Skocz do zawartości

Polecane posty

mlody3320    6

troche poczytalem wczesniejsze wypowiedzi...kurcze zeby dla mnie dawali 1,08 za litr mleka to bym sie cieszyl ;) ja mam 74gr za litr- fakt ze nie jestem nastawiony na mleko tylko na tuczniki ale moja cena mleka chyba bije rekordy :) Oddajemy miesiecznie 900-1000 litrow mleka od 4 krow, zawartosci bialka i tluszczu nie pamietam a oddajemy oczywiscie do Spomleku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3
o szczęście niepojętne spomlek podniósł cene za mleko 2zł za kilogram białka i 1 zł za tłuszcz i do tego od ilości kilka groszy za litraż może będzie ponad 1,3zł !!! ;)

jajca sobie robisz.mleko tanieje i ma być jeszcze gorzej ,a ty piszesz,że SPOMLEK podniósł cenę!?jutro przyjedzie po odbiór, to będę wiedział.(z powodu urlopu :) ?)NIEDOWIERZAM.Za maj 1,17..zł,dostawa ponad12tys.l

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62
troche poczytalem wczesniejsze wypowiedzi...kurcze zeby dla mnie dawali 1,08 za litr mleka to bym sie cieszyl ;) ja mam 74gr za litr- fakt ze nie jestem nastawiony na mleko tylko na tuczniki ale moja cena mleka chyba bije rekordy :) Oddajemy miesiecznie 900-1000 litrow mleka od 4 krow, zawartosci bialka i tluszczu nie pamietam a oddajemy oczywiscie do Spomleku.

Trzeba było kolego wszystkie udziały wykupić (przecież nie przepoadną) to 20gr miałbyś jak w banku dopłaty, i za litraż

 

 

ps. nosisz melko do zlewni? - za odbiór z domu spomlek płacił 20gr a teraz od tych co do zlewni nosili (za mało litrów lub za ciasne podwórka żeby samochód zawrócił) od roku też mają te 20 gr za odbiór z domu - czy Tobie nie dopłacają tego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thecook    0
To jak to z tym spomlekiem raz 1.14 a teraz 1.30 ?

przenosic się?

Mi wyszło ok. 1.20 za maj - osm krasnystaw

No chyba żarty sobie robisz, z Krasnegostawu do Spomleku? W życiu. Ja mam Krasnystaw i jestem zadowolony że się wyrwałem ze Spomleku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody3320    6

@Ferdek07 ja nie wykupowalem udzialow bo nie nastawiam sie na chodowle krow. Jestem obecnie nastawiony na chodowle trzody chlewnej, a te cztery krowy trzymamy po to zeby od czasu do czasu jakis cielak wpadl i trzymac go pozniej na duzego, bo miejsca i tak jest. Myslalem o tym zeby nastawiac sie na krowy, ale za duzo roboty jest przy nich, a w przyszlosci planuje znalezc jakas prace i dorywczo trzymac gospodarke(jako hobby)- tylko moze nieco ja zmniejsze, ale to zobacze jak bedzie z robota.

Mleko oddajemy do zlewni, jeszcze narazie jakos funkcjonyje to sie oddaje, bo w row przeciez nie bede wylewac, tylko ta cena moglaby byc wieksza- przynajmniej ta zlotowka z litr to juz by bylo ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesaw    1

@LowRider

nie dodałeś tylko, że sprzedajesz ponad 40 tys. miesiecznie.

@thecook

zawsze musimy poważnie ;) ,

chociaz rok temu 3 rolnikow spod samego K - wu sie tam przeniosło, mnie jakos nie przekonali do tego...

a odwrotnie - tak jak Ty, to tez sie zdarzylo przeniesc kilku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3
Trzeba było kolego wszystkie udziały wykupić (przecież nie przepoadną) to 20gr miałbyś jak w banku dopłaty, i za litraż

 

 

ps. nosisz melko do zlewni? - za odbiór z domu spomlek płacił 20gr a teraz od tych co do zlewni nosili (za mało litrów lub za ciasne podwórka żeby samochód zawrócił) od roku też mają te 20 gr za odbiór z domu - czy Tobie nie dopłacają tego?

widzę, że nie jesteś zbyt mocno zorjentowany co i jak w SPOMLEKU.cena spadła a nie jak pisałeś poszła w górę(&5 czytaj na zawiadomieniu) i dopłaty za odbiór nie ma już z rok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62
widzę, że nie jesteś zbyt mocno zorjentowany co i jak w SPOMLEKU.cena spadła a nie jak pisałeś poszła w górę(&5 czytaj na zawiadomieniu) i dopłaty za odbiór nie ma już z rok.

a wiesz może ile spadła, bo starych uchwał nie mam i nie pamiętam co tam było napisane, masz jakieś info ile teraz spadło? :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesiu    41
To już kwestia mleczarni....ja odstawiam do mlekpolu
Bo to jest mlekpol w tej chwili największa mleczarnia w polsce lider mleczarstwa. Za tamten rok średnio wyszło mi 1.35 za litr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

pożyjemy-zobaczymy. mi za maj wyszło 1,05zł przy 2900l. jak by było powyżej 6000 - cena o 20 gr wyższa. 15 lipca przyjdzie za czerwiec ale cena będzie taka sama chyba. na każdy nowy miesiąc dostaję cennik . Ile za kazda jednostkę tłuszczu, białka + iloścmleka. + atest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz132    9

u nas MLEKPOL grajewo oddział w bydgoszczy cena za czerwiec to kolo 1.30 z vatem

za lipiec obnizka do kolo 1.06 z vat :angry: :angry: :angry:

mam nadzieje że na zimę będzie znacznie większa cena ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

grzegorz to i tak masz lepiej jak u mnie 94gr/kg bez wat, za 7tyś l, podaj ile masz litrów bo tak to neiwiele nam mówi jaką masz cene

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Ja tez Grzegorz odstawiam do bydgoszczy i co prawda OBNIżYLI MI CENE znów ale wyjdzie mi te 1.29 PLN. Odstawiam 25000litrów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

obiecują u nas że od października a może nawet już od września trochę się poprawi ale jakoś w to nie wierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

ostatnio wyszło mi po 75 gr bo przeszło w extra. W super extra było by więcej ale było o 5 bakterii som za dużo ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

×