Skocz do zawartości
tracker

C-360 wycieka mi płyn chłodzący spod wtryskiwacza

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360

tracker    56

Wycieka mi płyn chłodzacy z głowicy spod wtryskiwacza. Jak to naprawić???? Trzeba wykrecić wtryskiwacz i co potem????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Pewno pękła tuleja wtryskiwacza wbita w głowicę. Możliwe że trzeba ją będzie wyrwać i wstawić nową. Zobacz sobie w książce napraw jak to wygląda, jest tam przekrój głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JurekS    4

... i w następnej kolejności głowicę...;/. W wersji optymistycznej masz dmuchnietą uszczelkę pod głowicą, w mniej optymistycznej pękła głowica...(jeśli leci spod wtryskiwacza to raczej to drugie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl





mateusz1995    2

Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kokoman0    59

według mnie jeśli nie uszczelka pod głowicą to pewnie głowiczka koszt jednej to coś ok. 150 zł może troche więcej. nic innego mi do głowy nie przychodzi co by mogło powodować podobny wyciek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

seweryn20    582

Wyciąg wtryskiwacz i sprawdz tuleję wbitą w głowicę. Jeśli to ona się rozciekła to można ją wymienić i nie narobisz sobie kosztów wymianą całej głowicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach





Nikita_Bennet    100
Co myślicie o czesciach zamiennych do Ursusów? Ja co Kilka lat musze wymieniac pompe od wody w C360 A pierwsza była 20 lat najgorsze jest to że nie mozna kupić dobrej nawet 2 razy drożej ;)
Jest temu poświećony temat. Zapewne chodzi Ci o oryginalne części zamienne z logiem ursus-chełmno. Poszukaj a trochę sie dowiesz.

 

Osobiście - wstawiłem do zetora 10145 nową pompę wody i wytrzymała 13 miesięcy, naprawiłem starą i chodzi ponad rok czy może już z dwa lata. W C330M zalewając go płynem musiałem zmienić pompę wody bo była z 1987 po wymianinie łożysk i uszczelniacza kilka lat temu. Oferowano mi oryginał Ursus-Chełmno w wersji bez kalamitki. Kupiłem podróbę która miała kalamitkę i wyglądała solidniej. Działa od ponad roku bez problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


tracker    56

I jak tą uszkodzona tuleje wyciągnać z głowicy???? Potrzebna będzie spawarka?????? I na to miejsce wbić nową tuleję????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem przyłańczam sie do pytania, co prawda duzo nie cieknie ale z czasem moze wiecej. Czy to w czyms szkodzi, poza tym ze ucieka płyn chlodniczy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


milanreal1    290

Można jeździć tylko uważaj żeby nie uciekało tyle że się zagotuje :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

adaml61    0

tulejkę przed wbiciem pobiel cynom , będziesz miał gwarancje że będzie szczelnie , jak wbijesz nie pobieloną może się pocić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dipol    2

nikt nie doradzi jak wymienić tą tuleję nie odkręcając głowicy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

toffik    1

Trzeba sciagac.Ja po zdjeciu glowicy dopasowalem srube bodajze 10 odpowiednio dluga, lbem od strony tulejki gdzie te strone odpowiednio obspawalem mlotek i cheja z drugiej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sylwek23111    13

nie trzeba ściągać nic, odkręcasz wtrysk i masz całą tulejkę i trzeba zatkać ją czymś żeby przy spawaniu nie wpadło nic przez otwór do tłoka, jakiś żużel czy inne świństewko które może zrysować później tuleję cylindra. można wykombinować ściągacz do tego, śrubę wspawaj 16 albo 14 łebkim w dół i najlepiej z drobniutkim gwintem to wtedy i u spawać jakiś ściągacz z solidnych kawałków stali i później kręcisz nakrętką do tej śruby co przyspawałeś i tulejka wyjdzie bez ściągania. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rolniku360    69

a ja to robię tak szpilka z nakrętką wspawuję w tuleję na to kawałek tulejki z 5 cm może być i więcej na to dużą podkładkę i nakrętka i skręcam i wyskakuję tuleja już x razy robione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zbych1232    0

Czy mógł mi ktoś opisać krok po kroku jaw wyciągną tą tulejkę, czy trzeba spawać lub coś w tym stylu. prosze o szybką odpowiedz!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×