Skocz do zawartości
DK94

Pytanie na temat gniazda wtryskiwacza C-4011

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DK94    190

Jak w temacie, czy pod gniazdem wtryskiwacza jest jakaś uszczelka? Bo muszę je wymienić, a kupiłem tylko samo gniazdo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

W katalogy części jest podkładka pod wąską częścią tulei na samym dnie głowicy. Tylko nie wiem jaka i z czego. Prawdopodobnie miedziana.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    190

W katalogy części jest podkładka pod wąską częścią tulei na samym dnie głowicy. Tylko nie wiem jaka i z czego. Prawdopodobnie miedziana.

Wybiłem stare gniazdo, okazało się, ze jest tam metalowa. Spróbuję dopasować tam tą z pod wtryskiwacza miedzianą.

 

Dzięki z odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    783

Powiem ci szczerze że pojęcia zielonego nie mam. Szukałem info w literaturze ale nie ma nic na ten temat. Ktoś kiedyś tak mi się zdaje że pisał na ten temat ale to okrutnie dawno było. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

zrobiliśmy z tesciem silnik c 4011 blok przeszedł już kilka osiowan.po montażu luk tlokowo-korbowego tloki wystawaly w gmp ok 1 mm ponad tuleje.teść wpadł na pomysl aby stoczyć górę tloka o ten 1 mm.wszystko grało do momentu uruchomienia silnika.zimny przy obecnej temp ok+ 5 musi zakrecic ok 10 s aby zapalił w dodatku dymi tak na biało no i z tlumika oprócz oleju wypływa taka czarna maz jak smola.czy dobrze myślę ze po ztoczeniu tloka wtryskiwacze sa bardziej zaniżone w komorze spalania przez co jest utrudniony rozruch a ta maz to nie spalone paliwo spalane w wydechu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Po stoczeniu denka tłoka zmniejszyła się komora spalania i wzrosło ciśnienie sprężania. Pozycja wtryskiwacza nie zmieniła się bo jest on osadzony w głowicy.

Domyślam się że silnik świeżo po remoncie musi się dotrzeć a dokładnie ułożyć pierścienie. Na razie nie dolegają dokładnie do powierzchni cylindra. Przez to może być mniejsza kompresja i niedokładne zgarnianie oleju z gładzi. Dla tego do czasu dotarcia może ciężko palić, pluć olejem czy nawet paliwem wymieszanym z sadzami z tłumika.

Daj mu trochę czasu samo przejdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Po stoczeniu denka tłoka zmniejszyła się komora spalania i wzrosło ciśnienie sprężania..

 

Nie chcę się mądrzyć ale gdy by takie coś zaistniało to powinien lepiej zimny zapalać a nie gorzej. Prędzej bym obstawiał źle ustawiony zapłon i zapytał się kto i jak naprawiał korbowody bo to może być powodem plucia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

korbowód na za zadanie zamianę ruchu posuwisto zwrotnego tloka na ruch obrotowy wału.tak były wymieniane tulejki e główce i pasowane pod swoznie.kolego przeczytaj uważnie mój pierwszy post pisałem ze blok był osiowany a osiowane polega na tym ze coś muszą zeszlifowac aby potem móc coś rozwiercic w wyniku czego wał jest wyżej i tloki wystawaly ponad tuleje.ktoś może powiedzieć ze tuleje były utopione względem bloku ale to też było weryfikowane przy montażu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Dzięki za za info do czego służy korbowód :D, nie napisałeś jednak kto (gdzie i jak) go naprawiał a o to pytałem (przytyk do uważnego czytania) a to może być istota sprawy, bo nie rzadko się zdarzało że tulejki wymieniało się i rozwiercało (pasowało) we własnym zakresie w garażu a to nie ma niestety nic wspólnego z "kątowaniem " korbowodów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Ptaszyna przecież nie powiedziałem ze to ma wpływ na zapalanie silnika. Tylko wymiar komory sprężania zmienił  się po stoczeniu denka tłoka a nie  to ile wystają wtryskiwacze.  

Jedno nie ma kompletnie nic wspólnego z drugim.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    633

Po stoczeniu tłoka ciśnienie sprężania spada a nie wzrasta, powietrze ma więcej miejsca do sprężenia się to i ciśnienie niższe. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Co ty fanzolisz? Jak może spaść zmniejszając wysokość komory sprężania o 1 mm? Ty fizykę w szkole miałeś?


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    633

Jak zbierzesz 1mm z tłoka to zwiększasz komorę sprężania co przy takim samym skoku tłoka daje mniejsze ciśnienie, proste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Jak to zwiększysz? Zebrał z tłoka milimetr bo za dużo wystawał. Więc jeśli tłok po zebraniu milimetra z denka wystaje tyle ile zaleca fabryka nad tuleję to komora sprężania się zmniejszyła. 

A tłoki poszły do góry bo był osiowany wał. 

Tak że zmniejszył komorę sprężania, zwiększył w niej ciśnienie po sprężaniu.

 

Gdyby tłoki miały normalne położenie nad tuleją i zebrał by milimetr to zgadza się zmniejszył by ciśnienie sprężania boi zwiększyła by się wolna przestrzeń nad tłokiem. 

W tym przypadku stoczył nadmiar więc dodatkowej przestrzeni nie stworzył a zmniejszył komorę spalania.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Macin2    0

korbowody jak i osiowanie bloku pod wał jak i wałek rozrządu byly robione w zakładzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

Seweryn20 nie przekonuje mnie twój tok rozumowania. Ile wystają teraz tłoki nad blok silnika? A ile powinny wystawać wg. książki?


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    783

Powinien być równo z tuleją jeśli mnie pamięć nie myli. Wystaje tylko tuleja nad blok. Jeśli będzie wystawał tłok i to milimetr nad tuleją to oprze się o głowicę. W książce nie jest określone ile może wystawać.

W zetorze np. małej serii tłok może wystawać na d głowicę max 0,8 mm i masz dwa rodzaje uszczelek. jedna ma grubość 1,2 mm i zakłada się ją gdy tłoki wystają od 0,1-0,5 mm a druga ma grubość 11,5 i zakłada się gdy tłoki wystają 0,51 do 0,8 mm. Założenie cieńszej może spowodować że tłok będzie uderzał w głowicę.

Więc jeśli jemu tłok wystaje 1 mm nad cylinder to jest to na 100% zły wymiar. Splanował żeby tłok w ogóle zmieścił się pod głowicą, teraz wystaje tyle ile ma być ale o 1 mm obniżył komorę spalania.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Albercik003
      Witam wszystkich na forum. Wały korbowe C-360 firmy Pom Tyczyn to nic innego jak indeyjskie a dokładnie http://www.baluindustries.com.
      Po pewnej analizie wszystko się zgadza, a potwierdza to fakt że na sklepie stoi masa skrzynek z tychże wałow. Widziałem również jak kierownik sklepu zdrapywał naklejkę z nr katalogowym ze skrzynki Balu, którą później dostałem na zakupione części.
      Ja osobiście nie kupię już od nich nic. Sam założyłem wał z Ostródy, ale pewnie lepszy będzie każdy inny markowy niż made in india.
       
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez Rafał1995
      Witam!
      Mam problem silnikiem mf 3. konkretnie to ciągnik c-360 3p. Ale od początku. Ilknik jest złożony całkowicie na nowych cześciacj blok głowica tłoki  itd... Od skończenia remontu zrobił moe z 4 godziny, Dziś bronowałem i nagle zaczal trochę inaczej pracować,pomyslałem że sie zapowietrza i szybko zjechałem do domu. ogladnałem co i jak i zauwazylem że pompa Sie poci w kilku miejscach ale temat nie o tym. Zapaliłem na próbę z ciekawości,odpalił bez problemu tylko po dodaniu gazu zaczeło wywalać olej bgnetem,dodam że na obroty nie zbierał się tak jak wczwśniej. Po otwarciu maski zauważyłem że z pod nakrętek trzymających pokrywę zaworów szły bąbelki,z jednej z olejem bo wyrzycało czarną maź a z drugiej takie cos brązowe moze to płyn. Zwaliłem głowice bo stwierdziłem że uszczelka. Ale uszczelka cala tylko po zdjeciu głowicy było na niej pełno kropel plynu chłodniczego. a Srodkowa szpilka od strony kolektora ssącego cała urzygana w oleju.  Środkowy tłok mokry,w komorze spalania było  cos jakby olej,ropa lub płyn może??Ciężko było mi stwierdzić. a dwa pozostałe tłoki suche tylko jest na nich taki biały nagar,osad. a po delikatnym skrobniecu Paznokciem pod spodem jest juz normalnie okopcone na czarno. Panowie pomożcie co to może być. jest możliwe że blok lub głowica krzywe?? liczę na Wasza pomoc. pozdrawiam!
    • Przez kombinator18
      zostaly wymienione panewki bo sie tlukl dane sa nowe i jest problem bo sie wal ciezko obraca reka niemachama by ruszyc myslimy go na pociag odpalic co wy na to aha rozrusznik jest nowy akumulatory dobre po prostu go obrocic nie moze
       
       
       
      ursus 4011 bym zapomnial
       
      Temat dotyczący wału korbowego w C-360 3P:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/13223-wal-korbowy-do-c-360-3p/page__view__findpost__p__52719
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.