Kris5

Renault 95,14TX

Polecane posty

kpiotr    16

w reni w srodku tez wcale nie jest zle.


jedna miłość....jeden Bóg.....jeden cel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

Dokładać kilka tysięcy ... na MF'a ? haha

Według mnie to renault jest dużo lepszy, jest mocniejsz, cięższy (ma lepszy uciąg),mogę się założyć, że jest oszczędniejszy i na pewno mniej się psuje niż taki mf w którym siadają co chwile skrzynie, elektronika, mają problem ruszyć z dużym obciążeniem bo nie mają dobrego biegu żeby się "bujnąć"

Nie zapomnij że w reno siedzi też konkretny slinik - MWM :lol:

Ja tam mogę śmiało polecić prostego i solidnego konia pociągowego - Renault.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

rozglądałem się kiedyś za MF 3060 ale po rozmowach z kilkoma użytkownikami dałem sobie spokój z względu na awaryjne skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek36    0

A koniecznie chcesz ciągnik 4 cyl, może popatrz za 6cyl ? Oszczędniejsze są w ciężkich pracach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

No ten ładnie wygląda ale to troche dużo moim zdaniem jak na 85km to za 32 tys jest już 105 km i 6 cyl i tez bedzie chodzić nawet lepiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Jeżeli chodzi o Renóweczke to również moge śmiało polecić ten ciągniczek. Ja tam jestem ze swojej bardzo zadowolony i teraz poluję na kolejną Renie tylko z większym silnikiem. Czy te 30 tys to dużo? Jeżeli jest zadbany w środku nie dymi,wszystko działa jak trzeba to myślę że waarto by było dać te 30 tys.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
msgo18    0

Według mnie też lepsza ta Renóweczka. Też posiadam Reno 103.14tx i jestem bardzo zadowolony, te ponad 4 tony robi swoje i silniczek MWM bardzo oszczedny. Reno bez zadnej elektroniki wszysko prosta budowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Dokładnie, te renóweczki z małą ilością elektroniki są świetne. A przynajmniej ja tak sądzę i też znajdzie się nie jedna osoba uważająca tak samo. Ja na wsi byłem pierwszym użytkownikiem Renault a w tym momencie jest ich już 3 i każdy chwali że jest to super ciągniczek. Tylko musi się trafić zadbana wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    33

Też posiadam 95.14 tylko na oponach 38 tył i 28 przód, ciągnik super się sprawuje zrobiłem nim narazie 500mtg żadnych awarii w tym czasie, prawdziwy koń pociągowy tylko leję paliwo i w pole a silnik MWM naprawdę super od wymiany do wymiany żadnej dolewki oleju i nadodatek dostaje u mnie ostro w du.. polecam więc renie szukaj tylko dobrego egzemplarzu, jedyny minus jak dla mnie dość duży promień skrętu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Kolego Wisniak222@ ciągniki Renault to ty chyba na zdjęciach tylko oglądałeś, a ceny części to chyba u Korbanka sprawdzałeś. Nie udzielaj się skoro nie masz pojęcia o czym piszesz. Po pierwsze wolę naprawiać Renault raz na pięć lat niż co roku Ursusa. Po drugie komfort pracy jest wogóle nieporównywalny za te pieniądze. Kiedyś czytałem komentarz pod jedną z fotek na AF i jeden nieszczęśliwy posiadacz nowego ciągnika za 100 tyś kupił sobie Renault za 35 tyś i stwierdził że Renault ma lepszy komfort i się tak nie psuje jak ten felerny nowy ciągnik. A podsumowując sam posiadam już dwie Renówki i jestem strasznie zadowolony, a kasę którą zaoszczędziłem przy zakupie to zrobię sobie remont kapitalny dwa razy i będę śmigał dalej w cichej kabince z radyjkiem i wszystkim pod ręką. A Ursusa 912 miałem, cztery lata i dwa razy do roku stał w warsztacie na większej naprawie, aktualnie została mi tylko poczciwa C-360 i nic więcej z Ursusa czy tam Zetora .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Części albo wbijasz na allegro i szukasz, albo dzwonisz po handlarzach, akurat mam niedaleko jednego i u niego się zaopatruję ale to aby narazie kupiłem termostat, blokade mechanizmu różnicowego do skrzyni i taki łącznik wałka od wom w skrzyni. O i jeszcze dwa łożyska, ale te dostałem w hurtwni w Poznaniu bez większych problemów. ;) A tak nawiasem proszę nie mówić do mnie ,, Pan " . Na forum wszyscy są równi i wszystkich się równo traktuje :D

Link do mojego źródła części do Renault : http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=3417751

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Kolego <endrju> myślisz że ja nie wiem co to za ciągnik hahaaaa przecież śmigam takim i to jest super sprzęt więc jak nie wiesz to sie nie udzielaj i nie mów że nie mam pojęcia bo juź troche też robiłem przy nim. w moim niby nic nie naprawiałem bo tylko hamólce chciałem zrobić żeby było dobrze bo jedno nie chamowało i pompa mi nawaliła to przy okazji już wtryski więc to wszystko wyszło mnie ponad 2 tys. i części też na allegro zamawiałem no a kapitalka renault silnika to 10 tys. to mało???? przy zetorze za 10 tys. to bym całego wyremontował . A wyżej pisałem żeby dołożyć jeszcze troche i kupić sześć cylindrów bo jak jest zapas mocy to zawsze lepiej :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Jak tak to zwracam honor, ale czemu skoro piszesz że te ciągniki są super a chwile później znów piszesz że koszty remontów ogromne :D A jeszcze dalej piszesz że narobiłeś się już przy nim, a w zasadzie nic nie robiłeś :) Bueh . A odnośnie kosztów napraw to faktycznie trzeba się z nimi liczyć, ale w ogólnym urzytkowaniu wychodzą bardzo ekonomicznie :D A odnośnie 4, a 6 cylindrów ja osobiście wolał bym 4 na taki areał spokojnie wystarczy mu te 85 km a ciągnik zawsze troche krótszy i bardziej kompaktowy się robi, zwiększa się widoczność z przodu, a czasem na małych działkach szybciej zrobię tą samą robotę 4 niż 6. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie mogę, gość ma Renówkę i poleca komuś Zetora, bo naprawy są droższe. Jest taka zasada "co drogie to tanie" i ona się dość dobrze sprawdza w traktorach o ile nie trafimy na minę. Myślę, że w całym rozrachunku podliczając wszystkie drogie naprawy w Renault wyjdzie taniej, niż te częste ale tanie naprawy Zetora/Ursusa. A komfort? Zadowolenie? Duma? To jest bezwartościowe? Co niektórzy jeszcze dodadzą wygląd :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1
NO I JAK COŚ WALNIE TO OGROMNY KOSZT NAPrawy!!!!!!! to nie jest zetor albo ursus
czy ja tu polecam zatora albo ursusa????? zacznijcie czytać dokładnie. Tu zrobiłem porównanie renówki do zetora z kosztami napraw. a chyba wiem że reno mniej sie psuje niż ursus ALE jak coś sie popsuje to już sa tysiące tak jak napisano w innym temacie koszt naprawy skrzyni!!!! i nie rozumiem o co ci chodzi z tym < piszesz że narobiłeś się już przy nim, a w zasadzie nic nie robiłeś> jeśli dla ciebie postawienie ciągnika na dwa tygodnie na warsztat i rozebranie w drobny mak instalacji hamulcowej i tych bębnów przemycie każdego przewodu wyjęcie pompy wtryskowej wyjęcie wtrysków to.....

Reasumując renault to dobry ciągnik bardzo komfortowy mocny tylko trzeba trafić na dobry bo inaczej będzie sie psuł jak każdy inny a czesci nie sa takie tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Kolego @wisniak222, po części masz rację ale zawsze znajdzie się "ale", miałem Ursusa i mam teraz Renaulta. Już nie będę wychwalał wyższości komfortu i ogólnie "wszystkiego" w Renówkach nad Ursusem. Kiedy miałem Ursusa nie było roku żeby czegoś w nim nie dłubać, a to silnik siadł, a to padł, albo podnośnik, czy sprzęgło a nie raz trzeba było jeszcze raz rozbierać grata bo części były felerne albo jakieś wadliwe :) . Wymieniać mogę w nieskończoność, a teraz od roku posiadam Renaulta i śmiało mogę stwierdzić że jestem szczęśliwym posiadaczem :P nie miałem ani jednej awarii, nie trzeba było jej rozpoławiać itd. dosłownie tankowałem i robiłem co miałem zrobić. Teraz w życiu nie kupiłbym ursusa ani żadnego wynalazku tego typu nawet gdyby miał być nowy, wolę się szarpnąć za kieszeń i kupić coś sprawdzonego i dobrego.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

dokładnie ;) inni bedą sobie chwalić case albo jd ale reno jest bardzo dobre. moja ma 110km i pociągnie tyle co nowy pronar 130 km w sensie o szybkosć jazdy w polu moc pod górki itp.no i reno ma rewers i to jest ogromna zaleta !!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Szkoda tylko , że standardowo ten rewers mechaniczny, a nie elektro hydrauliczny, choć widziałem jedną na allegro z elektro hydraulicznym i półbiegami w przyciskach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kris5    1

Panowie a jak myslici lepszym zakupem na 15 ha byłoby zakupienie takiej renwki czy może jakiegos mniejszego ursusa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj