Adrianos

JD 6630P vs FENDT 414

Polecane posty

limousine    7

No rozumiem tylko odnosiłem się do komentarza @kamila< że mu nie spali więcej jak 20 l/h. Po prostu w praktyce ciężko jest jeździć ciągnikiem na 100% możliwości np orząc załóżmy na 100% obciążenia na uwrociu spada na 30% albo i mniej.


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

No a jak masz pole kilometr długości i robisz w godzinę 8 kilkusekundowych nawrotów to można te 99 % osiągnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

w orce to tak srednio, ale w inny pracach jak najbardziej ;) .


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil41    28

atak typowo we mnie, nie napisałem przecież że ciagnik jest obciążony na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

Nie atak, po prostu jeśli nie obciążałeś w 100 % to nie pisz że nie spali 20 litrów. Ja potrafię ciągnikowi dać po garach i wiem ile takie coś spali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

no, ale przyznasz, ze bardzo trudno jest osiagnac non stop obciazenie 100%, bo to oznacza, ze masz pedal gazu w podlodze, a na liczniku wartosc niewspolmierna do wcisniecia gazu :) .

 

a w przekladni bezstopniowej to w ogole nie wiem jak stwierdzic jadac ciagnikiem, ze obciazenie silnika jest bliskie 100%.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

tms nie osiąga żadanej predkości xD mało jest użytkowników Robert takich jak ty, wiekszość robi około 500godz/rocznie o obciązeniu lepiej nie wspominać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    138

Robert a mialbys dane JD z magazynu profi? ciekawy jestem czy sa porownywalne

 

Tak naprawde w 100% obciazeniu widac paliwozernosc silnika, ale przekladnia w pracy robi swoje, naprawde oszczedza. Zrobie zdjecia na wiosne z komputera pokladowego dla udowodnienia

 

a obciazenie jest 100% gdy predkosc zaczyna spadac pomimo zwiekszenia licby obrotow

Edytowano przez statek

Fendt 412 TUZ WOM TI TMS, MF 5435 z ładowaczem Stoll 15, NH T5060, JCB 527-58, Zetor 7211, wóz sano 10m3 agregat ares l/z siewnik famarol i gaspardo SP4, Joskin Modulo2 8400l, gruber Rolmako 3m, sieczkarnia Claas Jaguar 840 + kemper 3000, pług kverneland AB 100. 130ha i 200 krówek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

Nie mam bo tylko Fendt był testowany, Mam za to test 180 konnych ciągników to różnice były znikome.

 

Przekładnia na pewno robi swoje, w transporcie i Vario I AP schodzi jeśli tylko się da do 1300 obr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    67

Troszkę duży błąd pomiarowy, dobrze powyżej 20 spali :D

 

Zużycie paliwa w typowych pracach Fendt 312 Vario, test z magazynu PROFI

WOM 540 100 % obciążenia, 1900 obr 23 l/h

WOM 540 E 100 % obciążenia, 1500 obr 20,4 l/h

WOM 1000 100 % obciążenia, 1900 obr 23 l/h

80 % obciążenia, 90 % obrotów maks 17,6 l/h

Transport 40 % obciążenia, 90 % obrotów maks 11 l/h

Transport 40 % obciążenia, 60 % obrotów maks 9,8 l/h

Wysoka moc 60 % obciążenia 60 % 11,7 l/h

 

Dane dla 6430 Premium niestety z przekładnią stopniową.

6430 Premium

Waga ciągnika 5540 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    7

 

Zużycie paliwa w typowych pracach Fendt 312 Vario, test z magazynu PROFI

WOM 540 100 % obciążenia, 1900 obr 23 l/h

WOM 540 E 100 % obciążenia, 1500 obr 20,4 l/h

WOM 1000 100 % obciążenia, 1900 obr 23 l/h

80 % obciążenia, 90 % obrotów maks 17,6 l/h

Transport 40 % obciążenia, 90 % obrotów maks 11 l/h

Transport 40 % obciążenia, 60 % obrotów maks 9,8 l/h

Wysoka moc 60 % obciążenia 60 % 11,7 l/h

 

Po przeliczeniu z kg na litry spalanie John Deera 6430 P wygląda tak:

100% obciążenia, 2000 obr 24,8 l/h bez boostu; 26,2 l/h z boostem

90% obciążenia, 19,2 l/h bez boostu; 21,2 l/h z bostem

60% obciążenia, 9,9 l/h bez boostu; 10,7 l/h z boostem

Ze wzoru: v=m/g

gdzie g=085 kg/dm3 oleju napędowego.


Produkcja bydła mięsnego + roślinna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycek    0

Pytanie do założyciela tematu... Jaki ciagnik wybrałeś? Kiedy będą foty nowego sprzętu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrianos    30

case puma cvx 130, będzie na podwórku prawdopodobnie po niedzieli, wrzucę fotki jak będzie troche czasu.


Sprzedam:
- zbiornik na mleko 2500 litrów
- beczkowóz 4000litrów Meprozet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jaro102
      Witam Zastanawiam się nad zakupem MF 5710s i prosił bym o podzielenie się opinią osób które ta serię posiadają.
    • Przez RafaBorowski
      Są może tutaj posiadacze ciągników Zetor Forterra 120hsx i New Holland T6 125s?
      Jakie są ich wady i zalety? Jak z awaryjnością i spalaniem? Który byłby lepszy?
    • Przez PawelKtm525
      Witam chciał bym popytać jak wy rozmawialiscie z sprzedawcami przy kupnie ciągnika , innych maszyn lub kilku u jednego sprzedawcy ile można utargować realnie i jak nie dac się nabic w butelkę. Niestety w tym kraju to tylko każdy patrzy jak nas wydoic z ciężko zarobionych pieniędzy
    • Przez globus512
      Witam. Proszę o opinie ponieważ zastanawiamy się nad nowym ciągnikiem, właściwie bierzemy pod uwagę tylko Valtrę lub John Deera. Moc 195 do 220km 
      Jeśli John to 6195R lub 6215R na skrzyni DD lub PQ czy AQ jak ona się tam nazywa
      Jeśli Valtra to T194 lub T214 Versu na Powerschifcie
      Na Valtrę T214 na oponach 710 tył i 600 przód, nawigacja do 2cm, skrętne błotniki, 4 pary hydrauliki, przedni tuz, miękka ośka, dolny zaczep smart Tuch i kilka innych cena 433 tyś netto mi zaproponowali. 
       
      Co lepsze, mniej awaryjne, i mniej pali ? Będę wdzięczny za opinie. W gre nie wchodzi ani NH, ani Deutz biorę te 2 pod uwagę
    • Przez SmeryTeamTV
      Cześć, przychodzę do was z pytaniem odnośnie ciągnika 
      Zacznę od tego że gospodaruje na około 130ha i posiadam 4 ciągniki c-360 3p, New Holland t5040 , Zetor 11441(tur), New Holland T6 175
      W tym roku zakupiłem nową siewke 2800l i jaki ciągnik się będzie do niej nadawał ? , Do tej pory siał new Holland t5040 ale teraz mamy większą siewke. A jeżeli sielibyśmy NH t6 to wtedy t6 miałaby za dużo roboty , więc do sedna czy do tej siewki dobrym zakupem byłby Ursus 1224? Poza tym czasami by jeździł z przyczepą i agregatem .
      Padło na ursusa 1224 , doradzicie ma co uważać podczas oglądania ? Może inny model? Z góry dzięki za odpowiedź 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj