bobik7220

zetor 5011 po remoncie kapitalnym grzeje sie

Polecane posty

bobik7220    0

cz pomalowanie hłodnicy moźe być przycyną grzania sie zetora 5011.przypomne że zetor jest pm kapitalny remoncie(głowice pompa wtryski tłoki sprężarka przednia oś podnośnik hamulce).prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    11
:P jeżeli malując nie pozatykały się szczeliny,to na pewno malowanie nic a nic nie szkodzi :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0

Kanały nie są zamalowane. Przepustowość też jest dobra. Wszystkie części były myte i przedmuchane sprężarką.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zimą jak złapie 70- stopni na dużych mrozach to jest ok w robocie latem więcej niż 80 nie powinien brać takie temperatury mam w 5211, powiedz czy termostat wymieniony został, może sie zablokowac i ograniczy przepływ w rezultacię będzie mały obieg i duża temperatura, jeżeli nie wiesz co to wymień termostat kosztuje pare zł, a się przekonasz, może też być że poprostu czujnik daje zły odczyt a temp moze być ok, termostat radzę wymienić wujek w 7211 załatwił całą góre silika i musieliśmy remont robić, wywalać termostatu nie polecam bo silnik dłużej się nagrzewa i pali więcej paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0
<br />To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też

Grzeje sie przy grabieniu siana i np przy siewniku do zboża. Termostatu nie mam założonego.

 

<br />Grzeje to znaczy jaką ma temperaturę?<br />
<br /><br /><br />w lecie do 95st w zimie około 85st

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2254

90 st to jest git, 7211 nie raz mi sie zagrzewał do ponad 100 stopni ;)

dokładnie odpowiednia temperatura tego silnika z termostatem to 77 stopni, tak wlasnie pisze na termostacie przy trzech łapkach wentylatora i dobrze odpowietrzonym układzie 7011 sie nie zagotował ani razu nawet w bardzo ciezkiej robocie w 4 skibowym plugu przy upałach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

jak miałem 7211 to temp nigdy nie wchodziłą mi na zielone w 52 to do 80 nic więcej nawet 73 też dochodzi do 80 i koniec, jak ci łapie do 100 to czas aby kupić wiekszy traktor i go nie mordować albo przeczyścić cały układ chłodniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

wydaje mi sie ze niedlugo czeka cie grubsza robota- pompa wtryskow albo remont silnika,chyba ze to wczesniej robiles i cos jest pochrzanione. teraz uszczelki sa z silikonem a dawanie samodzielnie to poroniony pomysl,lepsi mechanicy to silikonu do rak nie biora.

jak temperatura nie wchodzi na zielone to ugnil kabel masowy na czujniku temperatury.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek87    0

spróbuj zalać układ chłodzący sodą kaustyczną (proszek 0,5kg na układ)na gorące wodę przepłucz z 10 min i wypłucz później na pewno przeczyści cały układ z kamienia i powinno pomóc jeżeli jest zapchany, co do gum nie bój się nic im się nie stanie

a jeśli to ni pomaga i co do układu chłodzącego to może łapie lewe powietrze czasem też to może być przyczyną

Edytowano przez heniek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

z sodą kaustyczną radze uważać bo można nieźle łapki popażyć jak chcesz przeczyścić to są preparaty tylko na nich pisze że jak masz uszczelke na silikonie to moze rozpuścić ją takim tanim kosztem to mozna kupić sobie litr octu na całą chłodnicę i do roboty w polu ewentualnie odkamieniacz do czjnika koszt koło 10zł a ma taką zalete że najlepiej działą już od 70st, ja czyściłem octem powiem że byłem zaskoczony jaka gęsta woda wyleciala kolor szarawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj