Polecane posty

Krych05    0

Mógłbym prosić jakiś schemat podłączenia.

 

PS. Co to znaczy włącznik astabilny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Kolego, Ty nawet podstaw nie znasz, więc i tak sobie nie poradzisz z podłączeniem tego. Na forum jest schemat podłączenia świec żarowych, wystarczy poszukać. Są też schematy podłączenia przekaźnika. Bardzo pomocny jest też wujek Google.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dc24aea2cfa19c8fm.jpg

 

Koledzy proszę was o pomoc w podłączeniu przekaźnika świec żarowych. Otóż mam przekaźnik świec żarowych z golfa II 1,6d i silnik golfa z instalacją elektryczną w, której zostały tylko najważniejsze przewody z silnika. Domyślam się, że pod te najgrubsze piny 87 i 30 podłączam przewód od świec żarowych i stacyjki. Chciałbym, żeby działało jak w oryginale. Przekręcam kluczyk, zapala się kontrolka, świece się nagrzewają, kontrolka gaśnie i zapalam. Także proszę napiszcie jake przewody i od czego podłączyć pod piny na przekaźniku.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Do ursusa ten przekaźnik nie pasuję.Nadaję się do świec montowanych w głowicach i do niego musi być podłączony czujnik temperatury silnika.Jak go zewrzesz na stałe omijając czujnik będzie grzał do oporu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Przyznaję się bez bicia, że nigdzie nie szukałem wcześniej, bo nie przyszło mi do głowy, że audi ma podobny przekaźnik. Posta pisałem w pośpiechu, więc łatwiej było zapytać. Zazwyczaj najpierw szukam zanim coś napiszę.

@Balcerek 1 ja nigdzie nie napisałem, że chcę go zamontować w ursusie. Przekaźnik i reszta nowej i istniejącej instalacji będą zamontowane przy silniku 1,6d z golfa, który posłuży mi do miniładowarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

Jak w miarę prosto zrobić aby na zwykłym przekaźniku czasowym świece uruchamiały się na 30s ale tylko w przypadku gdy temperatura silnika jest poniżej zadanej wartości? Dodam że czujnik będę montował elektryczny do wskaźnika więc najlepiej było by wykorzystać tenże czujnik


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najprościej to podstawowy układ komparatora. Wzmacniacz operacyjny, kilka rezystorów, kilka kondensatorów, tranzystor i gotowe. Całość zmieści się na płytce 5x5 cm. Albo gotowy przekaźnik od samochodu, tylko wtedy potrzebny byłby drugi czujnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysw5
      Witam wszystkich.
      W mojej renówce nie działa EHR - miga kontrolka.
      Poniewaz nie mogę dostać schematu mam pytanie, ile powinno być czujników podłączonych do komputera podnośnika?
      U mnie po wiązce znalazłem tylko dwa - wkręcone od góry do pokrywę podnośnika no i oczywiście elektrozawory. Czy na podstawie tych dwóch czujników działa EHR, czy jeszcze powinny jakieś być? Sprawdzałem miernikiem i przejścia są. Podnośnik na krótko z błotników działa. 
      W okolicach komputera znalazłem pustą wtyczkę - wychodzącą z wiązko EHR.
      Czy ktoś mógłby u siebie sprawdzić czy dnoniej jest coś podłączone?
      Idealnym rozwiązaniem byłby schemat, może ktoś posiada?
      Dziękuję za pomoc
    • Przez Michał36914
      Witam jest tu ktoś kto pomoże mi w ustawieniu takiego sterownika 

    • Przez Kifar
      Dzień dobry 
      Mam problem ze sterownikiem Medion 2, przy siewniku Rabe 3m. Problem polega na tym iż jeśli tylko obrócę kołem siewnym na ekranie sterownika wyświetla się na przemiennie STOP i wybrany parametr, ale również występuje problem gdy wybiorę np parametr jak na zdjęciu. Po wybraniu parametru na przemian co ok pół sekundy mruga parametr/STOP. Problem jest w sterowniku, ponieważ znajomy ma taki sam zestaw i gdy podłączył się pod mój siewnik wszystko jest ok. Czy ten sterownik da się jakoś "przywrócić do ustawień fabrycznych" albo o co chodzi w takim zachowaniu?

    • Przez ziutek92
      Witam czy ktoś posiada taka wiedzę lub schemat opis wtyczki do ww sterownika? Potrzebuje do sprawdzenia wiązki do elektrozaworów.

    • Przez Lewy91
      Witam mam problem z opryskiwaczem krukowiak heros a mianowicie problem dotyczy czujnika prędkości podczas oprysku prędkość spada o połowę a zachwile rosnie. Czujnik wymieniony na nowy więc nie wiem czy to wina czujnika? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj