Adrianos

JD 6630P vs FENDT 414

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
qazi    59

bo firma "Jędruś" nie sprzedaje nowych Fendtów to są ściągane z zagranicy chyba więc na te ceny raczej bym nie patrzył, a po za tym bałbym się u niego kupić taki ciągnik ze względu na serwis

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

w serii 400 sterowanie ładowaczem można podpiąć pod dźwignię krzyżową w podłokietniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    7

to poziomowanie hydrauliczne w mx wcale nie jest takie dobre, quicke bedzie najmocniejszy z duza sila wyrywania czyli typowy do najciezszych prac, jak dla mnie najlepszy stoll jesli nie bedziemy jakos bardzo go forsowac bo chyba najdelikatniejszy jest z tej trojki. jakby moglo wygladac sterowanie ladowaczem w serii 400, daloby rade calkowicie podlaczyc go pod ten joystick wielofunkcyjny?

Może powiesz dlaczego poziomowanie hydrauliczne w MX-ie nie jest dobre?

Ja zapłaciłem 35 tys, bo mam jojstik sterowany hydraulicznie a nie na linki.


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adrianos jak będziesz wybierał tura to do fenda wsadź sobie oryginał nowego cargo,tak jak mówili chłopaki "Żeby go nie kaleczyć" :P W standardzie będziesz miał obok podłokietnika sternik do tura...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

chyba nie będzie zakładany bo za duża inwestycja, jeszcze zobaczymy za ile uda się fendta wyrwać;P

 

narazie jest zetor z ładowaczem;D


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

poziomowanie lyzki ma spore odchyly i jest slabsze od tradycyjnego najlepiej pod tym wzgledem dziala z system w stollu, piszac to powoluje sie na test w agromechanice, tego mx'a zakladali ci wronscy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    7

KMK agro z brodowa na podwórku mi założyli. To poziomowanie w MX-ie jest stosowane od dawna więc jest sprawdzone.


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

ceną żaden z tej trójki mocno nie odbiega a w testach najlepiej wypada stoll

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

no i chyba będzie 414;D aczkolwiek nie od monopolisty gdyż iż ponieważ za dużo sobie życzą. ;D


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    238

a od kogo?


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

na podlasiu dziala dwie firmy sprowadzajace fendty poza korbankiem

jedna to firma Jedruś z Rajgrodu a drugiej nie znam ale chyba z zambrowa


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

@statek nie jest to żadna z tych firm co wymieniłeś, jak transakcja dojdzie do skutku to wszystko powiem, cena to ok10tyś E netto mniej jak u korbanka.


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadzik22    8

w przypadku użytków zielonych jestem za 414.,kolega ma 413,troche jażdziłem nią przy rużnych pracach i bajka. dość zwrotna i ten komfort. mimo 6 ton nie grzężnie ,w tym mokrym roku więcej naniszczył darni c-330 niż w tych samych warunkach 413.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

bo 413 ma szersze kapcie niz c360:)

 

tak, rol-masz goldap nalezy do korbankow

 

sam rol-masz to firma podwykonawca serwisowy korbanka, serwisuje mojjego MF i 412, a dilerzy pracuja bezposrednio dla korbanka

 

adrianos jesli roznica jest az tak duza to sprawdz to 2 razy a potem kupuj, no i moze warto wziasc akredytywe w takim wypadku


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    97

Mam dość blisko do Gołdapi i przedstawiciel wspominał mi o Tobie @statek że masz 412 i jesteś zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Ta druga firma to Ramotowski z Kolna :) Ciekawe jest że pół roczną gwarancję dają na nowy sprzęt. Ciekawe jak będzie poważ na awaria na gwarancji ;) Niby ciagniki nowe z Niemiec :D Do Jędrusia wczoraj dzwoniłem :) Cena wyzsza niż u monopolisty bo za amortyzowaną kabinę policzył 20 tys a system TMS to programowanie na uwrociach i wszystkie ciagniki nawet DF Agrofarm to ma :) Ta 712 za 430 tys to cena nie do urwania juz i nie mają żadnego na placu. Jak wpłaci się zaliczkę to przywiozą. Jeśli chcesz opony Treleborg to nie dostaniesz bo Fendt sprzedaje tylko na Continental albo Michelin ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

przy zakupie takiego ciągnika to od Jędrusia trzymałbym się z daleka, bo jakoś ich nie widzę przy serwisie takiego ciągnika jak oni czasem nie potrafią sobie poradzić z ursusami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

ja tez bym sie bał. Do tego ta gwarancja pół roku. Ciągnik niby nowy tyle że z innego kraju od dilera powinien mieć rok gwrancji i do tego rękojmię. Ciekawe czy pneumatykę maja? Późniejsze dołożenie też kosztuje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

słuchaj Robert nie czaruj, gwarancja jest rok, my od Krzysztofa mamy wszystkie maszyny, i pottingera przyczepe, kosiarki i zetora i ursusa a także JD. powiedz jak to jest że PAN mirek nie chciał od Was siedemsetki tylko od krzyśka kupił?? cene jaką chciałeś od nas to86E netto jak powiedziałem że mamy taniej to zeszłeś na 80, a tutaj mam za 70E netto, myśle że różnica spora, a też napewno do interesu nie dołoży, tylko że to będzie standard +przedni Wom (no oczywiście z TMS). da lepszą oferte to porozmawiamy, a teksty typu firma krzak to sobie wiesz gdzie można wsadzić?? mają obroty myślę kilka set razy większe od waszej filli;D

 

PS. bym zapomniał.... co mi z gwarancji przecież fendt się nie psuje;D


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

nie mozna tak mowic ze sie nie psuje:) zawsze gwarancja to gwarancja, serwisant mowil ze mieli 312 w ktorej wyminieli vario po 5h, doslownie zjechala z lawety, jakas wada fabryczna

 

darek1972 jestem mega zadowolony, jakos glowny ciagnik naprawde rewelka


Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

@ statek wiem, i dają gwarancji rok na niego. jeszcze traktor nie jest zamówiony, trzeba wszystko przemyśleć.

@ dario z moich informacji to chyba dokupił jeszcze;D


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Poznaniak
      Szukam pomocniczego traktora do forterry 135KM głównie do pracy z turem 80-100KM
      Ma być bardzo zwrotny, masywny aby na uniesionym zaladowanym krokodylu mną nie chwialo.  Ale i wysoki przeswit i moze waskie opony aby jeździł z rozsiewaczem i opryskiwaczem min. w rzepaku.
      Podajcie propozycję nowych modeli do 200tys bez tura. Jak i używanych.
      Rewers elektrochydrauliczny, biegi też mi się marza zmieniane guzikiem.
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj