PanJoker

Wasze opinie na temat modelu 160-94

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
PanJoker    4

Tak jak w temacie. Chciałbym się czegoś dowiedzieć o tych ciągnikach ponieważ szukam mocnej Renóweczki. Już jedną posiadam i jestem z niej bardzo zadowolony. A konkretnie chodzi mi o tą skrzynie multishift. Nic na ten temat nie wiem. czy jest to dobre czy się nie psuje itd. Więc właśnie nie wiem na czym to w sumie polega ta skrzynia. Jeżeli jednak stwierdzicie że jest to dość kiepskie wtedy pewnie zdecyduje się na model 155 na zwykłej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądaliśmy taką Renię. Sprzedawca mówił, że ma 3 zakresy i 9 biegów zmiennych pod obciążeniem. Ma coś ala podłokietnik. My z niej zrezygnowaliśmy bo była za duża, ale w super stanie , wersja TZ. Ta na pewno będzie miała większy komfort, niż zwykła 16/16.


KPK - Ochrona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A to który rok był i ile cenił?? I jak myślisz taka renia z taką skrzynią jest warta zainteresowania? Nie będzie się to psuło??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A widziałem ja na allegro też. Szkoda że nie zrobiłeś tej jazdy próbnej. Było by cokolwiek wiadomo na ten temat. Bo ja osobiście nigdy się z tą skrzynią w Renault nie spotkałem nigdy :| Niby co najprostrze to najlepsze czyli manualna. No ale może akurat ta multishift nie jest taka zła. Zresztą wszystko kiedyś się popsuje :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Z tego co wiem to skrzynia w tym ciągniku jest taka jak w Same Titanie. Czy psuje się to nie wiem bo nie użytkowałem tego sprzętu, ale za pewne chodzi jak każdy inny bo wszystko musi się kiedyś zepsuć :unsure: Jeśli chcesz większą renówkę to może rozejrzyj się za jakimś Aresem albo 175-74.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Pasowała by mi taka ok 145 koni już. Chodzi mi głównie żeby był to ciągnik do agregatu ścierniskowego 2,6, pługów czwórek obrotowych i do aregatu uprawowo siewnego 3 metrowego aktywnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

145KM będzie za duża do takich maszyn, sam mam Renówkę 100KM i radzi sobie bez problemów ze ścierniskowym 2.6m pługiem 4x40 obrotowym i uprawowo siewnym biernym 3m. Ale wszystko też zależy od ziemi jaką obrabiasz :)


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Ja już posiadam 110 konną ale niestety mam ciężkie ziemie i na kawałkach gdzie mam borowine muszę redukować bo nie idzie wyjechać. Bo mam tak że jak jest góra to i na niej borowina. Co do pługa to nie wiem jak obecna będzie sobie z nim radziła ponieważ jeszcze nim nie robiłem. Jednakże ciągnik mam maxymalnie poszerzony więc i pług musi być rozstawiony pewnie na max a mam mozliwość ustawienia 4x50. Jeżeli chodzi o agregat uprawowy posiadam aktywny bo akurat wymaga tego borowina, i w nim prawie że sobie radzi bez problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Znajomy miał 180-94 i sprzedał gdzieś w Kujawy. Maszyna fajna, Multishift wygodny w użytku. Ale czasami były problemy z uruchomieniem silnika. W tej wersji jest tzw radar pomiarowy (dokonuje pomiaru poślizgu kół, prędkość itd) i bywało tak że sie niejako zawieszał, wtedy trzeba było ustawić dźwignie sterujące skrynią w pozycje neutralną i cofnąć kluczyk w stacyjce, czasem trzeba było pare razy pokręcić żeby 'załapał'. Ale tak oprócz tego żadnych innych problemów.

Na żniwach biegał z przyczepą skorupową Brimont (ład.14t), zaorał pare hektarów we współpracy z Rabewerkiem ażur 6+1. Prosty w obsłudze, tamten miał amortyzowaną kabine więc też wygodniej sie jeździło tymbardziej że jedna trasa u nas jak ser szwajcarski... Co do spalania - nie mierzyliśmy, jak biegał w transporcie to tankowanie raz na 2 dni. Ogólnie godny polecenia.


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Ooo i już jest jakiś konkret w tym temacie, może model troche przyduży ale skrzynia taka sama jak mnie interesuje. Takie problemy myśle że udało by mi się załatwić. Aczkolwiek pewności nie mam. Właśnie zastanawiałem się co to jest ten radar i tak coś kojarzyłem z poślizgiem kół ale pewien nie byłem. No spalanie odpowiednie to takiej mocy więc wcale się nie dziwie. W transpordzie renóweczki nigdy nie błyszczały małym spalaniem a przynajmniej moja nie błyszczy. No ale za to w polu piękności, jestem zadowolony ze spalania :huh: No nic będe się zastanawiał nad tym multishiftem, może akurat coś takiego kupie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj