Skocz do zawartości
bobik7220

zetor 5011 po remoncie kapitalnym grzeje sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobik7220    0

cz pomalowanie hłodnicy moźe być przycyną grzania sie zetora 5011.przypomne że zetor jest pm kapitalny remoncie(głowice pompa wtryski tłoki sprężarka przednia oś podnośnik hamulce).prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Boże widzisz a nie grzmisz troche wyżej masz dział ZETOR rzuca się w oczy jak byk to zakładasz maszynach do uprawy ziemi/uprawa przedsiewna :P Nie pomalowana chłodnica nie ma wpływu żadnego bo fabrycznie są one pomalowane przecież. W c-360 też mam pomalowana i nie grzeje się


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

fabrycznie przecież są niemalowane chłodnice ;) a dokładniej rurki a jak walnołeś farbą za grubo to chłodzenie słabsze a może całkiem zamalowane są kanały :lol: ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    295

jeśli miałeś robione przy remoncie szlify i potem nie przedmuchałeś kanałów to jest możliwość że opiłki powoli zacierają panewki przez co silnik ma ciężej i wzrasta temp. Nie życzę ci tego ale miałem podobnie w c360 też po remoncie strasznie się grzał a po trzech dniach silnik się zatarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

fabrycznie przecież są niemalowane chłodnice ;) a dokładniej rurki a jak walnołeś farbą za grubo to chłodzenie słabsze a może całkiem zamalowane są kanały :lol: ;[

Z wirzchu jest cała pomalowana no wiadomo ze nie dają od serca ale chłodncie tak czy siaj są czarne. Jak zakładałem do widlaka nową chłodnice to była pomalowana cała


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
    • Przez mds212
      Dzis zauwazylem ze luz na kole pasowym ejst dośc spory. Czy moge tak przejezdzic do zimy i dopiero wtedy naprawic czy brac sie odrazu bo istnieje ryzyko wyrobienie rowka na klin na wale?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.