Zaloguj się, aby obserwować  
adas157

MF 3070-Silnik dymi i klekocze na wysokich obrotach

Polecane posty

adas157    0

Witam mam taki problem jak nieraz chodzi ciagnik na wyzszych obrotach to sie cos takiego dzieje ciagnik zacznie klekotac i zadymi jak mu ujme gazu i z powrotem wcisne jest wszystko ok co to za probelm czy to moze byc wina zle ustawionych zaworow prosze o pomoc gory dzieki i jaki powinien byc luz w modelu 3070

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas157    0

Sprzeglo jak jest ciagnik na luzie i puszcze pedal sprzegla to slychac tarcie jak wcisne jest cicho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daras77    1

Ja miałem identycznie przy swoim 3065.Stało się tak po zatankowaniu bio,okazało sie że poszły wtryski,po wymianie problem minął.Wiem że wydaje sie to dziwne,początkowo też nie wierzyłem mechanikowi że to wina wtrysków,ale miał racje.Aha,wymienił też jeszcze świece płomienną..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas157    0

a moglbys powiedziec ile palciles za wtryski

 

a moglbys powiedziec ile palciles za wtryski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damien    0

ja w swoim fergusonie 3065 miałem to samo to tylko swieca płomieniowa bo zawór w swiecy przepuszczał paliwo wymieniłem swiece i jest wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
    • Przez mariuszsz1lez
      Witam mam problem z moim mf3070 kupiłem go przed żniwami z czołówką do wożenia słomy pracował elegancko zrobił przeszło 100mtg od jakiegoś tygodnia gdy włączę światła mijania lub drogowe zaczyna palić się kontrolka od czujnika przepływu oleju hydraulicznego i jest wielki zgrzyt w skrzyni tak jakby przechodził na żółwia a jak cofam blokuje skrzynie.nadmieniam że bez włączonych świateł jest wszystko jeśli ktoś może pomóc proszę o wiadomość mariuszsz1lez&o2.pl
      z góry dzięki
    • Przez michasko
      witam. Mam taki problem gdy ciągnik jest zimny przełancza ok, ale gdy już sie rozgrzeje wtedy zaczynają sie poroblemy i nie chce przełanczać. Musze wył ciągnik i chwile poczekać. Proszę o radę
    • Przez pawelfrr
      Witam wszystkich posiadaczy mf. Moje pytanie jest takie, gdzie szukać numerów nadwozia czy nadbudowy czyli tych wybijanych dokładnie w mf 3070 z 1987 r. Kupuje taki model i słyszałem od posiadaczy ferdków że mogą się znajdować w różnych miejscach takich jak pod alternatorem czy z tyłu obok podnośnika pod prawym ramieniem.
      Jeżeli posiadacie takie ciągniki napiszcie gdzie jeszcze trzeba zaglądnąć.
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Mam problem z MF 3125.
      Caly czas kopci.
      Oleju niebierze, turbina sucha, wtryski po regeneracji, odpala bardzo ladnie, ma moc, delkiatnie leci powietrze z odmy.
      Niewiem czy ma cos wspolnego ale niemam tej puszki co mierzy spalanie.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj