuje jakby było podparte. Ma ktoś pomysł gdzie szukać problemu bo traktor już był rozjeżdżany 3 razy i dalej nie ma efektów 
      Edit. Zapomniałem dodać że na sloneczku powstaje taki jakby nierówny ślad po pracy łożyska oporowego ten odcisk nie jest równomierny tylko w dwóch punktach ewidetnie jest mocniej zaciskane 
    • Przez wrysiek
      Witam tak jak w tytule chciałbym dowiedzieć się jakie są zasadnicze różnice pomiędzy zetorem 8011 a 8111?
      Tylko nazwą czy coś bardziej mechanicznie?
    • Przez Latashi
      Witam, mam problem z moim zetorem. Otóż, po ponad godzinnej pracy gdy olej jest już gorący traktor jeździ tak jak na żółwiu mimo że jest włączony zająć. Dopiero po dodaniu więcej gazu podczas prac polowych lub dłuzszyk rozpędzeniu jedzie normalnie na zającu. Zalany olej hydrauliczny przekładniowy. Gdzie szukać przyczyny? Dolać więcej oleju , czy problem jest z tarczkami?
    • Przez Piter333
      Witam, panowie od czego jest ta czerwona kontrolka? Zetor 16245. Pozdrawiam 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj