Skocz do zawartości
yacenty

Umowy na zakup nowego sprzętu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    567

Hej chłopaki i dziewczyny,

Przyszła kryska na matyska jak to mówią.

Za kilka dni czeka mnie podpisanie umowy z dilerem na zakup nowej maszyny do gospodarstwa.

Z racji tego ze nigdy nie kupowaliśmy tak drogiej maszyny i to w dodatku z dużym wyprzedzeniem czasowym jestem zielony jak tego typu umowy powinny wyglądać aby obie strony transakcji były zabezpieczone.

Możecie mi zwrócić uwagę na punkty które muszą się pojawić w umowie a które powinny?

Wg mnie na pewno powinna się pojawić dokładna konfiguracja maszyny, wszystkie opcje które mają być

dokładna cena

dokładny termin dostarczenia maszyny

dokładny termin wpłaty 100% ceny maszyny

pewnie jakieś kary umowne za nie dotrzymanie terminu dostarczenia maszyny

kary umowne za nie dotrzymanie terminu płatności z mojej strony.

Jakieś możliwości odstąpienia od umowy w razie tzw W, przy czym tu pewnie też jakieś kary umowne - np firma nie zwróci wcale, albo zwróci tylko część zaliczki.

Co jeszcze?

Na co zwracać szczególną uwagę? Na czym się przejechaliście podpisując tego typu umowy?

Jeżeli kupujesz od dilera to oni maja już gotowe umowy i jest w nich zawarte to co wymieniłeś . Ja na swojej miałem cenę wyposażenie ciągnika datę do kiedy mi maja dostarczyć i ze mam 14 dni na zapłacenie od chwili dostarczenia mi ciągnika ja przejechałem się na tym ze dostałem ciągnik 2 tygodnie później ale za to ze oni się nie wywiązali z umowy to chyba 300 zł kary zapłacili na moją rzecz...

rafalkom555    13

Napisałeś dokładna cena: pasowało by aby było ustalone w złotówkach, a jeśli w euro to np. po jakim kursie euro na zł przeliczane.

Wiadomość z agroFakt.pl

rafalkom555    13

skuter :)

tak mi się wydaje że kombajn, pisałeś w temacie kurs kombajnisty że juz zrobiłeś kurs i teraz tylko kombajn kupic, a też tutaj piszesz że nie kupywaliśmy tak drogiej maszyny, to kombajn :)

Nikita_Bennet    100