Skocz do zawartości
tracker

C-360 wycieka mi płyn chłodzący spod wtryskiwacza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-360
tracker    56

Wycieka mi płyn chłodzacy z głowicy spod wtryskiwacza. Jak to naprawić???? Trzeba wykrecić wtryskiwacz i co potem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Pewno pękła tuleja wtryskiwacza wbita w głowicę. Możliwe że trzeba ją będzie wyrwać i wstawić nową. Zobacz sobie w książce napraw jak to wygląda, jest tam przekrój głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JurekS    4

... i w następnej kolejności głowicę...;/. W wersji optymistycznej masz dmuchnietą uszczelkę pod głowicą, w mniej optymistycznej pękła głowica...(jeśli leci spod wtryskiwacza to raczej to drugie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mateusz1995    2

Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    76

według mnie jeśli nie uszczelka pod głowicą to pewnie głowiczka koszt jednej to coś ok. 150 zł może troche więcej. nic innego mi do głowy nie przychodzi co by mogło powodować podobny wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Wyciąg wtryskiwacz i sprawdz tuleję wbitą w głowicę. Jeśli to ona się rozciekła to można ją wymienić i nie narobisz sobie kosztów wymianą całej głowicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

jak radzi seweryn trzeba by sprawdzić tuleje , aleto raczej pasuje zrzucić głowicę


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

ja głowicę kupiłem za 250zł/sztuka ;)


sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konarek    0

Fakt :)

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

sprzedam:
_Nowa Pompa hydrauliczna podnośnika (nie wzmocniona) c330 Hydrotor Tuchola (z gwarancją) -200 zł
|PW| **Przedmiot mogę wystawić na Allegro**

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118
Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej ;)
Jest temu poświećony temat. Zapewne chodzi Ci o oryginalne części zamienne z logiem ursus-chełmno. Poszukaj a trochę sie dowiesz.

 

Osobiście - wstawiłem do zetora 10145 nową pompę wody i wytrzymała 13 miesięcy, naprawiłem starą i chodzi ponad rok czy może już z dwa lata. W C330M zalewając go płynem musiałem zmienić pompę wody bo była z 1987 po wymianinie łożysk i uszczelniacza kilka lat temu. Oferowano mi oryginał Ursus-Chełmno w wersji bez kalamitki. Kupiłem podróbę która miała kalamitkę i wyglądała solidniej. Działa od ponad roku bez problemów.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Mi z chełmna wytrzymała rok z groszami teraz mam jakaś tańszą i z kalamitką trzyma 4 lata ;)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    56

I jak tą uszkodzona tuleje wyciągnać z głowicy???? Potrzebna będzie spawarka?????? I na to miejsce wbić nową tuleję????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem przyłańczam sie do pytania, co prawda duzo nie cieknie ale z czasem moze wiecej. Czy to w czyms szkodzi, poza tym ze ucieka płyn chlodniczy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    291

Można jeździć tylko uważaj żeby nie uciekało tyle że się zagotuje :P


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adaml61    0

tulejkę przed wbiciem pobiel cynom , będziesz miał gwarancje że będzie szczelnie , jak wbijesz nie pobieloną może się pocić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dipol    2

nikt nie doradzi jak wymienić tą tuleję nie odkręcając głowicy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
toffik    1

Trzeba sciagac.Ja po zdjeciu glowicy dopasowalem srube bodajze 10 odpowiednio dluga, lbem od strony tulejki gdzie te strone odpowiednio obspawalem mlotek i cheja z drugiej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    13

nie trzeba ściągać nic, odkręcasz wtrysk i masz całą tulejkę i trzeba zatkać ją czymś żeby przy spawaniu nie wpadło nic przez otwór do tłoka, jakiś żużel czy inne świństewko które może zrysować później tuleję cylindra. można wykombinować ściągacz do tego, śrubę wspawaj 16 albo 14 łebkim w dół i najlepiej z drobniutkim gwintem to wtedy i u spawać jakiś ściągacz z solidnych kawałków stali i później kręcisz nakrętką do tej śruby co przyspawałeś i tulejka wyjdzie bez ściągania. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    69

a ja to robię tak szpilka z nakrętką wspawuję w tuleję na to kawałek tulejki z 5 cm może być i więcej na to dużą podkładkę i nakrętka i skręcam i wyskakuję tuleja już x razy robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbych1232    0

Czy mógł mi ktoś opisać krok po kroku jaw wyciągną tą tulejkę, czy trzeba spawać lub coś w tym stylu. prosze o szybką odpowiedz!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Albercik003
      Witam wszystkich na forum. Wały korbowe C-360 firmy Pom Tyczyn to nic innego jak indeyjskie a dokładnie http://www.baluindustries.com.
      Po pewnej analizie wszystko się zgadza, a potwierdza to fakt że na sklepie stoi masa skrzynek z tychże wałow. Widziałem również jak kierownik sklepu zdrapywał naklejkę z nr katalogowym ze skrzynki Balu, którą później dostałem na zakupione części.
      Ja osobiście nie kupię już od nich nic. Sam założyłem wał z Ostródy, ale pewnie lepszy będzie każdy inny markowy niż made in india.
       
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez kombinator18
      zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze
       
       
       
      ursus 4011 bym zapomnial
       
      Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.