robert812

Przyczepy Metal-fach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
robert812    101

Noszę się z zamiarem kupna nowej 8-tonowej przyczepy. W oko wpadła mi przyczepa z allegro firmy metal-fach która kusi swym wyglądem i ceną.

Czy może ktoś z was posiada taką lub wie coś o tych przyczepach? Proszę bardzo o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beret1990    27

nie kupuj na ty małych kołach, zamów sobie wyższe bo nawet na af czytałem że te małe się grzeją podczas dłuższych tras, a poza tym ładniej wygląda na większych, u nas jeden gościu ma 2 8 właśnie na wysokich kołach i w miare zadowolony jest tylko po 1 sezonie przyczepy się trochę rozszczelniły, pomyśl może nad wieltonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Powiem ci ze ona ma małe i wąskie koła, będą duże opory toczenia i na polu łatwo będzie siadać, pozatym jest podejżanie lekka co sugeruje ze rama nie jest tu specjalnie mocna. poleciłbym tobie naprawdę dobrą przyczepę, tańszą od wieltona, to jest ZASŁAW. Oponki nowe nie bierznikowane, szerokie, burty to oryginalne austriackie profile furman, rama jest z profili hutniczych, a nie jak pronar z ceowników zimnogientych.Naprawdę godna uwagi a przy tym nie zabujczo droga. I wymiar skrzyni jest paletowy, a wysokość od ziemi do podłogi to tylko 115 cm. I dobre wyposażenie seryjne. Naprawdę perełka w tej ładowności na naszym rynku. A i za darmo wybierasz kolor burt :) A nie jak wielton kilkaset zł dopłaty ;)


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlon    0

Metal Fach 8T jest na duzych kołach, też nowych. profile burtowe tez są Furmana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przyczajony    1

Witam , akurat tak się składa że mój sąsiad jest Dealerem maszyn firmy Metal-Fach . Rozmawiałem z nim o tych przyczepach jakis czas temu. Mówił że sprzedaja się one bardzo dobrze a klienci są z nich zadowoleni. W mojej miejscowości tez są dwie sztuki tego typu i spisują się naprawdę super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

W takim razie chyba niema co się zastanawiać. czekam tylko jeszcze na pieniądze z MR, jak przyjdą to kupuję metal-facha.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Jednak, pomimo wcześniejszych zakusów wybór padł na Pronar T-672. To chyba lepszy wybór niż Metal-fach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Powiem tyle często jestem na produkcji w Metal-Fachu no i przyczepy są u nich tylko składane z gotowych elementów, rama jest jedynie spawana u nich a to jest identyk waszych wieltonów i Pronarów wszystko to samo, borta są sprowadzane gotowe tak samo jak wiele innych elementów wiec powiem że za zakupem metal-fachu stoi cena, sprzedają ją prawie po cenie produkcji a nie jak WIELTON (przereklamowany juz jest).


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

I znów moje zdanie się zmieniło, teraz na dobre bo zadatkowałem już Metal-facha jednak. Do końca przekonała mnie cena. Za pronara 40tys. a za MF 36 tys. Nie miałem nad czym sie zastanawiać. W biznesplanie na MR i tak zaplanowałem przyczepę za 35 tys. więc za MF niewiele przekrocze budże. A Pronar to była by prawdziwa dziura budżetowa ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Temat został jakos zapomniany a ja cały czas próbuje znaleźc użytkowników przyczep metal-fach. Dealerzy mówia że bardzo dużo tych przyczep się sprzedaje, czyżby nikt z agrofotowiczów jej nie miał? W galerii też jakoś ich nie widac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lenka    0

Witam serdecznie forumowiczów ;) Mam pytanie dotyczące przyczepy z MetalFach T710/1 6t (dwuosiowa). Cena przyczepy wynosi 30 tys. zł wyposażona w standardzie. I tu powstaje problem, gdyż przy zakupie okazuje się że wyżej wymieniona cena to cena przyczepy z jedną burtą, a za nadstawkę trzeba dopłacić jeszcze dodatkowe 3tys. zł. I tu zwracam się z pytaniem, czy ktoś spotkał się z takim problemem?? Bardzo proszę o podzielenie się opiniami na ten temat. Pozdrawiam serdecznie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

tak podobnie ma pronar ale nie we wszystkich modelach osobno płacisz za dodatkowe burty, koło zapasowe, mocowanie do niego, tylni zaczep i jeszcze pare opcji ;[ zostaje tylko targowanie sie z dilerem wtedy moze cos dozuci taniej... podwójne burty powinny byc w standardzie jak nie pełne to siatkowane do kiszonki tak samo koło zapasowe o zaczepie nie wspomne


Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lenka    0

Więc jeżeli kupuję przyczepę 6t z MetalFach za około 30 tys zł bez tej burty to nie jest przyczepa 6t w tej cenie. Gdzie tu szukać prawdy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Lenka

 

Przyczepa T710/1 Metal-Fach ze standardowymi burtami ma ładowność 3.5 tony.

Ładowność 6 ton odnosi się do "maksymalnego" ciężaru jaki może przewozić.

Chociaż z drugiej strony z nadstawkami wychodzi 7 ton ładowności.

 

Cena przyczepy : 30.135 PLN brutto

Nadstawski : 3.690 PLN brutto

 

Ceny katalogowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

tak podobnie ma pronar ale nie we wszystkich modelach osobno płacisz za dodatkowe burty, koło zapasowe, mocowanie do niego, tylni zaczep i jeszcze pare opcji ;[ zostaje tylko targowanie sie z dilerem wtedy moze cos dozuci taniej... podwójne burty powinny byc w standardzie jak nie pełne to siatkowane do kiszonki tak samo koło zapasowe o zaczepie nie wspomne

Pronar w 6 tonowej podwójne burty ma w standardzie tak samo zaczep tylny - za dopłatą jest automatyczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36
Napisano (edytowany)

w 6tce od niedawna jest to standard ale w 5 tce i mniejszych juz nie @Lenka czemu wybrałaś MetalFach a nie np Zasława albo Pronara ? ;)

Edytowano przez Arturo

Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Tylko, że Pronar jest droższy od Metal-Fachu o dobre kilka tysięcy złoty.

A tak gwoli ścisłości to przyczepy rolnicze podobnie jak ciągniki to są składaki.

Część producentów spawa tylko ramy a pozostałe elementy są sprowadzane przez producentów z tych samych zachodnich fabryk.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arturo    36

z tego co sie dowiedziałem to podwojne burty są jednak w standardzie w 6t MetalFachu :huh: tak samo kliny pod kola ale tylni zaczep i koło zapasowe juz jest opcją <_< jak cos to zawsze jest dzial sprzedazy mozna do nich zadzwonic i sie zapytac co jest w standardzie bo znam takiego dilera ktory by nawet kola sprzedal jako opcja o zaczepie i swiatlach nie wspomne ;[

Edytowano przez Arturo

Zabudowa ciężarówek specjalistycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Jak ja zamawiałem swoja metal-fach 8 ton to drugie burty były wliczane również jako opcja, do tego wziąłem jeszcze tylne okno zsypowe wraz z rynną i tylny zaczep obrotowy. Ale to juz bardziej skomplikowana sprawa ponieważ zaczep serwis zamontował mi firmy Pronar gdyż Metal-fach nie produkuje obrotowych zaczepów tylko sztywne a mi zalezało na obrotowym z uwagi na częsty rozładunek za pomocą wywrotnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Jak ja zamawiałem swoja metal-fach 8 ton to drugie burty były wliczane również jako opcja,

 

zgadza się, burty są jako opcja,kosztują cos koło 3600zł, dzis zamówiłem metal facha 8ton z tymi burtami, zsypem tylnim i zaczepem, ale sztywnym,kołami 12,5" cena katalogowo 42 tys :blink: zeszli na 39 tys. :D chciałem Pronara 6 ton, miałem nawet w ofercie na PROW pronara 6t ale: pronar jest węższy i droższy w porównaniu z metal fachem, pronar 6 ton kosztuje tyle samo co MF 8t ;)

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsysiek    4

To jest netto, czy brutto? Na allegro widziałem takie po 35000 tys. brutto. Z nadstawami. I niech ktoś mnie oświeci, od kiedy Pronar nie jest najtańszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Ceny brutto :D tez sie dziwiłem że na allegro kosztują po 35 tys , ale....roczniki to są 2009 i 2010 :blink: dzwoniłem i pytałem dlaczego na allegro do sprzedających ceny są takie niskie-odp. stare roczniki <_< Pronar jest jednym z drozszych producentów

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

nom stoi przyczepa na podwórku ;) robi wrażenie ten czerwony kolorek :D pod zetorka podchodzi, ale przy nowym farmtracu tez jest dobrze, solidnie to wygląda, hamulce super, koła 12,5" felgi firmy PRONAR, burty dolna 60cm górna 50cm firmy Fuhrman czy jakoś tak :P bardzo szczelna ,ulewa przyszła to 3 cm wody było w środku i tylko kapało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

Moja służy juz ponad pół roku i jak na razie nie potwierdziła się żadna negatywna opinia na jej temat. Po prostu na forum ludzie pisali o niej dużo minusów biorąc pod uwage jedynie niską cenę, a wg mnie kształtem, wyglądem i jakością dobiegaja do wieltonów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj