Skocz do zawartości
bobik7220

zetor 5011 po remoncie kapitalnym grzeje sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobik7220    0

cz pomalowanie hłodnicy moźe być przycyną grzania sie zetora 5011.przypomne że zetor jest pm kapitalny remoncie(głowice pompa wtryski tłoki sprężarka przednia oś podnośnik hamulce).prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:P jeżeli malując nie pozatykały się szczeliny,to na pewno malowanie nic a nic nie szkodzi :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0

Kanały nie są zamalowane. Przepustowość też jest dobra. Wszystkie części były myte i przedmuchane sprężarką.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid18    1

To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zimą jak złapie 70- stopni na dużych mrozach to jest ok w robocie latem więcej niż 80 nie powinien brać takie temperatury mam w 5211, powiedz czy termostat wymieniony został, może sie zablokowac i ograniczy przepływ w rezultacię będzie mały obieg i duża temperatura, jeżeli nie wiesz co to wymień termostat kosztuje pare zł, a się przekonasz, może też być że poprostu czujnik daje zły odczyt a temp moze być ok, termostat radzę wymienić wujek w 7211 załatwił całą góre silika i musieliśmy remont robić, wywalać termostatu nie polecam bo silnik dłużej się nagrzewa i pali więcej paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0
<br />To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też

Grzeje sie przy grabieniu siana i np przy siewniku do zboża. Termostatu nie mam założonego.

 

<br />Grzeje to znaczy jaką ma temperaturę?<br />
<br /><br /><br />w lecie do 95st w zimie około 85st

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    46

90 st to jest git, 7211 nie raz mi sie zagrzewał do ponad 100 stopni ;)

dokładnie odpowiednia temperatura tego silnika z termostatem to 77 stopni, tak wlasnie pisze na termostacie przy trzech łapkach wentylatora i dobrze odpowietrzonym układzie 7011 sie nie zagotował ani razu nawet w bardzo ciezkiej robocie w 4 skibowym plugu przy upałach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak miałem 7211 to temp nigdy nie wchodziłą mi na zielone w 52 to do 80 nic więcej nawet 73 też dochodzi do 80 i koniec, jak ci łapie do 100 to czas aby kupić wiekszy traktor i go nie mordować albo przeczyścić cały układ chłodniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

wydaje mi sie ze niedlugo czeka cie grubsza robota- pompa wtryskow albo remont silnika,chyba ze to wczesniej robiles i cos jest pochrzanione. teraz uszczelki sa z silikonem a dawanie samodzielnie to poroniony pomysl,lepsi mechanicy to silikonu do rak nie biora.

jak temperatura nie wchodzi na zielone to ugnil kabel masowy na czujniku temperatury.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek87    0

spróbuj zalać układ chłodzący sodą kaustyczną (proszek 0,5kg na układ)na gorące wodę przepłucz z 10 min i wypłucz później na pewno przeczyści cały układ z kamienia i powinno pomóc jeżeli jest zapchany, co do gum nie bój się nic im się nie stanie

a jeśli to ni pomaga i co do układu chłodzącego to może łapie lewe powietrze czasem też to może być przyczyną

Edytowano przez heniek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z sodą kaustyczną radze uważać bo można nieźle łapki popażyć jak chcesz przeczyścić to są preparaty tylko na nich pisze że jak masz uszczelke na silikonie to moze rozpuścić ją takim tanim kosztem to mozna kupić sobie litr octu na całą chłodnicę i do roboty w polu ewentualnie odkamieniacz do czjnika koszt koło 10zł a ma taką zalete że najlepiej działą już od 70st, ja czyściłem octem powiem że byłem zaskoczony jaka gęsta woda wyleciala kolor szarawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Kacper43
      Cześć,

      Gdzie w Zetorze 7211 '88 - reguluje się dawkę paliwa?
      Chodzi mi o regulacje na pompie wtryskowej, zwiększyć lub zmniejszyć dawkę.
      Pompa oryginalna.
      Mógłby mi to ktoś tak prosto wytłumaczyć?
       
      Na forum znalazłem info o 7011, ale on ma inną pompę z tego co wiem

      Pozdrawiam serdecznie.
    • Przez Smyku89
      Jestem posiadaczem Zetora 5211, rok produkcji 1988r. Jakiś miesiąc temu podczas bronowania nagle wzrosła temp na 100 stopni. Natychmist się zatrzymałem i ku mojemu zdziwieniu te 100 stopni było tylko na zegarze. Został wymieniony termostat wraz z czujnikiem temperatury i chwilowo był spokój i teraz za każdym razem kiedy zakołysze gdzieś na dołku wskaźnik temp wody pokazuje 100-120. poprowadziłem też oddzielny kabel od czujnika do zegara ale dalej to samo. Zegar głupieje. Zauważyłem ubytki płynu w chłodnicy ale były one spowodowane uszkodzoną pompą wody. Pompa wymieniona na oryginalną. Myślę, że ta awaria pompy wody w ostatnim czasie ma jakiś związek z tym głupiejącym zegarem. Ktoś ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za rady
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.