Zaloguj się, aby obserwować  
szczepek2

Docieranie OM352 po szlifie wału

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
szczepek2    11

W ostatnim dniu żniw mój DO 80 "zagadał" do mnie dźwięcznym klekotem, po którym domyśliłem się, że obrócił sobie panewkę w silniku. Po rozebraniu silnika to się potwierdziło - na ostatniej korbie z panewki zostały tylko strzępy. Za kilka dni odbieram wał po szlifie i wszystkie panewki do niego. Po złożeniu silnika i założeniu do kombajnu trzeba będzie go dotrzeć i tu mam pytania:

1. Jak i ile godzin docierać?

2. Czy olej, który teraz wleję zostawić na pierwsze żniwa, czy raczej po docieraniu wymienić na nowy?

3. Po założeniu głowicy trzeba będzie ustawić luz zaworowy - jaki?


Brak roboty, nadmiar kasy = popieprzone w głowie. Rolnictwo ratuje mnie przed jednym i drugim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

Mogę odpowiedzieć tylko na 2 pytanie:

a więc olej trzeba wymienić po dotarciu, ponieważ przy docieraniu powstają opiłki itp.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrzypek    3

szzepek jeżeli tylko szlifowałeś wał,to tutaj nie ma w parze czop-panewka żadnego docierania.Gdybyś wymieniał pare-tuleja-tłok,to wtedy tak.Jednak potych 25-30mtg wymień olej ze względu,że w trakcie montażu silnika zawsze mogły się dostać jakieś zanieczyszczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj