Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jjm74

belarus czy ursus

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
jjm74    0

mam pewien problem bo chce kupić belarusa 952 z turbem lub ursusa 5714 i niewiem który lepszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pronarek    2

ja mam porównanie mtz 820 z ursusem 5314 i uważam ze mtz jest owiele lepszy ponieważ jest silniejszy a spalanie ma niewiele większe :unsure: no i komfort w mtz jest leszy bo w ogóle kabina w ursusie to jest taka jak od prywaciarza na 60-tke :P Ty porównujesz ciągniki o półkę wyżej więc mysle ze powinno byś podobnie z róznicami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

Ja kupujac ciagnik dwa lata temu tez mialem taki sam dylemat ale wybralem mtz i nie zaluje. Uwazam ze ursus za bardzo sie ceni ito zdecydowanie. Hydraulike ma gorsza,słabsza, w transporcie wolniejszy, mało biegow, mniejsza siła uciagu (5714-952) i tu sie powtorze CENA nie adekwatna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil555    2

Moim zdaniem Belarus jest lepszy bo tak jak piszą koledzy wyżej uciąg będzie miał napewno większy a i spalanie ma na dobrym poziomie jak za tą cenę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

Za cenę Ursusa 5714 (ok. 100 000zł) moża nabyc Belarusa 952.2(ok. 70 000zł-najuboższa wersja) wyposażonego w:

- Monoblok

- Rewers

- Klimatyzację

- Fotel Gramer'a

- kpl. zaczepów

- Ramiona TUZ z CBM

- Siedzenie pasażera

 

Za samą skrzynie 8/2 nie wziąbym Ursusa :P bo to śmiechu warte żeby w 80konnym ciągniku takie coś montowac...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    19

ja osobiście też w ursusa bym się nie pchał a zwłaszcza za tą cenę i z tą skrzynią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matis251    0

A propo jak wygląda siedzenie pasażera w belarus-ie ?? nigdy nie widziałem takiego czegoś , z tego co jeździłem belarusem to tam jest taka deska obita, jak tam jest z tym siedzeniem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachux    6

Nie pchaj się w ursusa za duża cena Belarusa kupisz mocniejszego za mniejsze pieniądze a za różnice możesz dokupić do niego sprzęt albo ładowacz czołowy no i belarus będzie miał tańsze części (nie daj boże żebyś musiał kupywać) więc jestem za Belarusem...


KPK Kumurun Team...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromatik    235

@matis tam siedzenia po prostu nie ma, na pole raczej stadami nie jeździ się /chyba że w celach rekreacyjnych :lol: ale po co wtedy dodatkowe siedzenie/.


"Bóg nienawidzi tego, co sobie robimy w jego imieniu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

ja postawiłbym na Belarusa, bo cena jest niczego sobie, komfort jest lepszy niż w Ursusie i ta skrzynia biegów to totalna porażka <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    19

ja byłbym za Belarusem bo za cenę gołego Ursusa masz wypasionego Belarusa z turem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez audi80b4
      zaczeło mi ostatnio spadać ciśnienie oleju w belarusie 952 na czerwone pole wiem gdzie się zwiększa trzeba wykręcić ten korek przy filtrze i jest tam taka śruba na śrubokręt ale nie wiem w którą strone się zwiększa w którą strone mam kręcić zeby zwiększyć ciśnienie oleju i ile ma być na rozgrzanym?
    • Przez KubAE86
      Witam posiadam MTZ 82 pronar z 1996r, problem w nim jest taki że cisnienie oleju w cięższych pracach na zegarze szybko spada, gdy po nocnym postoju i odpaleniu wskazuje 3,5 - 4 atm tak po godzinnej robocie zegar wskazuje już z 1 atm czy da się pompę jakoś podkręcic czy tylko nowa? Główny problem to taki że tak jak i spada ciśnienie tak i jednakowo spadają obroty silnika.  1.5h pracy z pługiem  i silnik chodzi jak by sie miał zaraz rozpaść.(Nie traci mocy). Po ostygnięciu silnik znowu pracuje jak nowo narodzony. Czy ktoś wie co się dzieje dół silnika do roboty czy może coś innego ?
    • Przez pafeu
      Witam. W pronarze 82a z 2010 roku podczas orki na biegu polowym 3,4 oraz 5 zaczęło zgrzytać i nie można zmienić biegów na szosowe. Tylny bieg działa ale bez gazu bo inaczej zgrzyta.
    • Przez kellyq
      cześć
      Znajdzie się jakaś dobra dusza która by zmierzyła jaki jest gwint w czujniku temperatury wody w mtzcie np takim. Chodzi o tą dużą nakrętkę którą przykręca się czujnik.
       

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.