Skocz do zawartości
bobik7220

zetor 5011 po remoncie kapitalnym grzeje sie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bobik7220    0

cz pomalowanie hłodnicy moźe być przycyną grzania sie zetora 5011.przypomne że zetor jest pm kapitalny remoncie(głowice pompa wtryski tłoki sprężarka przednia oś podnośnik hamulce).prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    8
:P jeżeli malując nie pozatykały się szczeliny,to na pewno malowanie nic a nic nie szkodzi :P

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0

Kanały nie są zamalowane. Przepustowość też jest dobra. Wszystkie części były myte i przedmuchane sprężarką.

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid18    1

To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zimą jak złapie 70- stopni na dużych mrozach to jest ok w robocie latem więcej niż 80 nie powinien brać takie temperatury mam w 5211, powiedz czy termostat wymieniony został, może sie zablokowac i ograniczy przepływ w rezultacię będzie mały obieg i duża temperatura, jeżeli nie wiesz co to wymień termostat kosztuje pare zł, a się przekonasz, może też być że poprostu czujnik daje zły odczyt a temp moze być ok, termostat radzę wymienić wujek w 7211 załatwił całą góre silika i musieliśmy remont robić, wywalać termostatu nie polecam bo silnik dłużej się nagrzewa i pali więcej paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik7220    0
<br />To znaczy przy jakich pracach się grzeje i czy teraz zimą też

Grzeje sie przy grabieniu siana i np przy siewniku do zboża. Termostatu nie mam założonego.

 

<br />Grzeje to znaczy jaką ma temperaturę?<br />
<br /><br /><br />w lecie do 95st w zimie około 85st

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

90 st to jest git, 7211 nie raz mi sie zagrzewał do ponad 100 stopni ;)

dokładnie odpowiednia temperatura tego silnika z termostatem to 77 stopni, tak wlasnie pisze na termostacie przy trzech łapkach wentylatora i dobrze odpowietrzonym układzie 7011 sie nie zagotował ani razu nawet w bardzo ciezkiej robocie w 4 skibowym plugu przy upałach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak miałem 7211 to temp nigdy nie wchodziłą mi na zielone w 52 to do 80 nic więcej nawet 73 też dochodzi do 80 i koniec, jak ci łapie do 100 to czas aby kupić wiekszy traktor i go nie mordować albo przeczyścić cały układ chłodniczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    171

wydaje mi sie ze niedlugo czeka cie grubsza robota- pompa wtryskow albo remont silnika,chyba ze to wczesniej robiles i cos jest pochrzanione. teraz uszczelki sa z silikonem a dawanie samodzielnie to poroniony pomysl,lepsi mechanicy to silikonu do rak nie biora.

jak temperatura nie wchodzi na zielone to ugnil kabel masowy na czujniku temperatury.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek87    0

spróbuj zalać układ chłodzący sodą kaustyczną (proszek 0,5kg na układ)na gorące wodę przepłucz z 10 min i wypłucz później na pewno przeczyści cały układ z kamienia i powinno pomóc jeżeli jest zapchany, co do gum nie bój się nic im się nie stanie

a jeśli to ni pomaga i co do układu chłodzącego to może łapie lewe powietrze czasem też to może być przyczyną

Edytowano przez heniek87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z sodą kaustyczną radze uważać bo można nieźle łapki popażyć jak chcesz przeczyścić to są preparaty tylko na nich pisze że jak masz uszczelke na silikonie to moze rozpuścić ją takim tanim kosztem to mozna kupić sobie litr octu na całą chłodnicę i do roboty w polu ewentualnie odkamieniacz do czjnika koszt koło 10zł a ma taką zalete że najlepiej działą już od 70st, ja czyściłem octem powiem że byłem zaskoczony jaka gęsta woda wyleciala kolor szarawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Poznaniak
      Proszę o poradę jak krok po kroku zdemontować i zamontować pompę wtryskowa 7245. Co odkrecic, Czy trzeba ustawić w jakiś punkt, czy jest klin 
    • Przez szczepan5
      Witam. Mam problem z ciśnieniem w zetorze forterra 115. Zrobiłem kapitalny remont nowy wal panewki korbowody tuleje tłoki i nie było cisnienia. mial 3 na zimnym silniku. Po czym zmieniłem całą pompe zawor sprezynke smok. I cisnienie nadal slabe maks 3.2.na zimnym silniku. co może byc nie tak. Bo juz sam nie wiem. Prosze o pomoc
    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Blady25
      Witam.
      Co to za numery panewek, 51010304 panewka korbowodowa oraz panewka główna 51010167, w katalogach są numery zaczynające się od 55 np. 55010304 oraz 55010167, pytanie czy to to samo.
      Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.