Zaloguj się, aby obserwować  
belarus1025

kilka pytań belarus 1025

Polecane posty

belarus1025    0

witajcie. jestem nowym posiadaczem belarusa 1025

 

z tąd mam kilka pytań:

- gdzie są akumulatory w tym belarusie ( czyż z tyłu koło tylniej szyby za siedzeniem pod taką "dechą" przykręconą??

- jak jeździć takim belarusem z dużym obciążeniem?? przecież nie ruszę 1 z szybkiego zakresu ?? a przeredukować z szybkiego na najszybszy zakres jest trudno gdyż reduktor jest nie synchronizowany i trzeszczy przy próbie przeredukowania bez zatrzymywania

- jak jest z elektryką?? przecież jest 24V a przyczepy ( żarówki są na 12V) nie popalę żarówek w przyczepie??

 

z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odpowiem Ci tylko co do elektryki, 24v jest tylko na rozruch a reszta instalacji czyli światła itp jest na 12v.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

Akumulatory sa za siedzeniem pod deskom

rozruch na 24 instalacja 12

Jakos trzeba przeredukowac troche trzescy ale czasami wchodzi bez zrzytu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

zeby skrzynia nie zgrzytała w mtz czy belarusie przeba dwa razy wysprzeglic dla mało pojetnych przy redukcji dwa razy wcisnac sprzegło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Hmm,takie są skutki skrzyń bez synchronizacji ja mam 952.3 i reduktor jak i całą skrzynie mam synchronizowaną i nic nie zgrzyta :lol:,mogłeś wziąść lepiej 1025.3 i by było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@Kulik jest to zupełnie inna skrzynia jak w twoim i wątpie aby synchronizacjs zakresów coś tu pomogła...

 

Poprostu NIE jest to ciągnik do transportu tylko do pracy w polu wiem bo za płotem taki stoi...

Jeśli Ci zależało na uniwersalnej maszynie to trzeba było wźąc 952.3 tam masz 8 biegów (4x2) a nie tylko 4... i nistety musisz sobie radzic tą szybką 1 która przekracza 10km/h :)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anticius    0

Masz skrzynie w tym belarusie 1025 16/8? Jeśli tak to:

1. Nie zmieniaj w czasie jazdy zakresów z polowych na szosowe i odwrotnie bo skrzynie tak rozwalisz a do tego będzie zgrzytać niemiłosiernie. Należy się zatrzymać i zmienić z I na II(bądź odwrotnie). Zakresy znajdujące się na I oraz II możesz zmieniać w czasie jazdy.

2. Czy występuje efekt podczas wrzucania biegu, że ciągnik lekko rusza na wciśniętym sprzęgle? Jeśli tak to zgłoś to do serwisu - trzeba poprawić sprzęgło. Sprawny mechanik przejedzie się kawałek i już będzie wiedział co nie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

witam wszystkich moze powie mi ktos jak sa zamocowane akumulatory w mtz 820 chodzi mi o orginalne zamocowanie bo u mnie w tej skrzynce za fotelem maja za duzo miejsca i jak sie jezdzi to lataja na wszystkie strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj