Skocz do zawartości
PanJoker

Wasze opinie na temat modelu 160-94

Polecane posty

PanJoker    2

Tak jak w temacie. Chciałbym się czegoś dowiedzieć o tych ciągnikach ponieważ szukam mocnej Renóweczki. Już jedną posiadam i jestem z niej bardzo zadowolony. A konkretnie chodzi mi o tą skrzynie multishift. Nic na ten temat nie wiem. czy jest to dobre czy się nie psuje itd. Więc właśnie nie wiem na czym to w sumie polega ta skrzynia. Jeżeli jednak stwierdzicie że jest to dość kiepskie wtedy pewnie zdecyduje się na model 155 na zwykłej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądaliśmy taką Renię. Sprzedawca mówił, że ma 3 zakresy i 9 biegów zmiennych pod obciążeniem. Ma coś ala podłokietnik. My z niej zrezygnowaliśmy bo była za duża, ale w super stanie , wersja TZ. Ta na pewno będzie miała większy komfort, niż zwykła 16/16.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

A to który rok był i ile cenił?? I jak myślisz taka renia z taką skrzynią jest warta zainteresowania? Nie będzie się to psuło??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PanJoker    2

A widziałem ja na allegro też. Szkoda że nie zrobiłeś tej jazdy próbnej. Było by cokolwiek wiadomo na ten temat. Bo ja osobiście nigdy się z tą skrzynią w Renault nie spotkałem nigdy :| Niby co najprostrze to najlepsze czyli manualna. No ale może akurat ta multishift nie jest taka zła. Zresztą wszystko kiedyś się popsuje :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

Z tego co wiem to skrzynia w tym ciągniku jest taka jak w Same Titanie. Czy psuje się to nie wiem bo nie użytkowałem tego sprzętu, ale za pewne chodzi jak każdy inny bo wszystko musi się kiedyś zepsuć :unsure: Jeśli chcesz większą renówkę to może rozejrzyj się za jakimś Aresem albo 175-74.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Pasowała by mi taka ok 145 koni już. Chodzi mi głównie żeby był to ciągnik do agregatu ścierniskowego 2,6, pługów czwórek obrotowych i do aregatu uprawowo siewnego 3 metrowego aktywnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    4

145KM będzie za duża do takich maszyn, sam mam Renówkę 100KM i radzi sobie bez problemów ze ścierniskowym 2.6m pługiem 4x40 obrotowym i uprawowo siewnym biernym 3m. Ale wszystko też zależy od ziemi jaką obrabiasz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Ja już posiadam 110 konną ale niestety mam ciężkie ziemie i na kawałkach gdzie mam borowine muszę redukować bo nie idzie wyjechać. Bo mam tak że jak jest góra to i na niej borowina. Co do pługa to nie wiem jak obecna będzie sobie z nim radziła ponieważ jeszcze nim nie robiłem. Jednakże ciągnik mam maxymalnie poszerzony więc i pług musi być rozstawiony pewnie na max a mam mozliwość ustawienia 4x50. Jeżeli chodzi o agregat uprawowy posiadam aktywny bo akurat wymaga tego borowina, i w nim prawie że sobie radzi bez problemu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Znajomy miał 180-94 i sprzedał gdzieś w Kujawy. Maszyna fajna, Multishift wygodny w użytku. Ale czasami były problemy z uruchomieniem silnika. W tej wersji jest tzw radar pomiarowy (dokonuje pomiaru poślizgu kół, prędkość itd) i bywało tak że sie niejako zawieszał, wtedy trzeba było ustawić dźwignie sterujące skrynią w pozycje neutralną i cofnąć kluczyk w stacyjce, czasem trzeba było pare razy pokręcić żeby 'załapał'. Ale tak oprócz tego żadnych innych problemów.

Na żniwach biegał z przyczepą skorupową Brimont (ład.14t), zaorał pare hektarów we współpracy z Rabewerkiem ażur 6+1. Prosty w obsłudze, tamten miał amortyzowaną kabine więc też wygodniej sie jeździło tymbardziej że jedna trasa u nas jak ser szwajcarski... Co do spalania - nie mierzyliśmy, jak biegał w transporcie to tankowanie raz na 2 dni. Ogólnie godny polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    2

Ooo i już jest jakiś konkret w tym temacie, może model troche przyduży ale skrzynia taka sama jak mnie interesuje. Takie problemy myśle że udało by mi się załatwić. Aczkolwiek pewności nie mam. Właśnie zastanawiałem się co to jest ten radar i tak coś kojarzyłem z poślizgiem kół ale pewien nie byłem. No spalanie odpowiednie to takiej mocy więc wcale się nie dziwie. W transpordzie renóweczki nigdy nie błyszczały małym spalaniem a przynajmniej moja nie błyszczy. No ale za to w polu piękności, jestem zadowolony ze spalania :huh: No nic będe się zastanawiał nad tym multishiftem, może akurat coś takiego kupie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×