Zaloguj się, aby obserwować  
masiew

zakup mtz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
masiew    31

gdzie kupowaliscie swojw belarusy i ile kosztowały, z jakim wyposarzeniem itp


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

Witajcie

Hmm napisze tu taką nie typową prośbe :D jak do dobrych kolegów

Może wiecie czy ktoś z WASZYCH dobrych znajomych ma na sprzedarz MTZ82 w dobrym lub b.dobrym stanie roczniki jakie by mnie interesowały to 1992-1997

W razie jakiegoś odezwu zapraszam na priv.

pozdrawiam

 

Ps. mysle ze mój post wiąze sie z tematem wiec chyba nie zaśmiecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Nie mam takiego ale co do wyposażenia - zero - ogrzewanie nawiew siedzenie obite materiałem czasem schody z prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

U Bieleckiego z Garwolina koło Warszawy: http://www.bielecki-maszyny.pl/ i muszę przyznać że ma najbardziej fachowy serwis z jakim się dotąd spotkałem(starzy mechanicy z POM-ów) a upusty są wręcz legendarna ja na swojego Pronara 82 TSA (ma też Belarus-y)dostałem 16tyś słownie szesnaście tysięcy aż jeden pobliski diler z którym też negocjowaliśmy bardzo chciał się dowiedzieć u kogo kupujemy on dawał tyś. mniej rabatu. 89tyś, szersze opony, Pronar 82TSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

nie chodzi mi o liste dealerów tylko o porównanie cen ciągników w zależności od dealera


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

tylko belarus. pronar mnie wogole nie interesuje


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

U Bieleckiego z Garwolina koło Warszawy: http://www.bielecki-maszyny.pl/ i muszę przyznać że ma najbardziej fachowy serwis z jakim się dotąd spotkałem(starzy mechanicy z POM-ów) a upusty są wręcz legendarna ja na swojego Pronara 82 TSA (ma też Belarus-y)dostałem 16tyś słownie szesnaście tysięcy aż jeden pobliski diler z którym też negocjowaliśmy bardzo chciał się dowiedzieć u kogo kupujemy on dawał tyś. mniej rabatu. 89tyś, szersze opony, Pronar 82TSA

 

 

Ja też u niego kupowałem. I też dał mi najlepszą cenę, a co do mechaników to chyba się u niego troszkę pozmieniało, miał takiego dobrego gościa ale on przeszedł do królika, a tych młodych nie oceniam bo byli u mnie tylko raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

Wtóruje i aktualizuje

 

Witajcie

Hmm napisze tu taką nie typową prośbe :P jak do dobrych kolegów

Może wiecie czy ktoś z WASZYCH dobrych znajomych ma na sprzedarz MTZ82 w dobrym lub b.dobrym stanie roczniki jakie by mnie interesowały to 1992-1997

W razie jakiegoś odezwu zapraszam na priv.

pozdrawiam

 

Ps. mysle ze mój post wiąze sie z tematem wiec chyba nie zaśmiecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@janczar810 nie prościej na PROW nowego wźąc bo za takiego to ok 30 000zł czyli połowa nowego :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

w obecnej sytuacji jakiej sie znajduje PROW odpada a jak co to przeciez zawsze moge ruska sprzedać "jeść nie woła "

A po drugie cała konstrukcja nowego i "starego" jest praktycznie identyczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

No tak przez 5 lat nie możesz sprzedac...

 

Prawie taka sama...

Nowe mają czeskie pompy przezco nie chleją tyle co te starsze :lol:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak myślicie lepiej kupić jakiegoś mtz-ta w bdb. stanie czy może lepiej jakiegoś o 7-8tys tańszego żeby go wyremontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj