Zaloguj się, aby obserwować  
Ursus11

Belarus 952

Polecane posty

Ursus11    57

Mam zamiar kupić Belarusa 952 chciałbym się dowiedzieć czy cieknie i gdzie ile pali czy jest głośno w kabinie i który model wziąć.,

Z góry dzięki.,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil9607    9

Mój wujek sobie takiego kupił tydzień temu (nowego) i według mnie w kabinie jest strasznie głośno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Jeździłem troszkę takim :)

Jeśli chodzi o komfort to jest trochę bardzo głośno, ale idzie wytrzymać. Poza tym w nowym ciężko wchodzą biegi tzn. czasem trzeba popuścić sprzęgło, aż szarpnie ciągnikiem i bieg wskakuje, ergonomia pozostawia trochę do życzenia, ale daje radę. Co do spalania to ci nie powiem bo nie znam. Jedno co mnie uderzyło to moc, ciągnik naprawdę jest bardzo twardy, pracowałem nim z trzymetrowym agregatem talerzowym i na prawdę świetnie sobie radził, jedyny minus to to że przy ruszaniu trzeba było dać wyższe obroty bo inaczej trochę mułowato się rozpędzał, ale jak już się rozpędził to inna bajka :(.


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy można skręcić kołami belarusem z orbitrolem ze zgaszonym silnikiem np. przy holowaniu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    57

A czym sie różnią 952 od 952.3.. Wiem że 952.3 ma silnik EURO 2 a czy coś jeszcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

wiele odpowiedzi na Twoje pytania już padło na tym forum.

Przejrzyj wątki na 12 miesięcy wstecz w dziale mtz/pronar.

Mi już się nie chce tego jeszcze raz pisać i pewnie innym użytkownikom też.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

damian23199 czy jak w twoim belarusie jest rewers to czy jest reduktor(półbiegi)i ile jest przełożeń ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5298

Witam

 

sorry że to tu pisze ale niewiem gdzie by pasował ten temat ;)

 

Chce zakupic na Modernizacje Gospodarstw Rolnych (PROW) ciągnik MTZ Belarus 952.2 z silnikiem Stage EURO I , posiada on homologacje polska i gwarancje itd...

 

Dealer powiedział mi że te ciągniki przechodzą we wnioskach na Młodego Rolnika czy Różnicowanie.... a jak się ma to do MGR... Pani z ODRu powiedziała mi że ciągnik musi mieć silnik "EURO II" czyli model 952.3

 

Może ktoś mi odpowiedzieć czy ciągnik z silnikiem "EURO I" zawarty we wniosku przejdzie???

 

pozdrawiam

Edytowano przez marulekk

sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

ja swojego 952.3 też brałem na MGR i nikt nie wnikał czy on ma euro 1 czy 2,ale to zależy od pracownika w arimr :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

bez problemu weżmiesz na MGR 952 z silnikiem euro 1 wiem bo mój znajomy brał. A co do ciągnika to posiadam od prawie 4 miesięcy model 952,2 z turem T-229 (brany na PROW działanie młody rolnik) i jak na razie nie narzekam (ma 65 mtg), codziennie go odpalam bo wozi bele ze słomą sianem i sianokiszonką, wysłodki i kukurydzę i żadenmróz mu nie był straszny, oszczędny silnik, dobry uciąg, kabina może nie jest jakaś lux wypasiona ale da się wytrzymać, ogrzewanie ma bardzo dobre. Jak chcesz więcej info to pisz

Edytowano przez aro321

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5298

no to ja już nie wiem :blink: , rozmawiałem dzisiaj z gościem i on mi powiedział że na MGR przejdzie w 100% MTZ 952.3 z silnikiem EURO II a model 952 EURO I nie przejdzie

Edytowano przez marulekk

sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Już kiedyś pisałem. Ja wziąłem wersję EURO2 bo miałem podobne obawy co będzie jak nie przejdzie. Składając wniosek o płatność wypytałem kobitki która kserowała dokumenty i ich nie obchodzi norma EURO.

Ciągnik ma być zarejestrowany! I to jest ważne. Ma być dopuszczony do ruchu a możliwość rejestracji wynika z homologacji i okresów przejsciowych.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marulekk    5298

to prawda co napisałeś @Nikita_Bennet, rozmawiałem dzisiaj z jednym z dealerów i potwierdził twoje słowa... że ciągnik ma byc zarejestrowany i dopuszczony do ruchu a agencji nie obchodzi jaki jest tam silnik (EURO I czy II)

@aro321 na pewno taki MTZ bedzie lepszy (na ok 23 hektary) niz wysłużona ale kochana C-360 :lol:

 

Pozdrawiam B)


sprzedam pług 3-skibowy ruski stan dobry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

@marulekk nie ziewaj tylko składaj wniosek i bierz 952,2 a napewno nie będziesz żałował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

A jak jest ze spalaniem 952 i czy nadawał by się do 2.50m kosiarki rotacyjnej jak ze zwrotnością?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro321    103

spalanie jest bdb w pługu 4*40 spalanie mi wychodziło 11-12 l/ha a ha orałem 55 min.w turze pali ok 6,5 l/h, zwrotność ma lepszą niż myślałem a w kosiarce 2,50 m powinien chodzić bez problemu. Plusem jest to że 540 obr/min łapie przy niespełna 1600 obr/min co powinno wpłynąć na niższe spalanie niż w przypadku modeli 820/920 gdzie 540 obr łapie dopiero przy 2050 obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JACEKK1    0

Do @aro321 czy wiesz jaki ma promień skrętu 952?I czy montują przedniego tuza z przekaźnikiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

w opcji chyba można wziąć przedni tuz i wom, tuz to na 100% a do womu pewny nie jestem pytaj się dilera,


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dfgdfgdf    0

Witam mam parę pytań związanych z belarus'em i z PROW

 

1 jaki to jest dokładnie model..? odnośnik (mam zamiar nabyć go)

2 Czy maska plastikowa zdaje egzamin.? Jest wytrzymała.?

3 Czy przejdzie ten ciągnik co podałem wyżej w linku na PROW.?

4 Ile trzeba złożyć ofert ciągników na PROW.?

5 Uciągnie agregat uprawowy hydraulicznie rozkładane 3,60m.?

Edytowano przez dfgdfgdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315
...2 Czy maska plastikowa zdaje egzamin.? Jest wytrzymała.? ...

Mi pękła, niedawno reklamowałem, zobaczymy co z tego wyjdzie.

Żeby był w metalu to bym wział w metalu ale chciałem silnik EURO2 a ten jest tylko w plastiku niestety.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj