szymi4512

MF 255-Remont generalny silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Mlatek    0

Ja mam taka sama okladke co grzegorz napisal z allegro i jest tak lipna ma cos ponad 100 stron i praktycznie nic ciekawego w niej nie ma wiec jezeli to ta to nie polecam jedyne co tam jest ciekawego to instalacja elektryczna.


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Witam, nie bede zakładał nowego tematu, jestem w trakcie wymiany pierścieni na tłokach w MF 255 i mam takie pytanie: czy po wymianie pierścieni, wsunięciu tłoków do cylindrów i skręceniu korbowodów wał powinien ciężko sie obracać, bo teraz mam problem zeby go obrócić kluczem za śrubę od koła pasowego. Czy coś źle złożyłem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Każdy tłok i stopkę odkładałem oddzielnie, wiec to raczej odpada. W nim mechanik przerabiał kiedyś tłoki i mam 5 pierścieni u góry, w tym 2 olejowe, czy to przez nie moze tak ciężko chodzić? Bo tłoki ciężko sie wsuwały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Korbowodów nie skręcałem mocno, bo chciałem sprawdzić jak to chodzi. Spróbuję jutro jeszcze raz tłoki do góry i zobaczę, przesmaruję obficiej olejem jeszcze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Ja się podepnę:

Ile można zrobić szlifów wału 3 czy 4?

Idzie gdzieś dostać tłoki z 5 pierścieniami? Jaka firma je produkuje?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

W c4011 znajomy robił 4 szlif wału i pomyka. W oryginale były 4 pierścienie. Wiem, że są w sprzedaży, ale to szukaj w okolicy w sklepie, na allegro stoja cale zestawy: http://allegro.pl/listing.php/search?string=zestaw+naprawczy+mf3&category=0&buy=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&sg=0&state=0&order=p&price_from=&price_to=&view=gtext.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Ja się podepnę:

Ile można zrobić szlifów wału 3 czy 4?

Idzie gdzieś dostać tłoki z 5 pierścieniami? Jaka firma je produkuje?

 

Czy te tłoki z 5 pierścieniami są lepsze od zwykłych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

no pewnie ze sa lepsze

w c328 u mnie na praktykach jest dodatkowy pierscien i w zimie daje sie dawke na pompie i pali bez problemu

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ale ten dodatkowy pierścień powinno się zakładać gdzieś po 4-5 tys mth,(wcześniej zostawia się puste miejsce), lub przy pierwszych oznakach pobierania przez silnik oleju, wcześniej jest niepotrzebny,stwarza niepotrzebne tarcie i zużywa tuleje


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161
Napisano (edytowany)

Naprawiłem więcej silników w życiu niż ty ich na oczy widziałeś ,z tąd wiem, chcesz to załóż wszystkie nawet 4tys mth tuleja nie wytrzyma tak ją zeżre. Mowa oczywiście o dodatkowym pierścieniu zgarniającym.

Edytowano przez bobytempelton

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Napisano (edytowany)

Jakiej firmy polecacie pierścienie do mf 255??

Edytowano przez zenekc330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

a z kad u ciebie taka pewnosc?? u nas na praktykahc sklada sie zawsze wszystkie i jak narazie nie bylo zadnych reklamacj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To musisz przyjść do mnie na praktyki, to się więcej nauczysz, podpatrzysz itp , napisze szczerze że 95% mechaników uważających się za dobrych umie tylko rozebrać,wymienić,złożyć, ale nie dobrze naprawić , zdiagnozować, ustawić itp


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u nas w mf 255 był robiony szlif wału ok. 2000 mth temu. Ok 2 tygodni temu przyprowadziliśmy go od mechanika bo wał pękł. Teraz oczywiście jest włożony nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

boby w to nie watpie ale nie bede mowil co mysle o takich co sie za duzo chwala a ty nie znajac mojego szefa odrazu uwazasz ze nic nie umie a ja cie zapewnaim ze sie duzo mylisz, zrobil duzo zeczy o ktorych nie jeden nie mial by nawet pojecia ma sowich pare wynalakow

z tym ze duzo jest mechanikow co mysla ze wszystko wiedza to popieram ostatnio mailismy nawet przypadek ze pewien gosc przyprowadzil 3512 od innego mechanika gdy go zabaczylismy to z nigo sie lalo z kad tylko sie dalo a tamten mechanik powidzial mu ze perkins tak ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To b.dobrze że masz szefa który dużo cię nauczy, ale serio dodatkowy pierścień montuje się dopiero przy pierwszych oznakach pobierania oleju, oczywiście wymieniając też resztę, a tak na marginesie do mnie trafiały silniki min z odwrotnie założonym tłokiem, źle pozakładane stopki to standard, niemówiąc o takich pierdołach jak kawałki skóry na panewkach, czy trociny z cykliniarki w skrzyni... ludzka wyobraźnia nie zna granic. Pozdrawiam


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr1980    2

Ja się podepnę:

Ile można zrobić szlifów wału 3 czy 4?

Idzie gdzieś dostać tłoki z 5 pierścieniami? Jaka firma je produkuje?

Po co 5 pierścieni to jest wcale nie potrzebne no może niektórym domorosłym mechanikom. Mianowicie jak ma być robiony remont używamy z bratem zestawów z Krotoszyna mehle na surowych tulejach, dobrym rozwiązaniem jest tuleja Krotoszyn a tłok thm który posiada szpic na środku przez co silnik spala lepiej i ciszej pracuje a czego nie posiadają inne oprócz oryginałów korbowody do kontowania wał do szlifu nowa pompa oleju i głowica ponieważ regenerowana rozpada się po 3 miesiącach. Nasz MF po remoncie chodzi już 7 rok i silnik nie ma objawów brania oleju ani żadnych stukań jeśli chodzi o te silniki są ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj