Skocz do zawartości
Wladus25

t25 po remoncie nie ma cisniena

Polecane posty

Wladus25    0

Serdecznie Witam.

Moj kolega ma problem z t25 w ktorym zrobil remont silnika jakiś rok temu tzn. osiowanie bloku, szlif walu, wymienione sforznie w korbowodach, zmieniona pompa olejowa, wymienione tulejki na walku rozrzadu i przeciwadze oraz szlif. Cylindry i tloki byly dobre. Traktor sie grzeje spada cisnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6
:D to ,że się grzeje może być objawem zbyt wczesnego zapłonu,co do ciśnienia oleju,to raczej nie pompa,ale powiedziałbym ,że przy remoncie silnika został spasowany ze zbyt dużymi luzami :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Jak przestawie zaplon to nie powinien sie grzac? Nie podejrzewam luzów bo wal i panewki byly robione i dopasowane w profesjonalnym zakladzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zenas    6
:D zaplonu nie możesz przestawiać tak sobie,chociaż metodą prób i błędów też można sporo zdziałać ,spróbuj minimalnie obracać pompe zgodnie z wskazówkami zegara,dokręcić i sprawdzić i tak kilka razy aż zobaczysz czy to właściwy kierunek,myślę ,że tak,bo T-25 jest chłodzony powietrzem,tak że usterki związane z cieczą chłodzącą są mu obce,powodzenia :)

Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

szlifowałeś wał do t25?????? u nas jeden przeszlifował to pojeździł ze dwa tygodnie i miał cały silnik do roboty od nowa wał sie urwał i troche roboty w silniku narobił. w okolicy nikt wałów do t25 nie szlifuje one mają b. cienką ściankę i potem sie urywają. a co do spadania ciśnienia to masz gdzieś jakieś miejsce że ucieka olej , może to być np jedna z nowych tulejek na wałku rozrządu , nowe nie znaczy lepsze pochodzi troche i jest gorsze niż to co chodziło kilkanaście lat. wiem coś o tym sami robiliśmy władka na wiosnę i teraz żałujemy trzeba było nie zaczepiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Na moje oko to troche przymało ja na zimnym silniku mam 5.

 

Mógł sie przytkać smok jakimś syfem,

przewód od pompy do smoka mugł się rozkręcić,

może po prostu to pompa jest temu winna,

jaszcze z prawej strony jest taki zawór może to on zawinił :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Troche za duze masz to cisnienie. A co moze byc z tym zaworem? pompa jest nowa Jak bym chcial to muglbym podkręcic to cisnienie ale po co tak jest w książce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

A filtr dobrze wyczyszczony? Bo zauważyłem że dużo ludzie bagatelizuje jedna bardzo ważną rzecz. Te małe dysze przez które olej wylatuje szybko lubią się zapchać u mnei były tak zakitowane że sprężarką jednej nie szło wydmuchac nawet. Teraz wszystko po kolei wyczysciłem i na zimnym mam troche mniejsze ale na gorącym trzyma te 2,5-3,5 a nie jak przedtem spadało do 1 na wolnych i ledwo 2 na full gazie :P


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

A jaka jest przyczyna ze grzeje sie do wysokich temperatur 90-100 a potem w trakcie jazdy ciezko zbic dopiero jak sie go zgasi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

w instrukcji pisze coś takiego

 

"kąt początku podawania paliwa pierwszej sekcji, według menisku przed zewnętrznym martwym punktem mimośrodu (w stopniach obrotu mimośrodu)--- 57 [plus minus] 10 stopni"

 

proszę bardzo a czy pomogłem nie wiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wladus25    0

Panowie wyczyscilem filtr oleju byly tam dwie calkiem zatkane dysze gdy odpalilem po wyczyszczeniu to cisnienie bylo max 2 wiec podkrecilem do 4 ale wskazówka lata od 4 do 1 w trakcie jazdy jaki jest tego powód co mam zrobic?jak ktos wie to prosze bardzo o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mikua
      Panowie, jakiś pomysł dlaczego nie chce odpalać?
      Przez pierwsze poł godziny chodził normalnie, lecz odpalał kręcąc długi i przy pomocy Plaka.  później przestał reagować na gaz aż w końcu nie odpala. 
      Po zdjęciu głowicy tłoki są całe w ropie,
      została wymieniona pompa wtryskowa na nowa lecz to samo, Zdjąłem cylindry i pierścienie wyglądają tak jak powinny, nie popekane itd.
      W czym może być problem
    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez pronarek
      Malowaliscie T25 napiszcie o problemach które was spotkały i jaki kolor wybrac na władzia bo bede malował w niedługim czasie swojego A i mam pytanie nie wiecie czy da sie wymienic uszczelki w kabinie ???(kabina czeska)
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.