Skocz do zawartości
bobik7220

zetor 5011 po remoncie kapitalnym grzeje sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
bobik7220    0

cz pomalowanie hłodnicy moźe być przycyną grzania sie zetora 5011.przypomne że zetor jest pm kapitalny remoncie(głowice pompa wtryski tłoki sprężarka przednia oś podnośnik hamulce).prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    305

Boże widzisz a nie grzmisz troche wyżej masz dział ZETOR rzuca się w oczy jak byk to zakładasz maszynach do uprawy ziemi/uprawa przedsiewna :P Nie pomalowana chłodnica nie ma wpływu żadnego bo fabrycznie są one pomalowane przecież. W c-360 też mam pomalowana i nie grzeje się


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    73

fabrycznie przecież są niemalowane chłodnice ;) a dokładniej rurki a jak walnołeś farbą za grubo to chłodzenie słabsze a może całkiem zamalowane są kanały :lol: ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

binek    264

jeśli miałeś robione przy remoncie szlify i potem nie przedmuchałeś kanałów to jest możliwość że opiłki powoli zacierają panewki przez co silnik ma ciężej i wzrasta temp. Nie życzę ci tego ale miałem podobnie w c360 też po remoncie strasznie się grzał a po trzech dniach silnik się zatarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    305

fabrycznie przecież są niemalowane chłodnice ;) a dokładniej rurki a jak walnołeś farbą za grubo to chłodzenie słabsze a może całkiem zamalowane są kanały :lol: ;[

Z wirzchu jest cała pomalowana no wiadomo ze nie dają od serca ale chłodncie tak czy siaj są czarne. Jak zakładałem do widlaka nową chłodnice to była pomalowana cała


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
    • Przez Daaniel766
      Witam. Chciałem dziś odpalić zetora 7011. Odpalił praktycznie bez problemu po wlaniu gorącej wody. Pochodził 2 minuty i zgasł, ale tak jakby się zadławił. Odpaliłem ponownie i sytuacja się powtórzyła zadławił się po chwili i było czuć spalenizne, taka jak ze sprzęgła. Spróbowałem jeszcze raz i znów to samo, więc dalem już spokój. Silnik się przyciera? Ktoś pomoże? Z góry dziękuję
×